Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bekeerling14:

Waarom zou men nu geen wonderen meer nodig kunnen hebben enkel omdat we nu de Bijbel hebben? Ik snap de logica gewoon niet zo hiervan. Je kan ook EN EN hebben..

Omdat we de complete Bijbel hebben hebben we alle informatie die we nodig hebben. Het geeft bewijs genoeg dat Jezus inderdaad de Messias is. 

2 uur geleden zei Bekeerling14:

Een homofoob die beweert de Heilige Geest te hebben is voor mij een contradictio in terminis.

Wanneer je de heilige Geest hebt heb je daar ook de vruchten van en één daarvan is (naasten)liefde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 498
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer geen woord over de echte problematiek met kinderen.  Je zegt het 1 maar doet zelf het ander.    Wie of wat is de grootste bedreiging voor je eigen kinderen? Overigens luisteren die m.i. ook nie

Praat jij uit de theorie of uit de praktijk? Stel je krijgt een kind, ga je dit verhaal dan nog steeds vertellen.  Stel dat er jongeren meelezen op dit forum (ik hoop het niet). Wees dan gewaar

De tegenstrijdigheid in je reactie ligt in het feit dat je enerzijds kritiek levert op iemand omdat die persoon vermeende domheid en onwetendheid van anderen bekritiseert, terwijl je zelf ook een oord

Posted Images

Geplaatst (bewerkt)
19 minuten geleden zei sjako:

(naasten)liefde

Waar is de liefde in een vlag dat zonde symboliseert aan ons opdringen? Dezen zijn mijn naasten niet. ;)

Het is exact door naastenliefde dat wij gans die ideologie gaan openbaren. Slachtoffers stapelen zich daaruit op.

Als ze dachten een makkelijke prooi gevonden te hebben, hebben ze nu dus iets anders komen :D

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites


Er komen onder andere twee voormalig conversietherapeuten aan het woord. Jaren na dato hebben ze enorme spijt dat ze zoveel mensen op de mouw hebben gespeld dat ze van geaardheid konden veranderen. ”Wat een verantwoordelijkheid hebben ze op zich geladen. ‘s Nachts liggen ze er wakker van en het is hun missie geworden conversietherapie te doen stoppen. Voor de rest van hun leven bezig de gevolgen van hun fout tegen te gaan.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

@sjako die mensen vragen moderatie aan, maar schenden zelf alle regels aan hun laars? Kunt ge youtubes van den flawless one opsplitsen in een apart onderwerp aub? Want conversietherapie zoals hij dat aftekent is nergens door ons ter sprake gekomen.

Die wokisten rijden gans christendom de vernieling in.

Enfin ze probeerden dat maar staan verslagen na te spartelen lol

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hopper:

Uit naastenliefde dienen we de aversie tegen LHBTIQ-mensen geen voeding te geven.   Dan kunnen de homohaters alleen nog onderling 'haten' en dat bevredigd hen niet.  Het ligt niet in mijn macht om homohaters te redden, dat kan alleen Jezus Christus.   Indien de mens meewerkt uiteraard, want anders staat Jezus Christus ook machteloos. 

Met je eens. Alleen uit naastenliefde dienen we homohaters ook geen ruimte te geven hun haat te verspreiden op een open christelijk en levensbeschouwelijk  forum. Wordt die ruimte wel gegeven dan kunnen we omwille van het evenwicht niet anders dan ertegen ingaan. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Flawless victory:

Met je eens. Alleen uit naastenliefde dienen we homohaters ook geen ruimte te geven hun haat te verspreiden op een open christelijk en levensbeschouwelijk  forum. Wordt die ruimte wel gegeven dan kunnen we omwille van het evenwicht niet anders dan ertegen ingaan. 

De haat kwam van uw zijde ;) Wij nemen gewoon een standpunt in en dat standpunt wordt gehaat.

Wie een vlag dat trots voor de zonde symboliseert aan Zijn Lichaam wil verbinden, heeft niets in christendom te zoeken. En alverzoeners gaan beter naar satanisme dan ons geloof zo te verkrachten door middel van cherrypicking.

Gelieve een beetje respect voor onze Heer te behouden. Hij maakte van ons geen mietjes om zwakzinnig met de wereld om te gaan. Integendeel, wij hebben de autoriteit schorpioenen en slangen te vermorzelen. En dat doen we door een IDEOLOGIE en principaliteit aan te vallen, niet door u of anderen aan te vallen. Leer dat eens inzien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Wat jij wil is niet belangrijk.
Als moderator is hij wettelijk verplicht het topic te sluiten.
Je bent namelijk voortdurend aan het discrimineren.

Ik denk dat je daar gelijk in hebt. 
https://meld.onlinediscriminatie.nl/hoe-werkt-het

Op dit forum wordt een kwetsbare bevolkingsgroep weggezet voor fascist. 

Overigens heb ik het niet gemeld en ik zou dat ook niet doen. Maar ik denk dat @sjako er goed aan doet dit topic te sluiten.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

"Boehoe help ons sjako en politiekers, we verliezen dit..."

Weet allen dat ik gewoon wil blijven staan in Hem en louter weersta. :)

geen censuur sjako. Christendom genoot al genoeg cancel culture van die wokisten. De haat is bij hen, ik heb lief en verheug in de waarheid afgelopen maanden. Hij spreekt en maakte Zich kenbaar; de slangen hun toorn zal nu lelijke vormen aannemen. Maar onthoud 1 Johannes 4:4 broeders en zusters en let op uw kippen/naasten.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Flawless victory:

Ik denk dat je daar gelijk in hebt. 
https://meld.onlinediscriminatie.nl/hoe-werkt-het

Op dit forum wordt een kwetsbare bevolkingsgroep weggezet voor fascist. 

Overigens heb ik het niet gemeld en ik zou dat ook niet doen. Maar ik denk dat @sjako er goed aan doet dit topic te sluiten.

En als Sjako dat niet doet dan ga je alsnog elders klagen om hier je zin te krijgen. Wat voor nut heeft een dergelijk bericht anders? Het is gewoon een dreigement en anderen aanzetten hetzelfde te doen.

Er staan overigens nog wat vragen van mij aan jou open die je zorgvuldig vermijdt. 

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

En als Sjako dat niet doet dan ga je alsnog elders klagen om hier je zin te krijgen. Wat voor nut heeft een dergelijk bericht anders? Het is gewoon een dreigement en anderen aanzetten hetzelfde te doen.

Ik plaatste de link omdat daar wordt uitgelegd wat er onder online discriminatie valt, voordat je maatje weer begint over de betreffende term.  En voor Sjako om voor zichzelf af te wegen of hij vindt dat dit nog binnen wettelijke kaders valt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
5 minuten geleden zei Figulus:

En als Sjako dat niet doet dan ga je alsnog elders klagen om hier je zin te krijgen. Wat voor nut heeft een dergelijk bericht anders? Het is gewoon een dreigement en anderen aanzetten hetzelfde te doen.

Alsof unia en de rest blind voor hun totalitalr gedrag is? Alsof "wij" geen juristen hebben :) Ze kunnen niets doen (wettelijk) maar velen van ons zullen hun medisch schandaal en haatzaaien tgo christendom blijven aanvallen, niet op eigen kracht. Daarom falen ze en hebben ze cancel culture nodig. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Ik plaatste de link omdat daar wordt uitgelegd wat er onder online discriminatie valt, voordat je maatje weer begint over de betreffende term.  En voor Sjako om voor zichzelf af te wegen of hij vindt dat dit nog binnen wettelijke kaders valt.

Er staan overigens nog wat vragen van mij aan jou open die je zorgvuldig vermijdt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Fundamenteel:

"Boehoe help ons sjako en politiekers, we verliezen dit..."

Weet allen dat ik gewoon wil blijven staan in Hem en louter weersta. :)

geen censuur sjako. Christendom genoot al genoeg cancel culture van die wokisten. De haat is bij hen, ik heb lief en verheug in de waarheid afgelopen maanden. Hij spreekt en maakte Zich kenbaar; de slangen hun toorn zal nu lelijke vormen aannemen. Maar onthoud 1 Johannes 4:4 broeders en zusters en let op uw kippen/naasten.

Lijkt wel of ik mezelf hoor/lees 15 jaar geleden..

Toen kon ik ook homoseksualiteit en de rest afwijzen en voor satanisch uitmaken met de illusie dat God en Jezus mij een schouderklopje gaven. "Goed gedaan dienaar, weersta het kwade"...

Helaas weet ik nu dat het allemaal in mijn hoofd was, en dat zowel Jezus als God nooit een woord tegen mij gezegd hadden. Ik hoop dat jij hier na een poosje ook achter komt en je schaamt voor je bijdragen op dit forum.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Arms wide open en onveranderlijk in mijn betoog, zonder daar een ander voor uit te maken of voor dom te verslijten. Soli Deo Gloria!

Ik haat niemand en roep iedereen tot bekering op. Er is maar 1 Weg en het is niet onze eigen weg of degene waarin the narrative ons wilt vormen. Homoseksualiteit is door God zondig verklaard, punt amen en uit.

Faith made stronger :) Dank aan al mijn tegenstanders. Ik hoop dat u even gesterkt mag staan na deze strijd. De overwinning is echter reeds behaald en een christen vecht vanuit de overwinning, niet voor de overwinning.

Sta en weersta: Hij heeft het al gedaan en tis allemaal opgeschreven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Bekeerling14:

Mensen die dat geloven geloven "Pinkeltje" waarschijnlijk ook. Want dat staat ook geschreven..

Ik ga met een atheïst niet in discussie over het ja/nee waar zijn van de opstanding, dat snap je toch zelf ook wel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Arms wide open en onveranderlijk in mijn betoog, zonder daar een ander voor uit te maken of voor dom te verslijten. Soli Deo Gloria!

Ik haat niemand en roep iedereen tot bekering op. Er is maar 1 Weg en het is niet onze eigen weg of degene waarin the narrative ons wilt vormen. Homoseksualiteit is door God zondig verklaard, punt amen en uit.

Faith made stronger :) Dank aan al mijn tegenstanders. Ik hoop dat u even gesterkt mag staan na deze strijd. De overwinning is echter reeds behaald en een christen vecht vanuit de overwinning, niet voor de overwinning.

Sta en weersta: Hij heeft het al gedaan en tis allemaal opgeschreven.

Jij bent al net zoals veel christenen. "arms wide open, maar dan moet je wel even veranderen in hoe wij willen dat je bent"... Voorwaardelijke liefde noemen ze dat..

Homoseksualiteit is op zijn meest door Bijbelschrijvers zondig verklaard. God zelf heeft zijn mond hierover nog niet open gedaan.

 

8 minuten geleden zei Hopper:

Ik ga met een atheïst niet in discussie over het ja/nee waar zijn van de opstanding, dat snap je toch zelf ook wel?

Jij gaat nooit met mensen in discussie die slimmer en meer belezen zijn dan jij... Die noem je dan "natuurlijke mens" en jij voelt je ver verheven boven dat gepeupel..

Er is nog nooit iemand opgestaan uit de doden, en ook Jezus niet.  OF er zijn heel veel mensen opgestaan, aangezien in andere religies en culturen mensen ook opstonden uit de dood.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
6 minuten geleden zei Bekeerling14:

Jij bent al net zoals veel christenen. "arms wide open, maar dan moet je wel even veranderen in hoe wij willen dat je bent"... Voorwaardelijke liefde noemen ze dat..

Iedereen die onderdeel wilt uitmaken van christendom is geboden tot bekering te komen. Wij zijn zondaars die gereinigd worden door een wedergeboorte in Hem. Dat is hallmark.

Wij hebben de leer niet opgesteld. Wij hebben die na vele christenvervolgingen zo overgeleverd gekregen en zullen dit dan ook tot op het bot bevechten om het identiek over te leveren. Wij leven voor ons geloof, maar zijn even bereid er voor te sterven.

Wie niet wilt sterven voor diens praatjes, kan dus ook maar beter zwijgen over levensbedreigende zaken en ons niet voor de voeten lopen. ;)

 

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Bekeerling14:

Jij gaat nooit met mensen in discussie die slimmer en meer belezen zijn dan jij... Die noem je dan "natuurlijke mens" en jij voelt je ver verheven boven dat gepeupel..

Er is nog nooit iemand opgestaan uit de doden, en ook Jezus niet.  OF er zijn heel veel mensen opgestaan, aangezien in andere religies en culturen mensen ook opstonden uit de dood.

 

 

Ik ben zelf ook ooit atheïst geweest en ik weet dat je met atheïsten niet over geloofskwesties in gesprek moet gaan.   Ik herken je taalgebruik omdat ik ook ooit een zondige atheïst was (mea culpa).    Ik zie bij jou ook geen tekenen om een serieuze discussie te voeren, je komt hier nog altijd om gelovigen de grond in te trappen.  Waarom zou ik daar aan mee werken?

Mocht je ooit er anders in staan dan zal ik mijn mening herzien.  Maar je bent nog de Foppe die je altijd al was.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Hopper:

Ik ben zelf ook ooit atheïst geweest en ik weet dat je met atheïsten niet over geloofskwesties in gesprek moet gaan.   Ik herken je taalgebruik omdat ik ook ooit een zondige atheïst was (mea culpa).    Ik zie bij jou ook geen tekenen om een serieuze discussie te voeren, je komt hier nog altijd om gelovigen de grond in te trappen.  Waarom zou ik daar aan mee werken?

Mocht je ooit er anders in staan dan zal ik mijn mening herzien.  Maar je bent nog de Foppe die je altijd al was.


Ik heb de atheïstische levensbeschouwing weliswaar  niet met Bekeerling14 gemeen, maar hij zou in zijn liefde voor de homoseksuele medemens naar mijn mening wel eens een heel stuk dichter bij God kunnen staan dan de farizeeërs die met de bijbel in de hand de LHBTIQ- mensen de grond in trappen en hen demoniseren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Bekeerling14:

Jij bent al net zoals veel christenen. "arms wide open, maar dan moet je wel even veranderen in hoe wij willen dat je bent"... Voorwaardelijke liefde noemen ze dat.

En wat als tzt pedofilie wordt geaccepteerd als een seksuele oriëntatie? Zou je dat dan ook geen probleem vinden? Stuur jij je kroost (mocht je die hebben) dan zonder problemen naar het zwembad waar de instructeur een pedo is?

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Bekeerling14:

 

Er is nog nooit iemand opgestaan uit de doden, en ook Jezus niet.  OF er zijn heel veel mensen opgestaan, aangezien in andere religies en culturen mensen ook opstonden uit de dood.

 


Persoonlijk geloof ik dat Jezus wel degelijk is opgestaan. Maar ik begrijp dat jij dat niet gelooft.  En ik geloof dat je beter af bent als goedwillende atheïst dan als een homofobe christen.

1 minuut geleden zei Figulus:

En wat als tzt pedofilie wordt geaccepteerd als een seksuele oriëntatie? Zou je dat dan ook geen probleem vinden? Stuur jij je kroost (mocht je die hebben) dan zonder problemen naar het zwembad waar de instructeur een pedo is?


Ook dit is een discriminatoire en homobashende vergelijking.  Eentje waar de homoseksuele medemens vaak mee te maken krijgt in het schijnchristelijke wereldje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Figulus:

En wat als tzt pedofilie wordt geaccepteerd als een seksuele oriëntatie? Zou je dat dan ook geen probleem vinden? Stuur jij je kroost (mocht je die hebben) dan zonder problemen naar het zwembad waar de instructeur een pedo is?

Als the narrative het lang genoeg herhaalt... en mensen die daartegen in opstand komen "daders/haatzaaiers" maakt... Het klinkt absurd, maar zover zijn we gekomen! Ze rechtvaardigen reeds puberteitsblokkers? Hormonen? Men is al lang over de grens gegaan, het is puur demonisch.

.Goed en slecht zijn relatief en niet absoluut voor veel mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:

Ook dit is een discriminatoire en homobashende vergelijking.  Eentje waar de homoseksuele medemens vaak mee te maken krijgt in het schijnchristelijke wereldje.

Nou, als ik de parades van homo's bekijk in Amerika tegenwoordig, die mogen met hun blote leuter op straat paraderen en de leuter dus onder de ogen van kinderen duwen, zonder dat er wordt ingegrepen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
8 minuten geleden zei Figulus:

Nou, als ik de parades van homo's bekijk in Amerika tegenwoordig, die mogen met hun blote leuter op straat paraderen en de leuter dus onder de ogen van kinderen duwen, zonder dat er wordt ingegrepen.

LGBQT staat bol van zedendeliquenten...

drag-show.png

(It's not gonna lick itself)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid