TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Figulus: Middelkoop kan de boom in met zijn wensdenken. Ik zet de bijl erin. Ja, het is je blijkbaar niet opgevallen, niet zo erg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Ja, het is je blijkbaar niet opgevallen, niet zo erg. Zolang de boom maar valt in de gewenste richting. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Zolang de boom maar valt in de gewenste richting. Kunnen nog wat aforismen sparen, dat is nuttig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Kunnen nog wat aforismen sparen, dat is nuttig. Zo bekend ben ik ook weer niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Figulus: Zo bekend ben ik ook weer niet. Misschien stond het al beschreven, het pardoeseffect als eeuwig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Misschien stond het al beschreven, het pardoeseffect als eeuwig. Ja, eeuwig leven in perfectie. In nabijheid van Zijn aanwezigheid. Ik teken ervoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 49 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 49 minuten geleden 37 minuten geleden zei Figulus: Ja, eeuwig leven in perfectie. In nabijheid van Zijn aanwezigheid. Ik teken ervoor. Ja, het is een afgeleide, voor de verandering. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 28 minuten geleden 19 minuten geleden zei TTC: Ja, het is een afgeleide, voor de verandering. Ben je echt een kankelijer? Of ben je ook dat aan het veinzen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten