Thinkfree 528 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Ik ben daar niet meer zo zeker van. Als ik er een voor de loop krijg gaat ie neer, zo ver is het inmiddels wel. Ik denk dat je beter wat rust kunt zoeken om tot jezelf te komen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei Thinkfree: Ik denk dat je beter wat rust kunt zoeken om tot jezelf te komen. Nee hoor, ik ben inmiddels wel op zoek zo in de nacht. Ze sluipen hier net zo goed om me huisje met hun alluhakbar gezeik, en ik pik dat niet. Volgens mij is de enige oplossing een dode terrorist. Dat zal dan wel cyclisch moeten gebeuren. 3 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 38 minuten geleden zei Figulus: Nee hoor, ik ben inmiddels wel op zoek zo in de nacht. Ze sluipen hier net zo goed om me huisje met hun alluhakbar gezeik, en ik pik dat niet. Volgens mij is de enige oplossing een dode terrorist. Dat zal dan wel cyclisch moeten gebeuren. Je bent zelf een terrorist aan het worden, in elk geval in je gedachten/woorden/intenties. Ik denk dat je een probleem zou hebben als de politie meeleest, met je dreigementen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 30 minuten geleden zei Monachos: Je bent zelf een terrorist aan het worden, in elk geval in je gedachten/woorden/intenties. Ik denk dat je een probleem zou hebben als de politie meeleest, met je dreigementen. De politie is zelf schijtbenauwd voor aanklachten en verdeeld tot op het bot. Heb net me werkstraf afgerond, ook de taakstrafbegeleiders zijn schijtbenauwd voor consequenties, het barst er namelijk van de moslims en linkse kutjes. Het is een laffe bende geworden in vergelijk met 30 jaar geleden. Ik heb het recht om me te verdedigen en zal dat doen. Overigens dreig ik niet, maar beloof enkel iets. En dat is al lang in werking gezet. Met je dreigementen, dat hoofdstuk is reeds gepasseerd. 2 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten