Petra. 715 Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 24 minuten geleden zei Fundamenteel: In Amerika lopen ook nog wilde dieren. Ja hoor, vooral op scholen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 21 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Het hele punt is dat er toen een ander narratief was, en niemand in een wapencultuur er toen aan dacht zijn/haar klasgenoten af te knallen. Het wapen is niet het probleem, de geesten die het functioneren worden/zijn anno 2023 misvormd. Wat de essentie was. Laten we het aub hierbij houden. Discussies die altijd afdwalen aan triggers van de ander zijn mij te vermoeiend geworden. Mijn geest is nu productiever op andere manieren en zo kan de rust hier wederkeren. Het is zinloos iedere komma te corrigeren van anderen die aan 95% van wat er gezegd en bedoeld wordt voorbij gaan. En ik heb oude posten van mijzelf teruggelezen om mijn aandeel hierin te erkennen. Het is nu tijd voor verandering en de volgende fase in het leven. Afleiding als dit is vertraging. Het ga jullie goed. Barnabas reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Het ga jullie goed. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon, opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten