Paulus888 83 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 26 minuten geleden zei Figulus: Op de slippers... lekker man slippers. Prima, dan geldt het recht van de sterkste. Israël dus. Wat loop je nou te mekkeren? wat voor domme opmerking is dit? Heb ik het over "recht van de sterkste"? En weet je waarom Isnotreal sterker is dan de rest? Vanwege Amerika. Zij lopen als een schoothondje achter Isnotreal aan. Vanwege hun christelijke banden (terwijl de Israeliers pissen over de christenen, maar dat hebben de Amerikanen niet door).. De staat Israel is gewoon een grote fout geweest, en dat moet in deze tijd hersteld worden. Een groot Palestina, met Joden, Christenen en moslims die samen leven. Beetje zoals voor de tijd van 1948 zeg maar.. Ik heb hier zoveel over gelezen en gehoord, dat ik meer verstand van deze zaken heb dan jullie allemaal bij elkaar. Jullie kunnen enkel zeggen "maar 2500 jaar geleden woonden de voorouders van de Joden toch in Israel?". Alsof dat een reden is om er nu ook te mogen wonen? De nazaten van de native Americans kunnen ook geen claim leggen omdat hun voorouders 1500 jaar geleden daar woonden. Andere drogreden is: "Maar de Joodse God heeft 2500 jaar geleden dit land aan de Joden beloofd". Bij geen ander volk zal deze drogreden geldig zijn. Behalve bij de Joden. EN het feit dat het niet Europa is dat ze claimden maar een deel van Palestina. Geen enkel volk in Europa of in Amerika zal vrijwillig weggaan omdat Joden zeggen dat hun Godheid dit 2500 jaar geleden heeft beloofd... Ik denk dat we hier het wel over eens kunenn zijn? Dus Israel heeft geen enkel bestaansrecht, behalve via de theologie of religie... Komt nog bij dat veel mensen denken dat het Israel van na 1948 dezelfde is als die van in de pruimentijd.. Alsof je een konijn hebt als huisdier, dat konijntje gaat dood. Dan koop je eenzelfde soort konijn (zelfde kleur, ras en wataldiesmeerzij) en geef je het dezelfde naam. En dan zeg je "mijn konijn is niet dood, mijn konijn leeft".... Israel van de Bijbel is dood, de Israelieten zijn er niet meer (men denkt zelfs dat de huidige Palestijnen afstammen van die Israelieten, maar bewijzen zijn er niet) en het huidige Israel is niks meer. Heeft geen enkele band met profetieen van de Bijbel.. Ze hadden het land net zo goed "new ThoraBora" kunnen noemen. Maar goed, de mensen trappen er wel in. Dus wat dat betreft doet "Israel" goed werk voor de zionisten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 717 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Beetje opgeruimd hier Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 179 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Op 7-4-2025 om 16:29 zei Hopper: Er is geen onderscheid tussen IDF en Hamas. Alleen beoefent IDF staatsterreur en Hamas gewone terreur. En wordt de terroristenleider van Israel door andere extreemrechtse leiders met alle egards ontvangen. Er is heel veel verschil tussen IDF en Hamas. Hamas is een terroristische organisatie die demonstranten beschiet. IDF niet. Hamas gebruikt mensen als menselijk schild. IDF niet. Hamas pleegde op 7 Oktober onmenselijke oorlogsmisdaden op grote schaal. IDF niet. IDF verdedigt Israël, Hamas valt Israël aan op alle mogelijke wijze. Zij zijn onmenselijk. Op 7-4-2025 om 17:16 zei Hopper: Ook Nederland is medeschuldig aan dit drama. Om duistere redenen voelen we ons nog steeds schuldig voor de Joden-vervolging? Ik kan anders ook geen reden bedenken waarom we genocide nog steeds ondersteunen. En komen er eens een paar dubieuze moslim-predikers dan is het land in rep en roer. De lange arm van Geert Wilders. Welk leger waarschuwt burgerbevolking dat een bepaald gebied gebombardeerd wordt opdat de burgerbevolking op tijd weg kan komen. Israël heeft dat veelvuldig gedaan (een unicum). Dat is het tegenovergestelde van genocide, namelijk voorkomen van burgerslachtoffers. Op dit moment zit Hamas op de voorraden van hulpgoederen die er in overvloed zijn, maar Hamas gebruikt de hulpgoederen om duur te verkopen aan de eigen bevolking. Eerder waren er berichten van tekorten in Gaza terwijl de markten uitpuilden van etenswaren en de voedselpakketten langs de straat bleven liggen. Er was overvloed, maar dat is niet gemeld in de reguliere media. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 179 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Op 21-3-2025 om 17:01 zei Hopper: https://nos.nl/artikel/2560577-netanyahu-vecht-door-in-gaza-politieke-carriere-boven-landsbelang Dit artikel zegt genoeg, Netanyahu maakt het belang van Israel ondergeschikt aan zijn eigen belang. Wie nu nog niet ziet wat er speelt die is in de macht van Satan. En dat is helaas het grootste gedeelte van de christenheid. Zeker nu Israel een bondgenoot heeft in Trump, Dat is nogal wat om christen als massaal in de macht van satan te noemen. Op 29-4-2025 om 17:01 zei Paulus888: Een groot Palestina, met Joden, Christenen en moslims die samen leven. Beetje zoals voor de tijd van 1948 zeg maar.. What's in a name. In Israël zijn Joden, arabieren, christenen, judaïsten en moslims, ook Druzen, die in een democratische rechtstaat het hoofd boven water houden. Die staat is er al en vecht voor zijn leven. Op 29-4-2025 om 17:01 zei Paulus888: wat voor domme opmerking is dit? Heb ik het over "recht van de sterkste"? En weet je waarom Isnotreal sterker is dan de rest? Vanwege Amerika. Zij lopen als een schoothondje achter Isnotreal aan. Vanwege hun christelijke banden (terwijl de Israeliers pissen over de christenen, maar dat hebben de Amerikanen niet door).. De staat Israel is gewoon een grote fout geweest, en dat moet in deze tijd hersteld worden. Een groot Palestina, met Joden, Christenen en moslims die samen leven. Beetje zoals voor de tijd van 1948 zeg maar.. Ik heb hier zoveel over gelezen en gehoord, dat ik meer verstand van deze zaken heb dan jullie allemaal bij elkaar. Jullie kunnen enkel zeggen "maar 2500 jaar geleden woonden de voorouders van de Joden toch in Israel?". Alsof dat een reden is om er nu ook te mogen wonen? De nazaten van de native Americans kunnen ook geen claim leggen omdat hun voorouders 1500 jaar geleden daar woonden. Andere drogreden is: "Maar de Joodse God heeft 2500 jaar geleden dit land aan de Joden beloofd". Bij geen ander volk zal deze drogreden geldig zijn. Behalve bij de Joden. EN het feit dat het niet Europa is dat ze claimden maar een deel van Palestina. Geen enkel volk in Europa of in Amerika zal vrijwillig weggaan omdat Joden zeggen dat hun Godheid dit 2500 jaar geleden heeft beloofd... Ik denk dat we hier het wel over eens kunenn zijn? Dus Israel heeft geen enkel bestaansrecht, behalve via de theologie of religie... Komt nog bij dat veel mensen denken dat het Israel van na 1948 dezelfde is als die van in de pruimentijd.. Alsof je een konijn hebt als huisdier, dat konijntje gaat dood. Dan koop je eenzelfde soort konijn (zelfde kleur, ras en wataldiesmeerzij) en geef je het dezelfde naam. En dan zeg je "mijn konijn is niet dood, mijn konijn leeft".... Israel van de Bijbel is dood, de Israelieten zijn er niet meer (men denkt zelfs dat de huidige Palestijnen afstammen van die Israelieten, maar bewijzen zijn er niet) en het huidige Israel is niks meer. Heeft geen enkele band met profetieen van de Bijbel.. Ze hadden het land net zo goed "new ThoraBora" kunnen noemen. Maar goed, de mensen trappen er wel in. Dus wat dat betreft doet "Israel" goed werk voor de zionisten. Voordat de Joden de staat Israël hebben uitgeroepen en David Ben Goerion president werd en de staat van alle kanten aangevallen werd om hem te vernietigen hadden Joden (Zionisten) land (veel te duur) gekocht. Het meeste land dat tot de staat Israël ging behoren was gekocht land. Het was hun eigendom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten