Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kindere  zijn kwetsbaarder en werden al blootgesteld aan pedo's door de vlag.

Die kinderen weten niet eens wat die vlag betekent idioot. Dus hoezo worden ze eraan blootgesteld?

En wat denk je waar kinderen aan worden blootgesteld in de Kerk als ze de Bijbel lezen? Plaatsvervangende PTSS.  

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 498
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer geen woord over de echte problematiek met kinderen.  Je zegt het 1 maar doet zelf het ander.    Wie of wat is de grootste bedreiging voor je eigen kinderen? Overigens luisteren die m.i. ook nie

Praat jij uit de theorie of uit de praktijk? Stel je krijgt een kind, ga je dit verhaal dan nog steeds vertellen.  Stel dat er jongeren meelezen op dit forum (ik hoop het niet). Wees dan gewaar

De tegenstrijdigheid in je reactie ligt in het feit dat je enerzijds kritiek levert op iemand omdat die persoon vermeende domheid en onwetendheid van anderen bekritiseert, terwijl je zelf ook een oord

Posted Images

2 minuten geleden zei Bekeerling14:

Die kinderen weten niet eens wat die vlag betekent idioot. Dus hoezo worden ze eraan blootgesteld?

En wat denk je waar kinderen aan worden blootgesteld in de Kerk als ze de Bijbel lezen? Plaatsvervangende PTSS.

Mietje die zich enkel beroept op zijn grote smoel.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat verwacht je van een pedo-apologeet, want fake news sites? 

HELEMAAL NIKS, TOTDAT ZE ZICH OPENBAREN ALS DE DUIVEL EN WAT MIJ BETREFT OP ZIJN DONDER KRIJGEN ALS HET NIET IS DOOR MIJN HOND DAN WEL DOOR MIJ ZELF. Mietje.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Figulus:

HELEMAAL NIKS, TOTDAT ZE ZICH OPENBAREN ALS DE DUIVEL EN WAT MIJ BETREFT OP ZIJN DONDER KRIJGEN ALS HET NIET IS DOOR MIJN HOND DAN WEL DOOR MIJ ZELF.

U bent terecht boos. En we gaan die vlag dus niet tot een P laten komen. Ze zouden het nog doen puur om ons te jennen; zo kennen we ze toch al?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat verwacht je van een pedo-apologeet, want fake news sites? 

Dus omdat mensen beweren dat iets een fakenews site is dan zijn ze apologeet? Wat een logica 😂

2 minuten geleden zei Figulus:

HELEMAAL NIKS, TOTDAT ZE ZICH OPENBAREN ALS DE DUIVEL EN WAT MIJ BETREFT OP ZIJN DONDER KRIJGEN ALS HET NIET IS DOOR MIJN HOND DAN WEL DOOR MIJ ZELF.

Je caps is blijven hangen..Tevens heb je wel iedere keer een heel grote mond. Ik zal het maar wijten aan datgene wat je hiervoor zei. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Fundamenteel:

LGBQT staat bol van zedendeliquenten...

Moet je bij de hetero’s eens kijken. Joh, de wereld is een grote bende. Maakt niet meer uit of het he of ho is. We moeten geen onderdeel willen zijn van deze wereld. De Christelijke gemeente moet als er omheining zijn. Door een bepaalde groep te demoniseren bereik je niks. Het zijn allemaal schapen zonder een herder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

U bent terecht boos. En we gaan die vlag dus niet tot een P laten komen. Ze zouden het nog doen puur om ons te jennen; zo kennen we ze toch al?

Ja hoor, men gaat de P erbij halen enkel om jou en Figulus te pesten..

Tevens trek je een iets te grote broek aan. Niemand cared om wat jij denkt of vindt. De lhbtq gemeenschap heeft wel meer te doen dan ze druk te maken om jou en andere fundi's.

Voor jou nog een keer:

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

U bent terecht boos. En we gaan die vlag dus niet tot een P laten komen. Ze zouden het nog doen puur om ons te jennen; zo kennen we ze toch al?

Wat een stelletje lapzwansen. Niet het lef om me aan te spreken tijdens het vissen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei sjako:

Moet je bij de hetero’s eens kijken. Joh, de wereld is een grote bende. Maakt niet meer uit of het he of ho is. We moeten geen onderdeel willen zijn van deze wereld. De Christelijke gemeente moet als er omheining zijn. Door een bepaalde groep te demoniseren bereik je niks. Het zijn allemaal schapen zonder een herder.

Niet overdrijven zeg.. Ik weet dat het jouw wereldbeeld wel goed uitkomt, aangezien in de Bijbel staat dat iedereen slecht is behalve zij die de HG hebben. Maar de Wereld is nog nooit zo goed geweest als nu..

Al lijkt het er niet op, omdat we nu van alle slechte dingen op de hoogte zijn binnen een druk op de knop.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei sjako:

Moet je bij de hetero’s eens kijken. Joh, de wereld is een grote bende. Maakt niet meer uit of het he of ho is. We moeten geen onderdeel willen zijn van deze wereld. De Christelijke gemeente moet als er omheining zijn. Door een bepaalde groep te demoniseren bereik je niks. Het zijn allemaal schapen zonder een herder.

Heteroseksuelen die hun seksualiteit bij kinderen betrekken bestaan ja. Maar kunnen zich niet zo vrij bewegen als in lgbqt. Moet ik ze allemaal samenvatten in een nieuw onderwerp? 😛

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Figulus:

Als vijanden zich bevinden in een brandend huis, dan getuigt het van liefde om ze met de realiteit te confronteren, ook al doen ze alsof er niks aan de hand is.

In dat geval zullen ze zelf wel in de gaten hebben dat de boel in de fik staat is 't niet?
Maar als mensen naar je toe komen voor hulp , en dan zeggen dat ze moeten ophoepelen, dat is geen naastenliefde en ook niet (als je ze dan toch ziet als vijand) liefde voor de vijand,

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

De tegenstrijdigheid in de opmerking ligt in de impliciete spanning tussen het geven van eerlijke feedback en het bieden van positieve aandacht.

Het hart weet wat het verstand niet vatten kan. Daarin afdalen en dan van binnen naar buiten gaan leven, dat is de smalle weg gaan. Dat is “worden als de kinderen”.  Dat is de “metanoia” waar Jezus over sprak.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Flawless victory:

Het hart weet wat het verstand niet vatten kan. Daarin afdalen en dan van binnen naar buiten gaan leven, dat is de smalle weg gaan. Dat is “worden als de kinderen”.  Dat is de “metanoia” waar Jezus over sprak.

Je hebt een grote mond die niks te vertellen heeft tijdens het eindoordeel. Als je blijft bij je standpunt zal het laatste wat je ervaren zult een juichende Figulus zijn.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei sjako:

Moet je bij de hetero’s eens kijken. Joh, de wereld is een grote bende. Maakt niet meer uit of het he of ho is. We moeten geen onderdeel willen zijn van deze wereld. De Christelijke gemeente moet als er omheining zijn. Door een bepaalde groep te demoniseren bereik je niks. Het zijn allemaal schapen zonder een herder.

Trouwens veroordeelt u het wel of kijkt u weg wegens whataboutisme?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bekeerling14:

😂

Ik heb medelijden met je zelfmoordhond, maar ik snap de hond nu wel een stukje beter. Met zo'n baasje zou ik ook zelfmoord plegen.

Mijn zelfmoordhond grijpt je bij je kloten, als je weet wat dat inhoudt als zogenaamd wijf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Bekeerling14:

Niet overdrijven zeg.. Ik weet dat het jouw wereldbeeld wel goed uitkomt, aangezien in de Bijbel staat dat iedereen slecht is behalve zij die de HG hebben. Maar de Wereld is nog nooit zo goed geweest als nu..

Al lijkt het er niet op, omdat we nu van alle slechte dingen op de hoogte zijn binnen een druk op de knop.


Hierin ben ik het wel met @sjako eens. Kijk bijvoorbeeld eens naar het feit dat medewerkers van hulpdiensten zoals ambulances, brandweer en politie hun werk in veel gevallen niet meer veilig kunnen doen. Zelfs ambulanciers worden bekogeld.  Hetzelfde geldt voor mensen die in het openbaar vervoer werken.  Dus het hangt er maar net vanaf waar je naar kijkt bij het bepalen of het goed dan wel slecht gaat in de wereld.  Als je kijkt naar de moraal waar jonge mensen (niet) mee zijn opgevoed (meestal zijn het jongeren die ambulances aanvallen) dan staat het er niet zo best voor.  Ik denk dat het er in dat opzicht nog nooit zo slecht heeft uitgezien. Jonge mensen hebben geen respect meer voor zorg diensten en gezag.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid