Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 498
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer geen woord over de echte problematiek met kinderen.  Je zegt het 1 maar doet zelf het ander.    Wie of wat is de grootste bedreiging voor je eigen kinderen? Overigens luisteren die m.i. ook nie

Praat jij uit de theorie of uit de praktijk? Stel je krijgt een kind, ga je dit verhaal dan nog steeds vertellen.  Stel dat er jongeren meelezen op dit forum (ik hoop het niet). Wees dan gewaar

De tegenstrijdigheid in je reactie ligt in het feit dat je enerzijds kritiek levert op iemand omdat die persoon vermeende domheid en onwetendheid van anderen bekritiseert, terwijl je zelf ook een oord

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

"Jongeren" zeker? ;)

Ik schreef “jonge mensen”. Precies zoals ik het bedoelde. En niet “jongeren”.  Je ziet het bijvoorbeeld ook aan voetbal hooligans. Dat zijn ook jonge mensen. Gaan met elkaar op de vuist. Zo’n beetje het gedrag van jou en Figulus, zoals te lezen staat in dit topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
3 minuten geleden zei Flawless victory:

Ik schreef “jonge mensen”. Precies zoals ik het bedoelde. En niet “jongeren”.  Je ziet het bijvoorbeeld ook aan voetbal hooligans. Dat zijn ook jonge mensen. Gaan met elkaar op de vuist. Zo’n beetje het gedrag van jou en Figulus, zoals te lezen staat in dit topic.

Ik zie onze Vlaamse jongeren met respect voor hun omgeving omgaan. Of is het ok hooligans door te trekken op alle jonge mensen maar pedofielen die via lgbqt tot kinderen komen wel gescheiden te houden? ;)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zie onze Vlaamse jongeren met respect voor hun omgeving omgaan. Of is het ok hooligans door te trekken op alle jonge mensen maar pedofielen die via lgbqt tot kinderen komen wel gescheiden te houden? ;)


https://www.ad.nl/buitenland/rellen-in-brussel-na-uitschakeling-rode-duivels~aef048c7/204676194/

https://www.hln.be/antwerpen/de-balans-van-nieuwjaarsnacht-in-antwerpen-57-arrestaties-waarvan-de-helft-minderjarig-een-vernielde-politiewagen-en-een-bekogelde-mug~a124d99a/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

https://www.hln.be/binnenland/ambulances-krijgen-dashcam-om-agressie-te-ontmoedigen-belagers-worden-gefilmd~a1a83621/

Dit gedrag onder jonge mensen nam een aanvang eind jaren zeventig, begin tachtig.  Mijn oom nam zijn kinderen nog wel eens mee naar voetbalwedstrijden van Ajax of Feijenoord, maar vanaf zeker moment nam hij dat risico niet meer vanwege de ongeregeldheden. Weinig tot geen respect meer voor het gezag.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Flawless victory:


https://www.ad.nl/buitenland/rellen-in-brussel-na-uitschakeling-rode-duivels~aef048c7/204676194/

https://www.hln.be/antwerpen/de-balans-van-nieuwjaarsnacht-in-antwerpen-57-arrestaties-waarvan-de-helft-minderjarig-een-vernielde-politiewagen-en-een-bekogelde-mug~a124d99a/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

https://www.hln.be/binnenland/ambulances-krijgen-dashcam-om-agressie-te-ontmoedigen-belagers-worden-gefilmd~a1a83621/

Dit gedrag onder jonge mensen nam een aanvang eind jaren zeventig, begin tachtig.  Mijn oom nam zijn kinderen nog wel eens mee naar voetbalwedstrijden van Ajax of Feijenoord, maar vanaf zeker moment nam hij dat risico niet meer vanwege de ongeregeldheden. Weinig tot geen respect meer voor het gezag.

Dus mensen die naar de voetbal kijken zijn "jonge mensen". Allez dan, LGBQT staat bol van seksuele roofdieren. Dat is zowat van dezelfde gradatie dan he ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Flawless victory:


Hierin ben ik het wel met @sjako eens. Kijk bijvoorbeeld eens naar het feit dat medewerkers van hulpdiensten zoals ambulances, brandweer en politie hun werk in veel gevallen niet meer veilig kunnen doen. Zelfs ambulanciers worden bekogeld.  Hetzelfde geldt voor mensen die in het openbaar vervoer werken.  Dus het hangt er maar net vanaf waar je naar kijkt bij het bepalen of het goed dan wel slecht gaat in de wereld.  Als je kijkt naar de moraal waar jonge mensen (niet) mee zijn opgevoed (meestal zijn het jongeren die ambulances aanvallen) dan staat het er niet zo best voor.  Ik denk dat het er in dat opzicht nog nooit zo slecht heeft uitgezien. Jonge mensen hebben geen respect meer voor zorg diensten en gezag.

Het klopt dat men in de middeleeuwen geen ambulances aanviel. Dus de wereld is er vandaag de dag slechter op geworden..

Want ambulances zijn de kanaries in de kolenmijn.

 

15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zie onze Vlaamse jongeren met respect voor hun omgeving omgaan. Of is het ok hooligans door te trekken op alle jonge mensen maar pedofielen die via lgbqt tot kinderen komen wel gescheiden te houden? ;)

Hehehehe, dus je gaat huilen als iemand anderen over 1 kam scheert maar zelf heb je niet door dat je dit met de Lhbtq gemeenschap ook doet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Bekeerling14:

Het klopt dat men in de middeleeuwen geen ambulances aanviel. Dus de wereld is er vandaag de dag slechter op geworden..

Want ambulances zijn de kanaries in de kolenmijn.

 

In de jaren zeventig viel men geen ambulances aan.  Hulp verhinderen die aan mensen in nood gegeven wil worden, is een teken van een uiterst lage moraal.  Daarnaast is er vaak weinig of geen ontzag meer voor het gezag. Politie-agenten, conducteurs in tram en trein, ze moeten het allemaal ontgelden.

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus mensen die naar de voetbal kijken zijn "jonge mensen". Allez dan, LGBQT staat bol van seksuele roofdieren. Dat is zowat van dezelfde gradatie dan he ;)


Je vergelijkt weer eens twee zaken zonder dat je door hebt dat het twee heel verschillende zaken zijn. Ik noem het verval van de moraal onder jongeren als een teken des tijds.   Jij demoniseert queers door ze vals te beschuldigen van pedofilie.  

Homoseksuelen zijn niet vaker pedofiel dan heteroseksuelen.

http://www.maartendallinga.nl/wp-content/uploads/2015/07/Winq-69-Pedofilie-en-homoseksualiteit.pdf

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:

Je vergelijkt weer eens twee zaken zonder dat je door hebt dat het twee heel verschillende zaken zijn. Ik noem het verval van de moraal onder jongeren als een teken des tijds.   Jij demoniseert queers door ze vals te beschuldigen van pedofilie.  

BS ik heb deze nooit vergeleken. Ik beweer dat die gemeenschap een open deur voor seksuele roofdieren is. Ze infiltreren als lgbqt om toegang tot kinderen te krijgen. Daarmee zeg ik niet dat lgbqt hetzelfde als pedofilie is.

Maar het is natuurlijk niet ontgaan dat je weg keek bij openbare pedofilie en liever de boodschapper meldde dan wat je zag te veroordelen. Natuurlijk dat ik me nu iets meer vragen stel als daarvoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ja LGBQT staat bol van zedendelinquenten. Zo zijn er ook in de vrouwengevangenis regelmatig incidenten door transgenders.

https://committees.parliament.uk/writtenevidence/18973/pdf/

Dus ik ben groot voorstander van transrechten om ze van vrouwenrechten te scheiden.

2 minuten geleden zei Flawless victory:


Dit is een van je vele bizarre en volstrekt onlogische complottheorieën.

Ik plaatste er bewijs bij???? aub eh? En dat was amper 1 voorbeeld!

https://www.newsweek.com/sex-offender-busted-drag-queen-who-read-book-children-city-library-1365384

Link naar bericht
Deel via andere websites

De heteroseksuele wereld zit ook vol met criminelen waaronder zedendelinquenten.

Ik ben het zat de hele tijd met jouw obsessies in gesprek te zijn dus ik ga de negeerknop voor je getroll aanzetten.  Dat doe ik uiterst zelden maar voor jou zet ik hem aan. In de hoop dat dit forum terug christocentrisch zal worden in plaats van de hele tijd die vuige praat van jou en je vriendje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

De heteroseksuele wereld zit ook vol met criminelen waaronder zedendelinquenten.

Ik ben het zat de hele tijd met jouw obsessies in gesprek te zijn dus ik ga de negeerknop voor je getroll aanzetten.  Dat doe ik uiterst zelden maar voor jou zet ik hem aan. In de hoop dat dit forum terug christocentrisch zal worden in plaats van de hele tijd die vuige praat van jou en je vriendje.

En als heteroseksuelen hun seksualiteit op kinderen betrekken, zal ik dat evenzeer verfoeien. Negeer maar ja, want uw groep is nog niet half zo kwetsbaar als de kinderen die erbij betrokken worden.

dus flikker op met je vlag ;) Pedo apologeten! Dat is stap 1 he mensen, "hetero's doen het ook" en voor je het weet heb je die P bij die alfabetbeweging. Men kon al openbaar pedofilie displayen en niemand van die "diverse mensen hier" veroordeelde het: niemand! Whataboutisme = goedkeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

En ja LGBQT staat bol van zedendelinquenten. Zo zijn er ook in de vrouwengevangenis regelmatig incidenten door transgenders.

https://committees.parliament.uk/writtenevidence/18973/pdf/

Dus ik ben groot voorstander van transrechten om ze van vrouwenrechten te scheiden.

Ik plaatste er bewijs bij???? aub eh? En dat was amper 1 voorbeeld!

https://www.newsweek.com/sex-offender-busted-drag-queen-who-read-book-children-city-library-1365384

jij bewijst helemaal niks man.. Je neemt een voorbeeld en plakt dit op een hele groep.. Dan ben je OF niet goed bij je paasei, of je bent kwaadaardig. Jij mag kiezen!

Aardig he van mij

1 uur geleden zei Flawless victory:

In de jaren zeventig viel men geen ambulances aan.  Hulp verhinderen die aan mensen in nood gegeven wil worden, is een teken van een uiterst lage moraal.  Daarnaast is er vaak weinig of geen ontzag meer voor het gezag. Politie-agenten, conducteurs in tram en trein, ze moeten het allemaal ontgelden.

dus je hebt het van de jaren 70 tot nu, en dan beweer je dat het erg slecht gaat?

Ik heb dingen gelezen over de middeleeuwen, en over de tijd "voor Christus" en geloof me, daar wil je niet naar toe, ook niet als Pr Barabas je uitnodigt (die van Suske en Wiske) in zijn teletijdmachine.  Het is dat we vandaag de dag tv hebben en internet dat alles veel sneller op ons pad komt en we er veel meer van bewust zijn. 

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

En als heteroseksuelen hun seksualiteit op kinderen betrekken, zal ik dat evenzeer verfoeien. Negeer maar ja, want uw groep is nog niet half zo kwetsbaar als de kinderen die erbij betrokken worden.

Je bent echt zo naief en had eigenlijk in de jaren stillekes moeten leven. Andersgeaarden moeten weer terug de kast in volgens jou. En de kinderen moeten geen les krijgen in weerbaarheid op seksueel gebied. Terwijl de cijfers er niet om liegen. Sinds kinderen op jonge leeftijd seksuele voorlichting krijgen zijn ze minder vatbaar voor pedo's..

Ben jij misschien een verkapte pedo die doet alsof hij uit liefde voor het kind het kind onschuldig en onwijs wil houden? Dat ze makkelijker mee gaan met mannen met snoepjes?

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

dus flikker op met je vlag ;) Pedo apologeten! Dat is stap 1 he mensen, "hetero's doen het ook" en voor je het weet heb je die P bij die alfabetbeweging. Men kon al openbaar pedofilie displayen en niemand van die "diverse mensen hier" veroordeelde het: niemand! Whataboutisme = goedkeuren.

eigenlijk hadden ze de letter O bij de lhbtq mensen moeten zetten. De O van onwetenden. Dan paste jij ook in die groep.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Bekeerling14:

 

Ik heb dingen gelezen over de middeleeuwen, en over de tijd "voor Christus" en geloof me, daar wil je niet naar toe, ook niet als Pr Barabas je uitnodigt (die van Suske en Wiske) in zijn teletijdmachine.  Het is dat we vandaag de dag tv hebben en internet dat alles veel sneller op ons pad komt en we er veel meer van bewust zijn. 

 

Ik beweer ook niet dat ik terug zou willen naar een andere tijd. Er is op aarde niets nieuws onder de zon (Prediker).  Maar de zonden stapelen zich in onze tijd wel veel hoger op.  Zoals ik al aangaf is een belangrijk deel van de jonge mensen stuurloos cq zonder ontzag voor hulpverleners en gezagsdragers. En wat dacht je van de moord op 44 miljoen ongeboren baby’s wereldwijd per jaar? Of de nucleaire oorlogscapaciteit in de wereld en het gegeven dat daar nu van diverse kanten (Rusland, Israël, Noord-Korea) mee gedreigd wordt?  De tijd van de koude oorlog is voorbij, het is nu de tijd van de hete oorlog. De geesten van de Europeanen worden reeds rijp gemaakt voor oorlog tegen Rusland.  Jezus heeft gezegd dat dit (oorlogen en geruchten van oorlogen) de tekenen zijn van Zijn aanstaande Wederkomst.   Ik begrijp dat jij daar niet in gelooft, maar ik dus wel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

De democratie doet aan chemische sterilisaties en genitale mutilaties. Genitale mutilatie DBI!

De eindtijd nadert, want de democratie doet aan chemische sterilisatie.... voor de rest gaat het lekker met je?

Niets nieuws onder de zon, in de bijbel vond dat ook al plaats, andere tijden andere middelen.

5 uur geleden zei Flawless victory:

Jezus heeft gezegd dat dit (oorlogen en geruchten van oorlogen) de tekenen zijn van Zijn aanstaande Wederkomst.   Ik begrijp dat jij daar niet in gelooft, maar ik dus wel. 

Oorlogen zijn van alle tijden. Dat zegt dus niets. Als hij er nou bij had gezegd welke oorlog... 
Bedenk dat dit mogelijk werd geschreven vlak voor de Eerste Joodse Opstand, het jaar 66. De tempel werd vernietigd, honderduizenden doden en het begin van de diaspora. En dán deze test daarin plaatsen. Geruchten van oorlog? Zéker, en de mensen wisten heel goed waar dat dan over ging.

Helaas kennen de meeste christenen de historische achtergrond niet waarin bijbelteksten zijn geschreven. Dat is jammer, want dat maakt een hoop duidelijk.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Dus genitale mutilatie is normaal voor de democratie? Chemische sterilisaties ook? 

En niemand moet zeggen dat ik alles op 1 hoop smijt, de alfabetbeweging is de hoop, ik heb ze niet ontworpen; ik verafschuw het en zie de demonische invloeden er in spelen. Haar plebs vertoont dat voldoende en brengt vrouw en kind in levensgevaar: zij zijn kwetsbaarder in dit verhaal.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik ben het met @Bekeerling14 eens, het gaat best goed met de wereld.
Oke, christenen zien eindtekenen, maar dat zien ze al 2000 jaar bij alles wat er gebeurt.

Het gaat geweldig. Grote oorlogen, klimaat op apegapen, moreel verval, ontkerkelijking en ga maar door.

5 uur geleden zei Fundamenteel:

Doctrines of devils. De kop eraf hakken ja!  Horen jullie het? Ze komen achter uw rechten als ouder om deze demonische leer te indoctrineren en hun identiteit te perverteren. Lgbqt = antichrist

Dit is wel een uitzondering hoor. De meeste zijn heel normaal. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei sjako:

Het gaat geweldig. Grote oorlogen, klimaat op apegapen, moreel verval, ontkerkelijking en ga maar door.

Dit is wel een uitzondering hoor. De meeste zijn heel normaal. 

Ook in de Benelux circuleert die dwaalleer al en perverteren ze de volgende generatie met seksuele identiteiten. Autisten vallen hier regelmatig prooi aan wegens hun beïnvloedbaarheid. Wellicht is dat ook het doel van die eugenetische psychopaten die hen moedwillig verwarren.

En niets aan lgbqt is normaal maar volwaardig zondig, op Bijbelse waarheden gewogen dan. Wat de wereld ermee doet, is wat de wereld doet. Maar geen christen die het normaal kan vinden, anders is deze in compromis met de duivel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even 1 berichtje geopend en meteen maar even rechtzetten: mensen met autisme zijn niet meer beînvloedbaar dan de doorsnee mensen. Eerder integendeel.   Mensen met autisme worstelen van nature gewoon vaker met hun genderidentiteit en laten zich juist veel minder beïnvloeden door wat de sociale omgeving ervan vindt.  Ter vergelijking: 11 % van de mensen met genderdysforie heeft autisme in vergelijking tot 1 tot 2 % van de cisgenderbevolking.  (https://www.transgenderinfo.be/nl/gezondheid/autisme-en-genderdiversiteit#)

Het is dus onjuist om queers als zondebok te gebruiken voor de genderdysforie van kinderen met autisme.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Flawless victory:

Even 1 berichtje geopend en meteen maar even rechtzetten: mensen met autisme zijn niet meer beînvloedbaar dan de doorsnee mensen. Eerder integendeel.   Mensen met autisme worstelen van nature gewoon vaker met hun genderidentiteit en laten zich juist veel minder beïnvloeden door wat de sociale omgeving ervan vindt.  Ter vergelijking: 11 % van de mensen met genderdysforie heeft autisme in vergelijking tot 1 tot 2 % van de cisgenderbevolking.  (https://www.transgenderinfo.be/nl/gezondheid/autisme-en-genderdiversiteit#)

Het is dus onjuist om queers als zondebok te gebruiken voor de genderdysforie van kinderen met autisme.  

Begrijpend lezen is lager onderwijs. Ik gebruik queers niet als zondebok maar wijs ALS ERVARINGSDESKUNDIGE aan dat jongeren met ASS extra beïnvloedbaar zijn en dus makkelijker prooi vallen aan die dwaalleer. Waren ze niet extra beïnvloedbaar, hadden ze ook geen last van overprikkeling he.

En als ze inlevingsvermogen hadden, moesten ze niet na-apen om normaal over te komen he. Ik zal het toch weten zekers?

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei sjako:
19 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik ben het met @Bekeerling14 eens, het gaat best goed met de wereld.
Oke, christenen zien eindtekenen, maar dat zien ze al 2000 jaar bij alles wat er gebeurt.

Het gaat geweldig. Grote oorlogen, klimaat op apegapen, moreel verval, ontkerkelijking en ga maar door

Kortom: niets nieuws onder de zon.

Gezondheidszorg, mensenrechten, wetenschap, de mensheid heeft nog nooit op zon hoog niveau gestaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Fundamenteel:

. Ik gebruik queers niet als zondebok maar wijs ALS ERVARINGSDESKUNDIGE

Dat je ergens ervaring mee hebt wil niet zeggen dat je daarmee ook ter zake deskundig bent.

11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoogmoed komt voor de val. :(

Dan zou ik maar uitkijken als ik jou was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid