Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober 21 minuten geleden zei Petra.: In Matteüs 19:12 zegt Jezus: "Want er zijn eunuchen die uit de moederschoot zo geboren zijn, en er zijn eunuchen die door mensen tot eunuch gemaakt zijn, en er zijn eunuchen die zichzelf tot eunuch gemaakt hebben omwille van het Koninkrijk der hemelen. Wie het kan begrijpen, laat die het begrijpen." Dat is wat anders dan.. u mag geen seksuele relatie hebben met uw partner. Kan een eunuch seks hebben Petra? Denk eens 1 keer voor uzelf na. Een eunuch wordt eunuch binnen een koninkrijk om een andere soort relatie met de mensen rond zich aan te gaan. Waar de koning weet dat er dus geen gemeenschap en geen bastaardkinderen kunnen ontstaan. Maar in christendom is dat natuurlijk niet zo letterlijk te lezen of we waren allemaal al lang blind. Het betekent voor een toegewijd christen een célibataire levensstijl. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 26 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) Op 25-10-2024 om 06:50 zei Fundamenteel: Kan een eunuch seks hebben Petra? Denk eens 1 keer voor uzelf na. Een eunuch wordt eunuch binnen een koninkrijk om een andere soort relatie met de mensen rond zich aan te gaan. Waar de koning weet dat er dus geen gemeenschap en geen bastaardkinderen kunnen ontstaan. Maar in christendom is dat natuurlijk niet zo letterlijk te lezen of we waren allemaal al lang blind. Het betekent voor een toegewijd christen een célibataire levensstijl. Denk zelf eens na. Liefst wat vaker dan 1 keer. Er staat dat er eunuchen zijn. Niet dat iedereen dat moet zijn of wie dat moet zijn. Die vroegere koningen hadden trouwens een heel arsenaal aan bastaardkinderen, met hun harems. 26 oktober bewerkt door Petra. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 1 uur geleden zei Petra.: Denk zelf eens na. Liefst wat vaker dan 1 keer. Er staat dat er eunuchen zijn. Niet dat iedereen dat moet zijn of wie dat moet zijn. Die vroegere koningen hadden trouwens een heel arsenaal aan bastaardkinderen, met hun harems. In welke context staat er dat er eunuchen zijn? Dus denk nu na over uw praatjes over christendom, het is niet harstikke ok jezelf te zijn. Praat voor uzelf als feminist dan en niet als Hem. De koninginen wel ja, hun vrouwen niet he. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 26 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) 10 uur geleden zei Fundamenteel: In welke context staat er dat er eunuchen zijn? Dus denk nu na over uw praatjes over christendom, het is niet harstikke ok jezelf te zijn. Praat voor uzelf als feminist dan en niet als Hem. De koninginen wel ja, hun vrouwen niet he. Aks jouw context is dat het voor iedereen geldt behalve koningen.. wat let je ? Wordt eunuch voor het Koninkrijk ipv jezelf ok te vinden. !!! 26 oktober bewerkt door Petra. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 9 uur geleden zei Petra.: Aks jouw context is dat het voor iedereen geldt behalve koningen.. wat let je ? Wordt eunuch voor het Koninkrijk ipv jezelf ok te vinden. !!! Was Christus zijn onderwijs voor mij alleen? En wie maakte u bevoegd in Zijn naam anders te preken! U bent een vrouw die niet eens te preken heeft binnen ons geloof? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 27 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2 uur geleden zei Fundamenteel: Was Christus zijn onderwijs voor mij alleen? En wie maakte u bevoegd in Zijn naam anders te preken! U bent een vrouw die niet eens te preken heeft binnen ons geloof? 😂😂😂 Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Robert Hoogland noemt zijn dochter "ze" en beland in de gevangenis. Het is goed dat God mij geen kinderen heeft gegeven. Ik had een ongeluk begaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 10 uur geleden zei Petra.: 😂😂😂 Zoals ik reeds zei, dat die gemeenschappen een kat een kat noemen en zich de kerk van Baphomet noemen ja. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 13 uur geleden zei Fundamenteel: Was Christus zijn onderwijs voor mij alleen? En wie maakte u bevoegd in Zijn naam anders te preken! U bent een vrouw die niet eens te preken heeft binnen ons geloof? En jij noemt jezelf een vent? Een echte kerel zou zoiets niet schrijven aan een vrouw. Je hebt werkelijk niks begrepen van het Evangelie en van Christus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 29 minuten geleden zei Flawless victory: En jij noemt jezelf een vent? Een echte kerel zou zoiets niet schrijven aan een vrouw. Je hebt werkelijk niks begrepen van het Evangelie en van Christus. Ja ik ben wat anders tegen Petra dan tradwives FV en dat zou u niet mogen verbazen. Ze voert een propagandastrijd tegen christendom en misleidt zoekende zielen. Tenzij ge de TS liever naar de hel leidt? En neen ik heb mezelf nooit een vent genoemd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Op 27-10-2024 om 19:03 zei Fundamenteel: Ja ik ben wat anders tegen Petra dan tradwives FV en dat zou u niet mogen verbazen. Ze voert een propagandastrijd tegen christendom en misleidt zoekende zielen. Tenzij ge de TS liever naar de hel leidt? En neen ik heb mezelf nooit een vent genoemd. Je hebt de controle over je eigen ego nog niet eens aan Jezus Christus gegeven en nou denk jij een vrouw te kunnen of zelfs ook maar te mogen leiden? Een vrouw nota bene die de jouwe niet eens is. Laat me niet lachen. Je hebt er niks van begrepen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober 5 minuten geleden zei Flawless victory: Je hebt de controle over je eigen ego nog niet eens aan Jezus Christus gegeven en nou denk jij een vrouw te kunnen of zelfs ook maar te mogen leiden? Een vrouw nota bene die de jouwe niet eens is. Laat me niet lachen. Je hebt er niks van begrepen. Wat een discriminatie! Mannen weten veel beter wat vrouwen zijn. En zo ontstond mansplaining. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november Hoe praat je met een LGBTQIA+-persoon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november Hoe te praten tegen een feminist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 12 november Rapport Share Geplaatst 12 november Honderdduizenden dollars besteed aan een gedaanteverandering, om er vervolgens zo uit komen te zien. Wat heeft dat met een vrouw te maken? Helemaal niets! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten