Spring naar bijdragen

waarom mag links oproepen tot geweld en genocide?


Aanbevolen berichten

Als Wilders vraagt of mensen iets meer of minder willen, schiet links in een furie. Hun ijver om de foute meningen en vragen te vervolgen via de rechtbank is typerend; maar er wordt nu openlijk tot genocide geroepen? Terwijl ze 30k+ slachtoffers op miljoental genocide noemen in een bevolking die in aantal toeneemt?

Ik begrijp niet waarom dit kan in ons westen. Het wordt tijd dat links eens bediend wordt met haar eigen medicijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 74
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

From the river to the sea, Palestine will be Hamas free.

De zoveelste leugen. Ik heb nooit een nazifilmpje gepost. Je plaatst hier leugen na leugen na leugen. Je bent niet te vertrouwen.  Voor de wat intelligentere mensen hier zal ik het nog een keer p

Want alle critici hebben één ding gemeen. Ze vertellen Israël niet wat ze dan wel moeten doen. Ze bieden geen alternatief voor wat Israël nu doet. Ja, de Joden moeten weg. Waarheen weten ze dan ook we

13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als Wilders vraagt of mensen iets meer of minder willen, schiet links in een furie. Hun ijver om de foute meningen en vragen te vervolgen via de rechtbank is typerend; maar er wordt nu openlijk tot genocide geroepen? Terwijl ze 30k+ slachtoffers op miljoental genocide noemen in een bevolking die in aantal toeneemt?

Ik begrijp niet waarom dit kan in ons westen. Het wordt tijd dat links eens bediend wordt met haar eigen medicijn.

Ieder slachtoffer is er één te veel. Maar links, pro-Hamas, Nederland loopt te brullen dat het aantal slachtoffers voornamelijk uit onschuldige burger bestaat. Sterker nog: uit vooral vrouwen en  kinderen. Over terroristen wordt niet gerept. Voor mensen die nog een klein beetje zelf na kunnen denken is het dan wel vreemd dat deze strijd zo lang duurt en dat er zoveel Israëlische soldaten bij omkomen. De linkse voorstelling van zaken is ziek.   

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Willempie:

Ieder slachtoffer is er één te veel. Maar links, pro-Hamas, Nederland loopt te brullen dat het aantal slachtoffers voornamelijk uit onschuldige burger bestaat. Sterker nog: uit vooral vrouwen en  kinderen. Over terroristen wordt niet gerept. Voor mensen die nog een klein beetje zelf na kunnen denken is het dan wel vreemd dat deze strijd zo lang duurt en dat er zoveel Israëlische soldaten bij omkomen. De linkse voorstelling van zaken is ziek.   

Inderdaad. Ze vechten zelfs gekleed als burgers, verbergen zich tussen burgers. Dat wordt niet eens benoemd. Als ze geen burgers en burgerlijke instituten gebruiken als schild, dan zouden die kinderen en vrouwen niet omkomen natuurlijk. En wij vinden dat allemaal verschrikkelijk, we juichen niet bij die doden. Andersom zagen we wel anders...

Maar ook hier hoor je steeds meer "from the river to the sea, Palestine will be free." Wat ze daarmee bedoelen is de totale vernietiging va  Israël, een genocidale uitspraak dus.

Dit kan en mag niet getolereerd worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als Wilders vraagt of mensen iets meer of minder willen, schiet links in een furie. Hun ijver om de foute meningen en vragen te vervolgen via de rechtbank is typerend; maar er wordt nu openlijk tot genocide geroepen? Terwijl ze 30k+ slachtoffers op miljoental genocide noemen in een bevolking die in aantal toeneemt?

Ik begrijp niet waarom dit kan in ons westen. Het wordt tijd dat links eens bediend wordt met haar eigen medicijn.

Waar gaat dit eigenlijk over?  De genocide die de Joden momenteel uitvoeren?  Of komt er een andere genocide ter sprake? (Er is zoveel keuze uit genocide tegenwoordig, je kunt ook de genocide op de Oeigoeren bedoelen.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hopper:

Waar gaat dit eigenlijk over?  De genocide die de Joden momenteel uitvoeren?  Of komt er een andere genocide ter sprake? (Er is zoveel keuze uit genocide tegenwoordig, je kunt ook de genocide op de Oeigoeren bedoelen.)

Bewijs mij de genocide van Israël of u doet wederom aan een valse getuigenis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Bewijs mij de genocide van Israël of u doet wederom aan een valse getuigenis.

De rechter heeft gesproken.  Maar je beantwoord mijn vraag niet eens, als je een topic start is het van belang dat we weten waar het over gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal mijn adem maar niet inhouden tot een weerwoord van links? :)

3 uur geleden zei Hopper:

De rechter heeft gesproken.  Maar je beantwoord mijn vraag niet eens, als je een topic start is het van belang dat we weten waar het over gaat.

En heb je het oordeel van een rechter nodig om uw bewering te onderbouwen? Neen toch?

En wat voor rechter durft u dan nog aanhalen, erg hoor Hopper.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik zal mijn adem maar niet inhouden tot een weerwoord van links? :)

En heb je het oordeel van een rechter nodig om uw bewering te onderbouwen? Neen toch?

En wat voor rechter durft u dan nog aanhalen, erg hoor Hopper.

De hemelse rechter spreekt elders recht, dus die kunnen we er niet bij halen.  Vandaar dat ik me baseer op de wereldse rechter.  Dat zegt ook niet alles hoor, over veel genocides is nooit recht gesproken door wereldse rechters.  Maar daarom zijn ze nog wel gebeurd!

Maar nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat, over welke genocide heb je het precies?  En waar roept links op tot genocide?  Dat is altijd rechts die dat doet (Hitler, Netanyahu).

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Hopper:

De hemelse rechter spreekt elders recht, dus die kunnen we er niet bij halen.  Vandaar dat ik me baseer op de wereldse rechter.  Dat zegt ook niet alles hoor, over veel genocides is nooit recht gesproken door wereldse rechters.  Maar daarom zijn ze nog wel gebeurd!

Maar nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat, over welke genocide heb je het precies?  En waar roept links op tot genocide?  Dat is altijd rechts die dat doet (Hitler, Netanyahu).

Als mensen roepen: from the river to the sea....

roepen ze eigenlijk een genocide uit.

Iemand gaat nu googelen en dit vinden:

https://www.oneworld.nl/mensenrechten/from-the-river-to-the-sea-is-geen-oproep-tot-genocide/

Maar dit zegt genoeg:

De Palestijns-Amerikaanse politiek analist Yousef Munayyer is het daar niet mee eens: Die misvatting berust op racisme en islamofobie.’

Really? Wij die dat genocidaal vinden zijn de racist en islamofoob? Het is andersom.

Serieuze vraag: hoe gaat ge dat bereiken zonder het land van Isreali te ontdoen? En hoe is dat geen genocide?

Waarom zijn +30K burgerslachtoffers (op +2 miljoen) wel een genocide als uiteindelijk Hamas daar de oorzaak van is?

Waarvan we niet eens weten hoeveel strijders er in die 30K berusten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als mensen roepen: from the river to the sea....

roepen ze eigenlijk een genocide uit.

Iemand gaat nu googelen en dit vinden:

https://www.oneworld.nl/mensenrechten/from-the-river-to-the-sea-is-geen-oproep-tot-genocide/

Maar dit zegt genoeg:

De Palestijns-Amerikaanse politiek analist Yousef Munayyer is het daar niet mee eens: Die misvatting berust op racisme en islamofobie.’

Really? Wij die dat genocidaal vinden zijn de racist en islamofoob? Het is andersom.

Serieuze vraag: hoe gaat ge dat bereiken zonder het land van Isreali te ontdoen? En hoe is dat geen genocide?

Waarom zijn +30K burgerslachtoffers (op +2 miljoen) wel een genocide als uiteindelijk Hamas daar de oorzaak van is?

Waarvan we niet eens weten hoeveel strijders er in die 30K berusten.

Die kreet is ook geen oproep tot genocide, dat maken de fascisten er van.   Die kreet wil alleen maar zeggen: geef ons terug wat jullie hebben afgepakt.  Wij hebben toch ook de Duitsers uit ons land verdreven?  Niemand die dat genocide noemt.

Met islamofobie heeft het ook niet van doen, niet alle Palestijnen zijn moslim.  Er zijn ook christelijke Palestijnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hopper:

Die kreet is ook geen oproep tot genocide, dat maken de fascisten er van.   Die kreet wil alleen maar zeggen: geef ons terug wat jullie hebben afgepakt.  Wij hebben toch ook de Duitsers uit ons land verdreven?  Niemand die dat genocide noemt.

Met islamofobie heeft het ook niet van doen, niet alle Palestijnen zijn moslim.  Er zijn ook christelijke Palestijnen.

Weet u wel wat genocide betekent en wat een fascist is?

Antwoord: hoe ga je dat bereiken als de Israëli niet vrijwillig vertrekken?

Denk nu toch eens voor 1x logisch na Hopper.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Weet u wel wat genocide betekent en wat een fascist is?

Antwoord: hoe ga je dat bereiken als de Israëli niet vrijwillig vertrekken?

Denk nu toch eens voor 1x logisch na Hopper.

Als de Joden niet vrijwillig vertrekken dan bestaat de mogelijkheid dat het een gedwongen vertrek wordt.   Sinds 7 oktober is duidelijk dat Israel de meest onveilige plek is voor een Jood.  Dat is logisch nadenken, Fundamenteel.   Dus als je een jonge Jood bent met kinderen, dan zou ik het wel weten: maken dat je weg komt.   Anders kan gebeuren wat Hamas heeft trachten duidelijk te maken.  Daar praat ik Hamas niet mee goed, maar ik hou me bij de feiten.   Meer dan 70 jaar van genocide, onderdrukking en rechteloosheid eist zijn tol.    Een Joodse inwoner van Israel dobbelt met zijn eigen leven, moet ik dan gaan huilen als hij verliest met dat gokspel?   

https://www.centruminternationaalrecht.nl/-/wanneer-is-sprake-van-genocide-#:~:text=Daarin staat dat sprake is,van leden van de groep

 

Citaat

De definitie van genocide is vastgelegd in artikel II van het Verdrag inzake de voorkoming en de bestraffing van genocide. 

Wat genocide is, staat gewoon vast voor wie onbevooroordeeld de wereld ik kijkt.

Citaat

Daarin staat dat sprake is van genocide bij: handelingen gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen:

1. het doden van leden van de groep

2. het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep

3. het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging

4. het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen

5. het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep

Ik ga niet alle punten bespreken, maar alleen al van punt 3 is momenteel sprake.   Niet alleen in Gaza, maar ook op de westbank.  En alle smoesjes van de genocide-goedpraters ken ik, dus die hoeven niet geschreven te worden.  Wees eerlijk en erken wat de meeste mensen zien.   Maar een fascist als bv Wilders committeert zich aan het fascistische regime in Israel en onderwijl beschuldigd hij Nederland van 'omvolking'.   (Oké, dan noem ik natuurlijk wel de ergste fascist van ons eigen land, ik chargeer daarbij, dat geef ik bij voorbaat toe)

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Hopper Je bent een beetje overdreven bezig net @Willempie maar dan omgekeerd. 

16 uur geleden zei Hopper:

De rechter heeft gesproken.  Maar je beantwoord mijn vraag niet eens, als je een topic start is het van belang dat we weten waar het over gaat.

Doe normaal. Welke rechters. Dat zijn toch echt wel wappies hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei leren_schoen:

@Hopper Je bent een beetje overdreven bezig net @Willempie maar dan omgekeerd. 

Ik denk dat weinigen hier Willempie serieus nemen na het posten van dat nazi filmpje, maar mogelijk heb je dat gemist.

Hoe dan ook, Jezus zelf geeft mij de goede raad om de wereld niet lief te hebben.  Dat is geen grote opgave als we de moordpartijen die genocide heetten bespreken.   Wat dat betreft ben ik erg rechtlijnig.  Jezus wijst de Weg, daar mogen we niet van afwijken.  Daarom zal ik ook nooit erkennen dat Jezus God is. (Wel goddelijk) Maar dat is weer een ander onderwerp.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei leren_schoen:

Het is heel simpel je gaat een islamitische theocratische staat krijgen of een Joodse aan het eind van dit conflict. Ik zal credible over 10 jaar nog wel eens bezoeken.

Daar zou je best gelijk aan kunnen hebben, ik kan niet in de toekomst kijken.   Het kan ook eindigen met een atoombom op Jeruzalem om de Joden te raken.  Alle scenario's staan open zolang Israel niet naar vrede en menselijkheid streeft.   Gelukkig woon ik er ver vandaan en heb ik sympathie noch antipathie voor een van de strijdende partijen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hopper:

Daar zou je best gelijk aan kunnen hebben, ik kan niet in de toekomst kijken.   Het kan ook eindigen met een atoombom op Jeruzalem om de Joden te raken.  Alle scenario's staan open zolang Israel niet naar vrede en menselijkheid streeft.   Gelukkig woon ik er ver vandaan en heb ik sympathie noch antipathie voor een van de strijdende partijen.

Er moet een sultan komen die alle partijen tevreden kan maken. Er bestaat geen democratische oplossing omdat het een religieus conflict is voor de staatsvorm. Anders was het Clinton wel gelukt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Willempie:

Ieder slachtoffer is er één te veel. Maar links, pro-Hamas, Nederland loopt te brullen dat het aantal slachtoffers voornamelijk uit onschuldige burger bestaat. Sterker nog: uit vooral vrouwen en  kinderen. Over terroristen wordt niet gerept. Voor mensen die nog een klein beetje zelf na kunnen denken is het dan wel vreemd dat deze strijd zo lang duurt en dat er zoveel Israëlische soldaten bij omkomen. De linkse voorstelling van zaken is ziek.   

Wellicht helpt het om hier uit te leggen wat je precies bedoelt, bv om welke uitspraak het gaat en door wie die is gedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hopper:

Ik denk dat weinigen hier Willempie serieus nemen na het posten van dat nazi filmpje, maar mogelijk heb je dat gemist.

De zoveelste leugen. Ik heb nooit een nazifilmpje gepost. Je plaatst hier leugen na leugen na leugen. Je bent niet te vertrouwen. 

Voor de wat intelligentere mensen hier zal ik het nog een keer proberen uit te leggen. @Chaim plaatste een filmpje met het lijflied van de door hem verheerlijkte Oekraïense nationalistische beweging. Om hem te confronteren met het feit dat die beweging alle overeenkomsten vertoont met de Spaanse nationalistische beweging, namelijk de Falangisten, die hij goed moet kennen aangezien hij zelf in Spanje woont, plaatste ik als een reactie het lijflied van de Falangisten, met de opmerking: "Dan zal je hier ook wel van houden." Maar de Falangisten zijn geen nazi's en zeker niet antisemitisch. Franco heeft juist geprobeerd zoveel mogelijk Joden te redden.     

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hopper:

Als de Joden niet vrijwillig vertrekken dan bestaat de mogelijkheid dat het een gedwongen vertrek wordt.   Sinds 7 oktober is duidelijk dat Israel de meest onveilige plek is voor een Jood.  Dat is logisch nadenken, Fundamenteel.   Dus als je een jonge Jood bent met kinderen, dan zou ik het wel weten: maken dat je weg komt.   Anders kan gebeuren wat Hamas heeft trachten duidelijk te maken.  Daar praat ik Hamas niet mee goed, maar ik hou me bij de feiten.   Meer dan 70 jaar van genocide, onderdrukking en rechteloosheid eist zijn tol.    Een Joodse inwoner van Israel dobbelt met zijn eigen leven, moet ik dan gaan huilen als hij verliest met dat gokspel?   

https://www.centruminternationaalrecht.nl/-/wanneer-is-sprake-van-genocide-#:~:text=Daarin staat dat sprake is,van leden van de groep

 

Wat genocide is, staat gewoon vast voor wie onbevooroordeeld de wereld ik kijkt.

Ik ga niet alle punten bespreken, maar alleen al van punt 3 is momenteel sprake.   Niet alleen in Gaza, maar ook op de westbank.  En alle smoesjes van de genocide-goedpraters ken ik, dus die hoeven niet geschreven te worden.  Wees eerlijk en erken wat de meeste mensen zien.   Maar een fascist als bv Wilders committeert zich aan het fascistische regime in Israel en onderwijl beschuldigd hij Nederland van 'omvolking'.   (Oké, dan noem ik natuurlijk wel de ergste fascist van ons eigen land, ik chargeer daarbij, dat geef ik bij voorbaat toe)

Ben je echt zo of doe je alsof?

You can't fix stupidity....

2 uur geleden zei leren_schoen:

@Hopper Je bent een beetje overdreven bezig net @Willempie maar dan omgekeerd. 

Doe normaal. Welke rechters. Dat zijn toch echt wel wappies hoor.

Rechters waar ze de genocide van blanken uitroepen. Deze wereld is volslagen gek geworden. Baal - Ishtar - Moloch

We zitten nu aan Ishtar en de verwoesting volgt daarop.

1 uur geleden zei Hopper:

Ik denk dat weinigen hier Willempie serieus nemen na het posten van dat nazi filmpje, maar mogelijk heb je dat gemist.

Hoe dan ook, Jezus zelf geeft mij de goede raad om de wereld niet lief te hebben.  Dat is geen grote opgave als we de moordpartijen die genocide heetten bespreken.   Wat dat betreft ben ik erg rechtlijnig.  Jezus wijst de Weg, daar mogen we niet van afwijken.  Daarom zal ik ook nooit erkennen dat Jezus God is. (Wel goddelijk) Maar dat is weer een ander onderwerp.

Laster en een valse getuigenis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hopper:

 Het kan ook eindigen met een atoombom op Jeruzalem om de Joden te raken. 

Nee dat is uitgesloten. Lees je bijbel maar. God komt Israël te hulp. Niet omdat de Joden zo goed zijn maar omdat Hij zal bewijzen de God van Israël te zijn.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei leren_schoen:

Er moet een sultan komen die alle partijen tevreden kan maken. Er bestaat geen democratische oplossing omdat het een religieus conflict is voor de staatsvorm. Anders was het Clinton wel gelukt.

Het was Clinton ook bijna gelukt, maar een extremistische Jood gooide roet in het eten weet je nog?  Daarna kozen de Joden voor een extremist genaamd Netanyahu.  Zo corrupt als het maar kan.  Dat zegt natuurlijk ook wat over de Joden zelf.   We kunnen de schuld van de genocide niet alleen aan Netanyahu geven.   En deze (politieke) overlevingskunstenaar kwam '7 oktober' wel heel goed uit.  Hoe kunnen we een fascist vertrouwen dat hij niks van tevoren van '7 oktober' wist?  De Mossad die altijd alles weet, wist nu niks?  Geloof jij dat?

Netanyahu had een eigen 'Rijksdagbrand' nodig om zijn genocide uit te kunnen voeren.  Maar dat is uiteraard speculatie , dat moet de geschiedenis maar uitmaken.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hopper:

Als de Joden niet vrijwillig vertrekken dan bestaat de mogelijkheid dat het een gedwongen vertrek wordt.   Sinds 7 oktober is duidelijk dat Israel de meest onveilige plek is voor een Jood.  

Sinds 7 oktober is juist gebleken dat Israël de meest veilige plek is voor een Jood. Het is het enige land dat strijdt voor de veiligheid van Joden. Uit alle andere landen zijn ze al weggetreiterd.  Corona heeft blijkbaar doen vergeten hoe het antisemitisme voordien weer de kop op stak. Ver voor 7 oktober.


https://www.trouw.nl/nieuws/waar-komt-de-nieuwe-jodenhaat-vandaan~bdb7582d/?referrer=https://www.google.com/

https://www.rtlnieuws.nl/economie/column/4617186/europa-importeert-nieuw-antisemitisme#:~:text=Alarmerend was ook de uitkomst,beleving en ervaring van joden.  

https://www.nd.nl/nieuws/buitenland/540021/joden-voelen-zich-onveilig-in-eu

https://wnl.tv/2023/10/26/europarlementarier-assita-kanko-antisemitisme-overal-in-europa-politiek-mag-niet-wegkijken/

 

7 minuten geleden zei Hopper:

 Hoe kunnen we een fascist vertrouwen dat hij niks van tevoren van '7 oktober' wist?  De Mossad die altijd alles weet, wist nu niks?  Geloof jij dat?

 

Je hebt er wel gelijk in dat dat een uiterst vreemde zaak is. Zeker als je bedenkt dat de Gazastrook een klein stukje land is van ongeveer veertig bij tien kilometer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Hopper:

Het was Clinton ook bijna gelukt, maar een extremistische Jood gooide roet in het eten weet je nog?  Daarna kozen de Joden voor een extremist genaamd Netanyahu.  Zo corrupt als het maar kan.  Dat zegt natuurlijk ook wat over de Joden zelf.   We kunnen de schuld van de genocide niet alleen aan Netanyahu geven.   En deze (politieke) overlevingskunstenaar kwam '7 oktober' wel heel goed uit.  Hoe kunnen we een fascist vertrouwen dat hij niks van tevoren van '7 oktober' wist?  De Mossad die altijd alles weet, wist nu niks?  Geloof jij dat?

Netanyahu had een eigen 'Rijksdagbrand' nodig om zijn genocide uit te kunnen voeren.  Maar dat is uiteraard speculatie , dat moet de geschiedenis maar uitmaken.

 

Wat nou als Hamas en Israël gewoon samenspant en hetzelfde willen. Dan zit de hele wereld zich druk te maken om niets.

in ander nieuws 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid