Hopper 805 Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Om God eer te bewijzen zingen we Hallelujah. Gezien het feit dat ik zelf zo vals zing als een kraai nodig ik jullie uit muziekjes te plaatsen van Halleluja's welke jou het meeste aanpreekt/aanspreken. Bij deze de aftrap met mijn eigen favoriet. Maar laat je niet beïnvloeden door mij, wat raakt jou?!? Thinkfree en Flawless victory reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 600 Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Mij spreekt de eenvoudige Nederlandse vertaling van Hallelujah, “loof de Heer”, het meest aan en dat in een doodgewone versie. Geen muzikaal hoogstandje maar wel een nummer dat de hele dag al door mijn hoofd klinkt. Hopper en Thinkfree reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari You don’t really care for music, do you? Petra. en Thinkfree reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 715 Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 1 uur geleden zei Hermanos2: You don’t really care for music, do you? Ok..toegegeven.. hilarisch! Gooi ik fijn 'mijne' nog een keer naar binnen.. dat is Lucy Thomas. Al vind ik die niet het mooiste, want Leonard heeft een stem en een feeling waar geen mens aan kan tippen. En ik herinner me er nog steeds eentje van Chaim, van een meneer met een gitaar, die ik eigenlijk het mooiste vind. Maar geen flauw idee heb wie het is. Thinkfree en Hopper reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 978 Geplaatst 4 februari Rapport Share Geplaatst 4 februari (bewerkt) Hallel is Hebreeuwse voor loven of prijzen. Ja in het woord Halleluja is de afkorting van yah, God. Letterlijk dus: prijs God, of loof God. Dat kan ik niet helemaal goed rijmen met de christenen die bij hoog en laag volhouden dat Jehova de naam is van God, want die zouden dan in mijn ogen als gevolg daarvan de term Halleluja niet moeten willen gebruiken, maar Halleljehova of iets dergelijks. 4 februari bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 805 Geplaatst 4 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chaim 157 Geplaatst 21 maart Rapport Share Geplaatst 21 maart (bewerkt) Leonard Cohen's "Hallelujah" in het Jiddish, dat zingt over Koning David en Simson die beiden hun voornaamste fout begingen na te zijn verleid. Hun liefde was geen triomftocht, maar bleek tevens een gebrek in het prijzen van JHWH; momenten waarin de band met JHWH op de proef werd gesteld. Beiden, David en Simson, vielen eraan ten prooi. Maar anderzijds is er niets mooier dan liefde. Leonard Cohen was geboren en opgegroeid in een Joods gezin, identificeerde zichzelf als een religieuze Jood en heeft zijn hele leven lang een diepe verbondenheid met het Jodendom behouden. klik Door Dani'el Kahn 21 maart bewerkt door Chaim Hopper reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 23 maart Rapport Share Geplaatst 23 maart Gooi ik er eff een koortje bij, tot aan minuut 2:30 solo daarna het koor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
onaburtgar 0 Geplaatst gisteren om 05:47 Rapport Share Geplaatst gisteren om 05:47 [url=https://promoafrica.ru/] скачать картинки бесплатно[/url] красивые открытки https://promoafrica.ru/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten