Spring naar bijdragen

Amerikaanse hoorzittingen over aliens...


Aanbevolen berichten

Het lijkt the real deal te zijn? Enige aanzet naartoe disclosure?

Concreet geven ze toe benaderd te worden door onbekende tuigen die onze huidige kennis tarten. Ze geven zelfs toe in bezit van enkele tuigen te zijn.

Alien, van de mens, massa afleiding of iets dat al sedert den beginnen bij ons is?

https://www.bbc.co.uk/news/live/world-us-canada-66307705

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nochtans waarschuwen ze al jaren dat de komende disclosure een afleiding en deceptie zal zijn.

Ze zeggen in die hoorzittingen zelfs dat ze vijandig zijn in bepaalde gevallen.

Misschien kunnen ze daar niks aan doen omdat ze van hun God de aardlingen moeten uitmoorden en dan de buit verdelen. Wie weet mogen alleen de maagden blijven leven. 

Citaat

 

Wij mensen zijn een liefdevolle soort die hier vrede op aarde bereikte natuurlijk. :D

Natuurlijk. 😇

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Petra.:

Misschien kunnen ze daar niks aan doen omdat ze van hun God de aardlingen moeten uitmoorden en dan de buit verdelen. 

Natuurlijk. 😇

Ze hebben het eerst meer dan een halve eeuw ontkend, ermee gespot. Zodanig gespot dat 8 op 10 mensen die iets zagen, gewoonweg zwegen om die spot te voorkomen.

Nu de shit de fan gaat raken na jaren bedrog en oorlogen die meer doden dan de dictators in de afgelopen veroorzaakte, nu erkennen ze het fenomeen.

Kunnen wij deze bron wel vertrouwen als ze enkel het fenomeen erkent als het haar uitkomt? (Amerikaanse overheidsdiensten)

bewerkt door Fundamenteel
dt :blush:
Link naar bericht
Deel via andere websites

"They don't need more dollars, we need more transparency."

 

Waar worden we op voorbereid? Zouden ze ons liever in een oorlog met "the unknown other" drijven dan ons te verlossen van de huidige verdienmodellen waaronder energie (en energie in transport.)

Wat als "ze" al meer dan 50j kennis hebben van alternatieve en gratis energie, maar ons liever als consument houden? Welke macht is er nog nodig als iedereen gratis zichzelf in de simpele basis kan voorzien?

Ze monopoliseren nu de voedingindustrie en nadat X massa's landbouwgrond opkocht, moeten onze boeren kapot geregeld worden met een stikstofcrisis die het huidige verdienmodel tewerkstelde, als het al waar zou zijn.

Kunnen auto's niet op waterstof rijden? Kan men geen zeewater ontzilten om avocado's edm te kweken? Kan men geen waterleidingen intercontinaal aanleggen ipv gasleidingen om ze dan op te blazen in machtspelletjes?

Het einde is werkelijk nabij....

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien kan deze discussie wat meer eendracht scheppen en de druk wat van de ketel halen na enkele verhitte discussies?

Hoe is het als wappie om keer op keer gelijk te krijgen door de tijd? Want wie ze zag vliegen wist op voorhand als een wappie behandeld te worden. Nu zijn ze actief op zoek naar ervaringen.

Volgens de wappiegeest, hebben we de mysterieuze andere alerter gemaakt zodra we kernbommen gebruikte en willen ze een nucleaire holocaust voorkomen. Maar wie leerde ons in de eerste plaats wapens maken? Volgens de schrift van Henoch de gevallen engel Azazel.

De relevantie is verpletterend aanwezig, hoewel dat niet meteen duidelijk zal zijn voor iedereen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

Ik denk persoonlijk dat aliens bestaan. Ze worden door sommigen gevallen engelen genoemd.  Hoe dat in elkaar zit weet ik niet. Maar dat buitenaardsen bestaan en dat die mensen hebben ontvoerd en teruggebracht, dat acht ik wel bewezen. Onder andere door de implantaten die ze in sommige mensen achterlieten.  Ik vond nog twee interessante interviews met L.A. Marzulli. In het eerste interview verhelderd hij een vraagstuk over verminkt vee. Er werden (en misschien worden, ik weet niet of het nu nog steeds voorkomt) regelmatig dode koeien en paarden gevonden die op gruwelijke wijze verminkt waren. In het eerste interview zegt Marzulli dat het bloed uit die dieren weg was en dat dat bloed volgens hem wordt gebruikt om een kunstmatige baarmoeder te maken waarin hybride baby’s groeien die uit een mens zijn gehaald.

 

 

In het tweede interview hieronder zegt L.A. Marzulli onder andere dat er lichamen gevonden zijn in ufo’s, en dat die lichamen geen aliens zijn maar avatars.  Dat vind ik tamelijk bizar en geloof ik niet zonder meer.


 

 

Wat ik heel irritant vind is dat ons al jaren wordt voorgehouden dat er “disclosure” komt, maar het komt er nooit echt.  Het is altijd halfbakken en niets nieuws.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Monachos:

Je moet niet alles geloven @Flawless victory. Het is allemaal bullsh*t en L.A. Marzulli is gewoon een wappie.


Heb je zelf inhoudelijk nog iets te zeggen op wat er allemaal is aangedragen in dit topic? Behalve dat jij gelooft dat het allemaal “bullshit” zou zijn en mensen die er onderzoek naar doen uit te maken voor wappie?  Dit draagt niet aan een fatsoenlijk gesprek bij.

In de diverse video’s, ook die van @Fundamenteel, wordt door overheidsmedewerkers verklaard dat er in area 51 vaatuigen met daarin de lichamen van aliens zijn geborgen.  Dus dat is alvast geen onzin.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Monachos:

Ik geloof er helemaal niks van. Als er aliens zouden zijn dan zijn zij sowieso technologisch veel verder dan wij, al is het alleen maar vanwege de afstanden die moeten worden overbrugd. Afstanden die de mensheid zich niet eens kan voorstellen. Als die aliens bestaan betwijfel ik ten (z)eerste of ze zo dom zouden zijn om zich door mensen te laten vangen en ten tweede of wij überhaupt wel interessant genoeg zijn om door hen onderzocht te worden.

Mensen die in deze onzin geloven zijn gewoon sensatiebelust en willen het derhalve heel graag zien.


De mensen waren voor de Nephilim in de Bijbel in elk geval al interessant genoeg om er nageslacht mee te maken.  Daar kwamen reuzen uit voort, zoals mogelijk ook Goliath. Wat betreft het overbruggen van afstanden, dat kan ook interdimensionaal hebben plaatsgevonden.  En dat aliens technologisch verder zijn dan wij betekent niet dat ze nooit kunnen crashen.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Flawless victory:


De mensen waren voor de Nephilim in de Bijbel in elk geval al interessant genoeg om er nageslacht mee te maken.  Daar kwamen reuzen uit voort, zoals mogelijk ook Goliath. Wat betreft het overbruggen van afstanden, dat kan ook interdimensionaal hebben plaatsgevonden.  En dat aliens technologisch verder zijn dan wij betekent niet dat ze nooit kunnen crashen.

De bijbel zijn verhalen en zoals wij tegen onze kinderen vertelden toen ze klein waren: in een verhaal kan alles.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Breuk:

De bijbel zijn verhalen en zoals wij tegen onze kinderen vertelden toen ze klein waren: in een verhaal kan alles.

Ja jouw wijze van bijbel lezen is gekend. De Breukbijbel is half een geschiedenisboek en half een sprookjesboek.Had je nog iets on topic te melden?

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Flawless victory:

Ja jouw wijze van bijbel lezen is gekend. De Breukbijbel is half een geschiedenisboek en half een sprookjesboek.Had je nog iets on topic te melden?

Het was on topic. En ik vind de bijbel bepaald geen sprookjesboek.    
Ook onhistorische en/of niet letterlijke verhalen kunnen heel veel betekenis hebben.  
Het is zelf zo dat Israël in de TeNaCh hun (historische) identiteit beschrijft en er zijn ook heel veel historische gebeurtenissen  
aanleiding voor de verhalen. Slavernij, koninkrijken, tempeldienst, ballingschap: het zijn allemaal historische ervaringen van de schrijvers.

Maar lees jij lekker alles letterlijk en dan bepalen anderen wel of dat op een sprookje lijkt met reuzen, nephilim en aliens.    
En dan ontken ik niet dat er een kans is dat er een Goliath type is geweest.
Ik blijf echter bij de exegese vanuit de Amsterdamse school. Daar mag de tekst het zelf zeggen (Deurloo).
 

bewerkt door Breuk
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Monachos:

Ik geloof er helemaal niks van. Als er aliens zouden zijn dan zijn zij sowieso technologisch veel verder dan wij, al is het alleen maar vanwege de afstanden die moeten worden overbrugd. Afstanden die de mensheid zich niet eens kan voorstellen. Als die aliens bestaan betwijfel ik ten (z)eerste of ze zo dom zouden zijn om zich door mensen te laten vangen en ten tweede of wij überhaupt wel interessant genoeg zijn om door hen onderzocht te worden.

Mensen die in deze onzin geloven zijn gewoon sensatiebelust en willen het derhalve heel graag zien.

Waar komt meeste tech vandaan?

The gods must be crazy!

One day something fell from the sky:

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Flawless victory:

In het eerste interview zegt Marzulli dat het bloed uit die dieren weg was en dat dat bloed volgens hem wordt gebruikt om een kunstmatige baarmoeder te maken waarin hybride baby’s groeien die uit een mens zijn gehaald.

Dat bewijst maar één ding en dat is: die man is volkomen gestoord.

4 uur geleden zei Flawless victory:

Wat betreft het overbruggen van afstanden, dat kan ook interdimensionaal hebben plaatsgevonden.

Wat een woordenbrei. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ieder mens verplaatst zich dagelijks interdimensionaal:
Er zijn 3 dimensies en daarin verplaatsen wij ons.
Zo zie je  maar: het gebruik van mooi klinkende woorden betekent niet dat er wat zinnigs wordt gezegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat bewijst maar één ding en dat is: die man is volkomen gestoord.

Wat een woordenbrei. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ieder mens verplaatst zich dagelijks interdimensionaal:
Er zijn 3 dimensies en daarin verplaatsen wij ons.
Zo zie je  maar: het gebruik van mooi klinkende woorden betekent niet dat er wat zinnigs wordt gezegd.

Voor, achter, omhoog, omlaag.

De dimensies in deze context, gaat niet daarover. 3D kan 2D zien, 2D kan 3D niet zien. Als 3D een vinger zou prikken in een 2D wereld, wat zien ze in de 2D wereld dan? ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei Fundamenteel:

Voor, achter, omhoog, omlaag.

De dimensies in deze context, gaat niet daarover. 3D kan 2D zien, 2D kan 3D niet zien. Als 3D een vinger zou prikken in een 2D wereld, wat zien ze in de 2D wereld dan? ;)

Een verkrachting, tenzij 2D toestemming gaf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid