Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.

Aanbevolen berichten

Op 19-3-2025 om 22:59 zei Paulus888:

kom jij weer met je linkjes... Heb je geen eigen mening of zo, idijood?

Weet je wie er door de laffe honden in Den Haag is geweigerd? Ene Fransesca P Albanese. Een vrouw die opkomt voor de Palestijnen en door heel Europa gaat om haar mening te verkondigen.. Geweigerd door partijen als JA21, CU en de SPG. Waarschijnlijk ook door PVV... Want ja, zij is enorm gevaarlijk. Met woorden. Terwijl een generaal van de Israzionisten wel in de Kamer mocht komen vertellen. En Satanyahu in Amerika..

Dus in plaats van slachtoffertje te spelen kan je je beter met de feiten bezighouden..

Het gewone volk staat achter de Palestijnen in hun strijd voor zelfredzaamheid, maar de grote bazen zijn nog vol achter Israel.. Maar neen man, Europa gaat eraan! 

Edit: Christenen voor Israel als bron gebruiken.. Waanzin..

Kom je straks ook nog emt cidi.nl?

Dan citeer ik straks even uit hamas .  com en doe alsof dat objectief is..

Tevens moet je niet zo in de hol van Thinkfree kruipen.. Jij likt iedere christen, zelfs als je de inhoud nog niet gelezen hebt lijkt het.

Dit is nou waarom mensen een hekel aan je krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Op 29-3-2025 om 14:28 zei Barnabas:

Je kunt toch ook inhoudelijk naar hem luisteren zonder bij voorbaat te zeggen dat het niet waar is. Hamas is bad en Israël is good is wat mij betreft kort door de bocht. Wanneer je de waarheid wilt weten zul je toch iemand de kans moeten geven om zijn verhaal te vertellen. Zeggen dat iemand niet waar is omdat hij betaald wordt is ook kort door de bocht. De waarheid krijg je door informatie van beiden zijden toe te laten, waar of niet waar. En Hamas verbergt veel dingen. En betaalt worden om spion te zijn is niet zo gek. Dat is logisch.

Er zijn wel meer video's met verhalen. Er is ook een verhaal van een Syrische vrouw geplaatst die geïntervieuwd is door christenen voor Israël. Die geeft informatie die men tot zich mag nemen. Je kunt pas weten of het waar is wanneer je er naar kijkt.

man man, kan je jezelf nog meer voor gek en voor schut zetten?

Wie zegt dat ik die man bij voorbaat al niet geloof? Hoe denk je dat ik weet hoe die man denkt? Ik heb zijn discussiestijl gezien. Ik weet hoe erg die man is als je hem tegenspreekt. Dan schieten zijn ogen vuur. Is hij persoonlijk tegen zijn tegenspreker. 

Vervolgens ben ik de geschiedenis van die man gaan bekijken en toen pas wist ik "die man is niet te vertrouwen". 

Als er trouwens 1 partij is die veel verbergt dan is het Israel wel. Hun tegenstanders zeggen bijna altijd als een leider van hen is omgekomen. IDF stelt blacksites in nadat Iran hen met raketten heeft bestookt en doet alsof er niks aan de hand is. Dat is pas liegen en bedriegen..

Maar goed, geloof maar dat israel heilig is of zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites