Hopper 813 Geplaatst 25 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 uur geleden zei TTC: Geen hoop meer dan, waarom zou je er dan nog een woord aan vuil maken? Omdat religie, God e.d. nu eenmaal 'het topic' is op dit forum. Circulaire diagrammen en auto-onderdelen zijn dat niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 25 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 minuut geleden zei Hopper: Omdat religie, God e.d. nu eenmaal 'het topic' is op dit forum. Circulaire diagrammen en auto-onderdelen zijn dat niet. Auto-onderdelen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 25 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei TTC: Huh ? Haha, jij haalde het aan, ik dacht dat je dat dus wel wist. Hier het topic erover, zo leer je nog eens wat. 😇😃 25 augustus 2023 bewerkt door Petra. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 25 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2023 Zojuist zei Petra.: Haha, jij haalde het aan, ik dacht dat je dat dus wel wist. Wist niet dat het in de Koran stond, enkel dat er twee opeenvolgende onbevlekte ontvangenissen zijn geweest. Volgens de overlevering dan toch, misschien zijn er nog veel meer waar geen bekendheid aan gegeven is. Wie weet dat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 25 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2023 56 minuten geleden zei TTC: Wist niet dat het in de Koran stond, enkel... Whoehahaha, ik wist iets wat jij niet wist. Hoezeeeeeeee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 25 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 minuut geleden zei Petra.: Whoehahaha, ik wist iets wat jij niet wist. Hoezeeeeeeee Hoef je maar weinig moeite voor te doen, de rest zoek ik heimelijk op. 💝 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten