Spring naar bijdragen

Regenboogtopic in Tips en feedback


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat kan betekenen dat in de opstanding alle mensen alleen zijn en blijven, maar het kan ook betekenen dat in de opstanding ieder mens samen is met zijn voor hem bestemde wederhelft. Trouwen is dan nie

Ik ken dit vers. Zou het kunnen betekenen dat huwen iets van deze onvolmaakte wereld is? Dat God een huwelijkse band gebiedt als bescherming omdat Hij onze driften kent. Misschien wil Hij daarom dat w

Ik vind het op zich een goed idee om het topic van Fundamenteel te sluiten. We hebben als een regenboog-topic met minder suggestieve titel, en als men een mening heeft kan men die beter daar kwijt, in

Zojuist zei Monachos:

"Onnodige topics". @Fundamenteel lees je mee? 😄

Het was even een statement @sjako. Voor lieden die geobsedeerd zijn door de regenboogvlag.

Nee nee, de regenboogcultuur zoekt ons op, provoceert en intimideert en speelt dan slachtoffer. Het is andersom Monachos. Het is al wel meermaals gebleken dat uw kamp aan trollen de andere zijde beschuldigt van wat ze zelf schuldig zijn. Ik kan het bewijzen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Nee nee, de regenboogcultuur zoekt ons op, provoceert en intimideert en speelt dan slachtoffer. Het is andersom Monachos. Het is al wel meermaals gebleken dat uw kamp aan trollen de andere zijde beschuldigt van wat ze zelf schuldig zijn. Ik kan het bewijzen.

Linkse dwazen. Kunnen ze nu echt niet zien dat ze heel raar doen en dat mensen dat heel onprettig vinden? Volgens mij wordt dat oorlog.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nee nee, de regenboogcultuur zoekt ons op, provoceert en intimideert en speelt dan slachtoffer. Het is andersom Monachos. Het is al wel meermaals gebleken dat uw kamp aan trollen de andere zijde beschuldigt van wat ze zelf schuldig zijn. Ik kan het bewijzen.

Welke sukkel begint er elke keer over? Juist ja, ene 'Fundamenteel'. Dat jij niet ontzettend moe wordt van jezelf is me echt een raadsel.

Voor je omgeving zullen je obsessies en fixaties ook wel ontzettend leuk en inspirerend zijn. /s

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Monachos:

Welke sukkel begint er elke keer over? Juist ja, ene 'Fundamenteel'. Dat jij niet ontzettend moe wordt van jezelf is me echt een raadsel.

Voor je omgeving zullen je obsessies en fixaties ook wel ontzettend leuk en inspirerend zijn. /s

Neen in dit geval was het Flawless Victory die later hier slachtoffer kwam spelen. En dan nog persoonlijke aanvallen ook.

Stelletje nepchristenen.

Zonder leugens zou je niet eens een weerwoord kunnen bieden! Zo ver is het gekomen! trollen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei sjako:

Niet meer doen.

Je bent deze emoji vergeten: |:(

Als jij een goede moderator was geweest die daadwerkelijk overzicht heeft en kan houden had je het nieuwe topic van überzeikerd Fundamenteel meteen gesloten, aangezien het gewoon weer hetzelfde gezeur is, dat al tot vervelens toe in andere topics ter sprake is gekomen. Omdat hij blijkbaar niks positievers te doen heeft. Maar het enige wat jij doet is heel af en toe wat spam komen verwijderen en je JG-dwaalleer proberen te slijten.

Heb je inmiddels al door dat Figulus gewoon Kaasjeskruid is?

Mocht je dit (weer) banwaardig vinden van mij: I don't give a single fuck.

:*

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Monachos:

:*


Monachos, doe nou niet joh. Je hebt altijd zulke goede inhoudelijke bijdragen, ik zou niet willen dat je weer weggaat. Laat de trollen niet winnen.  Neem gewoon even afstand zonder in de val te trappen te blijven reageren.  Dat is wat ze willen.  Gewoon niet meer reageren. Het houdt vanzelf een keer op.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:


Monachos, doe nou niet joh. Je hebt altijd zulke goede inhoudelijke bijdragen, ik zou niet willen dat je weer weggaat. Laat de trollen niet winnen.  Neem gewoon even afstand zonder in de val te trappen te blijven reageren.  Dat is wat ze willen. 

Er is toch geen fuck meer aan Fv, aan dit forum... Van mij mogen ze het hebben en beheersen, ze hebben het blijkbaar heel hard nodig, bij gebrek aan iets nuttigs kunnen doen in de maatschappij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Monachos:

I don't give a single fuck.

 

8 minuten geleden zei Monachos:

:*

Kun je me een Bijbelse onderbouwing geven die het rechtvaardigt om dergelijke taal te gebruiken tegen je naaste? Ik kan er wel eentje geven als ik zou zeggen: het interesseert me geen barst.

:*

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Monachos:

Je bent deze emoji vergeten: |:(

Als jij een goede moderator was geweest die daadwerkelijk overzicht heeft en kan houden had je het nieuwe topic van überzeikerd Fundamenteel meteen gesloten, aangezien het gewoon weer hetzelfde gezeur is, dat al tot vervelens toe in andere topics ter sprake is gekomen. Omdat hij blijkbaar niks positievers te doen heeft. Maar het enige wat jij doet is heel af en toe wat spam komen verwijderen en je JG-dwaalleer proberen te slijten.

Heb je inmiddels al door dat Figulus gewoon Kaasjeskruid is?

Mocht je dit (weer) banwaardig vinden van mij: I don't give a single fuck.

:*

Ik voel met je mee. Daarom ben ik maar in de tuin gaan werken. Ik ga weer gauw verder. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik voel met je mee. Daarom ben ik maar in de tuin gaan werken. Ik ga weer gauw verder. 

Ja, zo gaat dat met die linkse rakkers. Ze moeten weer eens bevestigd worden.

12 minuten geleden zei Monachos:

Van mij mogen ze het hebben en beheersen, ze hebben het blijkbaar heel hard nodig, bij gebrek aan iets nuttigs kunnen doen in de maatschappij.

Dat komt uit de mond van een linkse nietsnut. Wel de tijd om op heel vervelende plekken een grote mond op te zetten en dagenlang te demonstreren, en anderen betichten van wat ze zelf doen....

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Monachos:

Er is toch geen fuck meer aan Fv, aan dit forum... Van mij mogen ze het hebben en beheersen, ze hebben het blijkbaar heel hard nodig, bij gebrek aan iets nuttigs kunnen doen in de maatschappij.


Met een forum gaat het zoals met alle dingen in het leven, het kent ups en downs.   Je vindt er op dit moment niets meer aan maar dat kan met een paar dagen of weken weer veranderen.   Dit forum heeft het wel heel zwaar te verduren met alle spam en de trolls die het nu beheersen.  Maar het blijft het enige forum met voldoende diversiteit om het (zo) levendig (mogelijk) te houden.  Alsjeblieft blijf en neem gewoon even een paar dagen afstand.  Reageer gewoon even nergens meer op. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Monachos:

Als jij een goede moderator was geweest die daadwerkelijk overzicht heeft en kan houden had je het nieuwe topic van überzeikerd Fundamenteel meteen gesloten, aangezien het gewoon weer hetzelfde gezeur is, dat al tot vervelens toe in andere topics ter sprake is gekomen. Omdat hij blijkbaar niks positievers te doen heeft. Maar het enige wat jij doet is heel af en toe wat spam komen verwijderen en je JG-dwaalleer proberen te slijten.

Ze hebben al lang door dat jij gewoon een vervelend mannetje bent en ik bepaal zelf wel wat ik afsluit en wat niet. 

3 uur geleden zei Monachos:

Er is toch geen fuck meer aan Fv, aan dit forum... Van mij mogen ze het hebben en beheersen, ze hebben het blijkbaar heel hard nodig, bij gebrek aan iets nuttigs kunnen doen in de maatschappij.

Dat geldt dan ook voor jou blijkbaar, dus ik weet niet wat je hier nog doet dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei sjako:

Ze hebben al lang door dat jij gewoon een vervelend mannetje bent en ik bepaal zelf wel wat ik afsluit en wat niet. 

Dat geldt dan ook voor jou blijkbaar, dus ik weet niet wat je hier nog doet dan.

Ik vind het op zich een goed idee om het topic van Fundamenteel te sluiten. We hebben als een regenboog-topic met minder suggestieve titel, en als men een mening heeft kan men die beter daar kwijt, in een meer neutrale context.

bewerkt door Lon
Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Lon:

Ik vind het op zich een goed idee om het topic van Fundamenteel te sluiten. We hebben als een regenboog-topic met minder suggestieve titel, en als men een mening heeft kan men die beter daar kwijt, in een meer neutrale context.

Een neutrale context: 

Een neutrale context is een situatie, omgeving of platform waarin informatie, gebeurtenissen of discussies worden gepresenteerd zonder enige vooringenomenheid, partijdigheid of emotionele lading. In een neutrale context worden verschillende perspectieven eerlijk en objectief weergegeven, zodat geen enkel standpunt of wereldbeeld wordt bevoordeeld boven een ander. Het doel is om een evenwichtige en onbevooroordeelde ruimte te creëren waarin deelnemers open en vrij kunnen communiceren, analyseren en beslissingen nemen.

En dat gaat jou wel lukken en heb je laten zien in de andere topic, waar wordt gesuggereerd dat christenen spijt zouden hebben van de behandeling van bepaalde zogenaamde zielige mensen?

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Figulus:

Een neutrale context: 

Een neutrale context is een situatie, omgeving of platform waarin informatie, gebeurtenissen of discussies worden gepresenteerd zonder enige vooringenomenheid, partijdigheid of emotionele lading. In een neutrale context worden verschillende perspectieven eerlijk en objectief weergegeven, zodat geen enkel standpunt of wereldbeeld wordt bevoordeeld boven een ander. Het doel is om een evenwichtige en onbevooroordeelde ruimte te creëren waarin deelnemers open en vrij kunnen communiceren, analyseren en beslissingen nemen.

En dat gaat jou wel lukken en heb je laten zien op de andere topic, waar wordt gesuggereerd dat christenen spijt zouden hebben van de behandeling van zielige mensen?

“Meer” neutrale context, maar eerlijk is eerlijk Petra’s topics zijn ook vaak behoorlijk vooringenomen. Misschien kunnen we hier verder. Ik geloof dat de walging van jou omtrent vieze seksuele praktijken van homo-mannen  gegeneraliseerd wordt als exemplarisch voor iedere genderdiversiteit. Dat kan natuurlijk niet. Ook het idee dat je van aangobren identiteit af zou kunnen komen door wilskracht lijkt me een fantasiebeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Lon:

“Meer” neutrale context, maar eerlijk is eerlijk Petra’s topics zijn ook vaak behoorlijk vooringenomen. Misschien kunnen we hier verder. Ik geloof dat de walging van jou omtrent vieze seksuele praktijken van homo-mannen  gegeneraliseerd wordt als exemplarisch voor iedere genderdiversiteit. 

Uiteraard. Alles wat aan trouw wordt beloofd aan mensen waar je niet mee hoort te trouwen, is walgelijk te noemen.

6 minuten geleden zei Lon:

Ook het idee dat je van aangobren identiteit af zou kunnen komen door wilskracht lijkt me een fantasiebeeld.

Nergens heb ik beweerd dat mensen als homo geboren worden en dat dit afleren gaat lukken op eigen wilskracht.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid