Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.

Aanbevolen berichten

Op 19-3-2025 om 22:59 zei Paulus888:

kom jij weer met je linkjes... Heb je geen eigen mening of zo, idijood?

Weet je wie er door de laffe honden in Den Haag is geweigerd? Ene Fransesca P Albanese. Een vrouw die opkomt voor de Palestijnen en door heel Europa gaat om haar mening te verkondigen.. Geweigerd door partijen als JA21, CU en de SPG. Waarschijnlijk ook door PVV... Want ja, zij is enorm gevaarlijk. Met woorden. Terwijl een generaal van de Israzionisten wel in de Kamer mocht komen vertellen. En Satanyahu in Amerika..

Dus in plaats van slachtoffertje te spelen kan je je beter met de feiten bezighouden..

Het gewone volk staat achter de Palestijnen in hun strijd voor zelfredzaamheid, maar de grote bazen zijn nog vol achter Israel.. Maar neen man, Europa gaat eraan! 

Edit: Christenen voor Israel als bron gebruiken.. Waanzin..

Kom je straks ook nog emt cidi.nl?

Dan citeer ik straks even uit hamas .  com en doe alsof dat objectief is..

Tevens moet je niet zo in de hol van Thinkfree kruipen.. Jij likt iedere christen, zelfs als je de inhoud nog niet gelezen hebt lijkt het.

Dit is nou waarom mensen een hekel aan je krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Op 29-3-2025 om 14:28 zei Barnabas:

Je kunt toch ook inhoudelijk naar hem luisteren zonder bij voorbaat te zeggen dat het niet waar is. Hamas is bad en Israël is good is wat mij betreft kort door de bocht. Wanneer je de waarheid wilt weten zul je toch iemand de kans moeten geven om zijn verhaal te vertellen. Zeggen dat iemand niet waar is omdat hij betaald wordt is ook kort door de bocht. De waarheid krijg je door informatie van beiden zijden toe te laten, waar of niet waar. En Hamas verbergt veel dingen. En betaalt worden om spion te zijn is niet zo gek. Dat is logisch.

Er zijn wel meer video's met verhalen. Er is ook een verhaal van een Syrische vrouw geplaatst die geïntervieuwd is door christenen voor Israël. Die geeft informatie die men tot zich mag nemen. Je kunt pas weten of het waar is wanneer je er naar kijkt.

man man, kan je jezelf nog meer voor gek en voor schut zetten?

Wie zegt dat ik die man bij voorbaat al niet geloof? Hoe denk je dat ik weet hoe die man denkt? Ik heb zijn discussiestijl gezien. Ik weet hoe erg die man is als je hem tegenspreekt. Dan schieten zijn ogen vuur. Is hij persoonlijk tegen zijn tegenspreker. 

Vervolgens ben ik de geschiedenis van die man gaan bekijken en toen pas wist ik "die man is niet te vertrouwen". 

Als er trouwens 1 partij is die veel verbergt dan is het Israel wel. Hun tegenstanders zeggen bijna altijd als een leider van hen is omgekomen. IDF stelt blacksites in nadat Iran hen met raketten heeft bestookt en doet alsof er niks aan de hand is. Dat is pas liegen en bedriegen..

Maar goed, geloof maar dat israel heilig is of zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Thinkfree:

Hoeveel Gazanen zijn er ondertussen vermoord door de IDF?

Hoeveel gemarteld?

Plus, en dat heb ik je hierboven al gezegd: De protesten waren niet massaal. Maar door een bepaalde groep welke tegen Hamas is georganiseerd. Fatah genaamd. En die Fatah is de NSB van de Gazanen.. Een beetje zoals de PA is op de Westbankoever.. Meeheulen met de vijand.

Dus aub, lees je een beetje in de hele situatie. Deze situatie is complexer dan "hamas is bad" zoals jullie altijd lijken te geloven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-4-2025 om 16:13 zei Paulus888:

Hoeveel Gazanen zijn er ondertussen vermoord door de IDF?

Hoeveel gemarteld?

Soldaten worden gedood in gevecht of raken gewond, maar niet vermoord of gemarteld. Een soldaat sneuvelt. Echter wat jij doet is beschuldigen ipv beschrijven, en het verraadt je morele of politieke positie. Vanuit mijn perspectief — en dat van velen — zijn terroristen die in het geniep, gemaskerd en zonder uniform opereren, die burgers als menselijk schild gebruiken of buiten conventionele oorlogsregels handelen, geen legitieme strijders maar misdadigers. En als zij soldaten doden in dat kader, hebben we het wel degelijk over moord, niet als oorlogshandeling waarbij soldaten sneuvelen.

Op 4-4-2025 om 16:13 zei Paulus888:

Plus, en dat heb ik je hierboven al gezegd: De protesten waren niet massaal. Maar door een bepaalde groep welke tegen Hamas is georganiseerd. Fatah genaamd. En die Fatah is de NSB van de Gazanen.. Een beetje zoals de PA is op de Westbankoever.. Meeheulen met de vijand.

Dus aub, lees je een beetje in de hele situatie. Deze situatie is complexer dan "hamas is bad" zoals jullie altijd lijken te geloven.

Dat maakt Fatah een zionistische partij en jou een praatjesmaker.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Figulus:

Soldaten worden gedood in gevecht of raken gewond, maar niet vermoord of gemarteld. Een soldaat sneuvelt. Echter wat jij doet is beschuldigen ipv beschrijven, en het verraadt je morele of politieke positie. Vanuit mijn perspectief — en dat van velen — zijn terroristen die in het geniep, gemaskerd en zonder uniform opereren, die burgers als menselijk schild gebruiken of buiten conventionele oorlogsregels handelen, geen legitieme strijders maar misdadigers. En als zij soldaten doden in dat kader, hebben we het wel degelijk over moord, niet als oorlogshandeling waarbij soldaten sneuvelen.

kerel toch, wat laat jij je iedere week weer kennen. Waarschijnlijk tijdens je dagje verlof van de afdeling TBS..

Ten eerste, gesneuveld of vermoord zijn maar woorden. En ik heb het over de vele burgers die gedood zijn door de IDF..

Ten tweede: Houd in vredesnaam eens op met menselijk schild. Als je niet waar je het over hebt zwijgt dan.. Je kan je eigen burgers namelijk niet als menselijk schild gebruiken tegen de vijand. Je kan wel de burgers van de andere partij als menselijk schild gebruiken. Maar ook daar laat de IDF zich nooit door afschrikken getuigen de getuigenissen van vrijgelaten gijzelaars. Die erkenden dat hun gebouw werd gebombardeerd en hun medegijzelaar was omgekomen.

Ten derde, heb je ooit enig idee van verzet en vrijheidsstrijders? Die doen alles in het geniep en zonder uniform.. Of denk je dat een verzetsman in NL tijdens een liquidatie met duidelijk herkenbare dingen over straat liep? Jij zou een enorm goede verzetsstrijder zijn 🤣

Ik weet niet of je weleens beelden hebt gezien van Hamas strijders die een tank aanvielen? Als een Engelsman dit op deze manier deed kreeg hij een VC (Victoria Cross). Ik noem een Robert Cain (deels omdat het waar is en inhoudelijk, maar vooral om te laten weten dat ik meer kennis van zaniken in mijn pink heb dan jij in jouw hele naive lichaam).

Maar omdast het zogenaamde terroristen zijn is het bad en doe je alsof soldaten vermoord worden..De IDF-ers vermoorden burgers. Waarom steeds die barre en boze ontkenning bij bepaalde groepen?

Weet je trouwens waarom men daar gemaskerd is? Omdat er op 3km hoogte drones vliegen. Zowel van de zionisten als van de Engelsen. Die houden alles nauwlettend in de gaten. Dan is het vrij normaal om gemaskerd je ding te doen. Men is erachter gekomen dat toen er een staakthetvuren was en de gijzelaars vrijgelaten werden er UK spyplanes rondvlogen om alles in de gaten te houden.. Dus ja, prima dat ze dus gemaskerd waren.. Anders hadden ze nu al geen leven meer gehad.

In het Jeninkamp hebben ze lakens opgehangen omdat de zionisten daar ook alles in de gaten houden..

Maar goed, ik lees het al. Je negeert al het voordeel wat de zionisten hebben (regulier leger, wapens die ze kopen van hun partners in crime, informatie via drones etc) en het voordeel van de hamas verzetstrijders wil je liever niet dus je noemt ze criminelen of terroristen.. Tunnels zijn bad, gemaskerd door het leven gaan is bad, jezelf bij de burgerij voegen wanneer je geen aanvallen uitvoert is bad.. Hoe vond je het NL verzet? Ook heel slecht zeker, en wat de nazi's deden vond je prima? Of het verzet in Indonesie? Was ook slecht zeker en dat ze bij bosjes gedood werden door het NL leger vond je ook prima?

Maar je hebt, zoals ik wel vaker heb opgemerkt, geen enkel idee van de strijd tussen bevrijdings"legers" tegen de legers die door overheden worden gesteund.. En dat geeft niet, maar zwijg er dan over.

ik zal ook nooit iets zeggen over borduren of naaien.

40 minuten geleden zei Figulus:

Dat maakt Fatah een zionistische partij en jou een praatjesmaker.

Fatah is een Palestijnse partij. Net zoals de NSB een NL partij was, die meeheulde met de vijand.

Wat vind je overigens van het feit dat de IDF ambulances heeft kapot geschoten, 15 hulpverleners heeft vermoord en ze toen met ambulances en al begraven heeft? Ook allemaal eigen schuld dikke bult zeker?

Kijk, ik ben zo eerlijk dat ik 7 oktober 2023 een zeer erge aanslag vond die nooit had mogen plaatsvinden. Maar nu de zionistenlovers nog die ook maar 1 negatief woordje over de IDF durven te zeggen.. Ik heb het de meesten hier nog niet zien doen. Is het angst? Is het luiheid? Is het trollgedrag (dat je weet dat je onzin praat maar het doen om anderen te kwetsen)?

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Paulus888:

Wat vind je overigens van het feit dat de IDF ambulances heeft kapot geschoten, 15 hulpverleners heeft vermoord en ze toen met ambulances en al begraven heeft? Ook allemaal eigen schuld dikke bult zeker?

Alsof een criminele bende haar eigen ambulance rijdt, met zwaailichten en al, en dan verwacht dat niemand controleert of ingrijpt... Clowns.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Figulus:

Alsof een criminele bende haar eigen ambulance rijdt, met zwaailichten en al, en dan verwacht dat niemand controleert of ingrijpt... Clowns.

Jonge kerel,  houd anders gewoon je bek....

Je bent nu gewoon een troll die als ik zeg "gras is groen" zegt "nee hoor, gras is blauw".. Gewoon om te trollen..

Dus houd je bek, laat je voorlichten over de dingen die er gebeuren en kom dan weer terug (of niet, i dont care).

youtube.com/watch?v=6gxDmxZGfJg

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Paulus888:

Jonge kerel,  houd anders gewoon je bek....

Je bent nu gewoon een troll die als ik zeg "gras is groen" zegt "nee hoor, gras is blauw".. Gewoon om te trollen..

Dus houd je bek, laat je voorlichten over de dingen die er gebeuren en kom dan weer terug (of niet, i dont care).

Jij gooit de sluis dicht terwijl het vlak na de sluis het diepste is. Vind je het wat spannend in het water?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Al(Alternatieve Inlichtingen)-Bendezorg – Voor al uw spoedtransporten én smokkelbehoeften.

In de kleurrijke wereld van georganiseerde chaos heeft de criminele bende “De Rechtvaardige Kalasjnikovs” een grensverleggende innovatie gepresenteerd: hun eigen ambulancevloot, compleet met zwaailichten, nep-Rode Kruisstickers, en getrainde acteurs die “hulpverlener” kunnen zeggen zonder in lachen uit te barsten.

“Het begon allemaal met een raketwerper die vastzat in het verkeer,” zegt Abu Adrenaline, hoofd logistiek van Al-Bendezorg.
“Toen dachten we: waarom geen ambulance? Iedereen gaat opzij, je hoeft nergens te parkeren, en je krijgt prioriteit bij blokkades. Win-win!”

De ambulancedienst van de bende biedt diverse arrangementen:

Spoedpakket 'Jihad Light': vervoer van één strijder, één Kalasjnikov, en een duif met USB-stick.

All-Inclusive Martelaarsdeal: vervoer van meerdere gemaskerde mannen inclusief bijbehorend TikTok-filmpje.

De ‘Humanitair Express’: ideaal om de vijand moreel te verwarren. Bevat waterflessen, pleisters, en een valse VN-vlag.

Om herkenning door drones te vermijden, zijn de ambulances uitgerust met luchtafweergeschut op een uitschuifbare brancard.
“We leveren niet alleen zorg,” aldus Abu Adrenaline, “we nemen ook levenskwaliteit af bij de vijand.”

Op de vraag of dit misschien het vertrouwen in medische hulpverlening schaadt, reageerde de woordvoerder van Al-Bendezorg verontwaardigd:
“Wát nou misbruik? Wij geloven heilig in neutraliteit… zolang niemand in onze kofferbak kijkt.”

Disclaimer van de redactie:
Al-Bendezorg bestaat niet (officieel), maar het vertrouwen in internationale symbolen van humaniteit? Dat wás er ooit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei Figulus:

Jij gooit de sluis dicht terwijl het vlak na de sluis het diepste is. Vind je het wat spannend in het water?

Waar slaat dit op?

31 minuten geleden zei Figulus:

Al(Alternatieve Inlichtingen)-Bendezorg – Voor al uw spoedtransporten én smokkelbehoeften.

In de kleurrijke wereld van georganiseerde chaos heeft de criminele bende “De Rechtvaardige Kalasjnikovs” een grensverleggende innovatie gepresenteerd: hun eigen ambulancevloot, compleet met zwaailichten, nep-Rode Kruisstickers, en getrainde acteurs die “hulpverlener” kunnen zeggen zonder in lachen uit te barsten.

“Het begon allemaal met een raketwerper die vastzat in het verkeer,” zegt Abu Adrenaline, hoofd logistiek van Al-Bendezorg.
“Toen dachten we: waarom geen ambulance? Iedereen gaat opzij, je hoeft nergens te parkeren, en je krijgt prioriteit bij blokkades. Win-win!”

De ambulancedienst van de bende biedt diverse arrangementen:

Spoedpakket 'Jihad Light': vervoer van één strijder, één Kalasjnikov, en een duif met USB-stick.

All-Inclusive Martelaarsdeal: vervoer van meerdere gemaskerde mannen inclusief bijbehorend TikTok-filmpje.

De ‘Humanitair Express’: ideaal om de vijand moreel te verwarren. Bevat waterflessen, pleisters, en een valse VN-vlag.

Om herkenning door drones te vermijden, zijn de ambulances uitgerust met luchtafweergeschut op een uitschuifbare brancard.
“We leveren niet alleen zorg,” aldus Abu Adrenaline, “we nemen ook levenskwaliteit af bij de vijand.”

Op de vraag of dit misschien het vertrouwen in medische hulpverlening schaadt, reageerde de woordvoerder van Al-Bendezorg verontwaardigd:
“Wát nou misbruik? Wij geloven heilig in neutraliteit… zolang niemand in onze kofferbak kijkt.”

Disclaimer van de redactie:
Al-Bendezorg bestaat niet (officieel), maar het vertrouwen in internationale symbolen van humaniteit? Dat wás er ooit.

zo, heb je dit helemaal zelf bedacht?

Maar even voor de goede orde. Er wonen 2 miljoen mensen in Gaza. De Israelische geheime diensten en hun tegenhangers van de Amerikanen hebben ooit berekend dat er 30.000 Hamas strijders waren. Dus heel veel niet. 

Dan is de kans heel groot dat een ambulance gewoon een ambulance is. En dat die niet voor allerlei zaken misbruikt word. Er zijn ziekenhuizen, daar opereren dokters en heb je verpleegkundigen etc. Gewoon net zoals in Nederland, Amerika, Ierland en zelfs in Israel.. 

Op de NOS staat een filmpje, gefilmd door een medewerker die nu dood is. Met een go pro. De IDF beweerde dat de ambulances geen zwaailichten hadden en geen geluid maakten. Filmpje laat wat anders zien..

Dus, wanneer ga je eens tot jezelf komen figurus?

Dat de IDF ook wel kan liegen. Dat het ook geen heiligen zijn? Geloof je nog steeds in een baby in een oven en 40 baby's die onthoofd waren? 

Man man, er is echt iets mis met jouw nadenkend vermogen..

Morgen zegt Israel dat Jezus maar een boerenzoon was. Dan bekeer jij je meteen tot jodendom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Paulus888:

Er wonen 2 miljoen mensen in Gaza. De Israelische geheime diensten en hun tegenhangers van de Amerikanen hebben ooit berekend dat er 30.000 Hamas strijders waren. Dus heel veel niet. 

Dan is de kans heel groot dat een ambulance gewoon een ambulance is. En dat die niet voor allerlei zaken misbruikt word. Er zijn ziekenhuizen, daar opereren dokters en heb je verpleegkundigen etc. Gewoon net zoals in Nederland, Amerika, Ierland en zelfs in Israel.. 

Op de NOS staat een filmpje, gefilmd door een medewerker die nu dood is. Met een go pro. De IDF beweerde dat de ambulances geen zwaailichten hadden en geen geluid maakten. Filmpje laat wat anders zien..

Dus, wanneer ga je eens tot jezelf komen figurus?

Dat de IDF ook wel kan liegen. Dat het ook geen heiligen zijn? Geloof je nog steeds in een baby in een oven en 40 baby's die onthoofd waren?

Dat criminele rattenhol gaat, denk ik, in zijn geheel op de schop, en die bulldozer over dat zogenaamde hulpverlenersconvooi was slechts een voorbode van wat komen gaat. Het is wegwezen of weggebulldozerd worden.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Dat criminele rattenhol gaat, denk ik, in zijn geheel op de schop, en die bulldozer over dat zogenaamde hulpverlenersconvooi was slechts een voorbode van wat komen gaat. Het is wegzweven of weggebulldozerd worden.

je bent niet goed bij je paasei... Ik heb jouw bijdragen dan ook even gemeld bij Sjako.. Als de man zijn werk doet ben je voor een tijdje out...

Tevens reageer je niet op mijn reactie. Namelijk dat er maar 30.000 Hamas strijders waren, dat er veel meer jonge mensen zijn die gewoon werk hebben of in elk geval niks met hamas te maken hebben. En dat de kans dat dit een reguliere ambulance was die onder schot kwam van de IDF 90% is (naar beneden bijgesteld)... De IDF is betrapt op liegen, namelijk de ambulances reden met zwaailichten en sirenes. De mannen die uit de ambulances stapten liepen recht naar die andere ambulance om hun broeders te redden. Niks geheim of verdacht. De IDF heeft deze man geexecuteerd, en met ambulances en al begraven. Dat is een oorlogsmisdaad!

Waarom erken je niet gewoon iets dat niet te ontkennen valt? Als je een vinger geeft dan grijp ik echt niet je hele hand (ben geen zionist). Maar als je zelfs het niet  ontkenbare ontkent dan gaat de betrouwbaarheid wat andere dingen betreft down the drain. 

Slik je medicijnen of zo?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Paulus888:

je bent niet goed bij je paasei... Ik heb jouw bijdragen dan ook even gemeld bij Sjako.. Als de man zijn werk doet ben je voor een tijdje out...

Tevens reageer je niet op mijn reactie. Namelijk dat er maar 30.000 Hamas strijders waren, dat er veel meer jonge mensen zijn die gewoon werk hebben of in elk geval niks met hamas te maken hebben. En dat de kans dat dit een reguliere ambulance was die onder schot kwam van de IDF 90% is (naar beneden bijgesteld)... De IDF is betrapt op liegen, namelijk de ambulances reden met zwaailichten en sirenes. De mannen die uit de ambulances stapten liepen recht naar die andere ambulance om hun broeders te redden. Niks geheim of verdacht. De IDF heeft deze man geexecuteerd, en met ambulances en al begraven. Dat is een oorlogsmisdaad!

Waarom erken je niet gewoon iets dat niet te ontkennen valt? Als je een vinger geeft dan grijp ik echt niet je hele hand (ben geen zionist). Maar als je zelfs het niet  ontkenbare ontkent dan gaat de betrouwbaarheid wat andere dingen betreft down the drain. 

Slik je medicijnen of zo?

Paulus de Boskabouter, zo klein,
Huilt op zijn paddestoel, met pijn.
De bomen, die het bos bezitten,
Hebben zijn zorgen diep verwitten.

"Waarom," roept hij, "moeten zij de baas zijn?
Ik ben het zat, het moet nu eind'lijk klein."
Met de botte bijl in zijn kleine hand,
Zweert hij het bos te bevrijden, het land.

Zijn tranen vallen op de grond,
Waar de wortels krullen, heel gezond.
De bomen dreigen, maar Paulus is vast,
De bijl in de lucht, een krachtige last.

"Geen macht voor de bomen, geen recht op het bos,
Het is tijd voor verandering, tijd voor de los!"

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Figulus:

Paulus de Boskabouter, zo klein,
Huilt op zijn paddestoel, met pijn.
De bomen, die het bos bezitten,
Hebben zijn zorgen diep verwitten.

"Waarom," roept hij, "moeten zij de baas zijn?
Ik ben het zat, het moet nu eind'lijk klein."
Met de botte bijl in zijn kleine hand,
Zweert hij het bos te bevrijden, het land.

Zijn tranen vallen op de grond,
Waar de wortels krullen, heel gezond.
De bomen dreigen, maar Paulus is vast,
De bijl in de lucht, een krachtige last.

"Geen macht voor de bomen, geen recht op het bos,
Het is tijd voor verandering, tijd voor de los!"

nos.nl/artikel/2562557-israel-erkent-dat-konvooi-met-hulpverleners-verlichting-aan-had

Citaat

Het Israëlische leger erkent dat de vijftien hulpverleners die vorige maand werden doodgeschoten bij Rafah in ambulances reden die verlichting aan hadden. Ook waren ze ongewapend, zei een legerfunctionaris gisteravond tegen journalisten. Onder meer The Times of Israel schrijft erover.

Dus doei met je domme opmerkingen iedere keer.. Zelfs de zionisten erkennen het nu. Maar dan wel pas op het moment dat er een filmpje van naar boven kwam. Anders hadden ze het onder het tafelkleed geschoven vrees ik.

Citaat

Wilde honden

Hun lichamen werden begraven in het zand, volgens het leger een gangbare praktijk om te voorkomen dat wilde honden en andere dieren aan de stoffelijke resten zouden zitten. De volgende dag werd een bulldozer ingezet om de auto's van de weg te halen. De legerfunctionaris kon niet verklaren waarom de voertuigen op dezelfde plek waren begraven en geplet, maar ontkent dat Israël iets wilde verdoezelen.

Ze komen wel meteen met een leugen om hun waanzin te verdoezelen. Ze hebben de ambulances begraven omdat de wilde honden anders die ambulances zou opeten.

Citaat

De VN werd ingelicht over waar de lichamen lagen, maar het VN-team kon de plek niet vinden. Het leger was naar eigen zeggen te druk met andere zaken en kon niet assisteren. Het VN-team werd daarom gevraagd om een paar dagen later terug te komen, zegt het leger. The Wall Street Journal meldde echter dat het team dagenlang moest wachten op toestemming om naar de slachtoffers te zoeken.

Doet mij denken aan een coverup van het leger.. Ons meest morele leger ter wereld.

Dus figurus, wanneer ga jij eens dingen bekennen die niet te ontkennen vallen? Jouw broodheren doen nu hetzelfde.

Link naar bericht
Deel via andere websites