TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Figulus: Jij hoopt helemaal niet met mij mee. Jouw definitie van hoop strookt in geen enkel opzicht met de mijne. Morgen doen we verder met het element water, het zou volgens sommige geschriften symbool staan voor cohesie. Wat primeert is de gezelligheid, voor heel even weg van allerhande turbulentie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 152 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Morgen doen we verder met het element water, het zou volgens sommige geschriften symbool staan voor cohesie. Wat primeert is de gezelligheid, voor heel even weg van allerhande turbulentie. Wat een gelul nou weer. Wat is je definitie van "hoop"? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Figulus: Wat een gelul nou weer. Wat is je definitie van "hoop"? Geen idee, dat is een metafysisch concept, tenzij hoop in de Middeleeuwen een andere hoop is dan vandaag. Maar ik denk dat je subiet gaat beweren dat we niet allemaal naar dezelfde zon kijken, zoiets? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 152 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Geen idee, dat is een metafysisch concept, tenzij hoop in de Middeleeuwen een andere hoop is dan vandaag. Maar ik denk dat je subiet gaat beweren dat we niet allemaal naar dezelfde zon kijken, zoiets? Het geloof nu is de zekerheid van de dingen die men hoopt, en het bewijs van de dingen die men niet ziet. (Heb.11:1) Jouw hoop heeft een onzekere uitkomst. Jij hoopt dat het droog blijft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten