TTC 1.564 Geplaatst gisteren om 05:15 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 05:15 Op 2-7-2023 om 08:52 zei Hopper: Ik kijk nooit onder de motorkap. Zaken waar ik geen verstand van heb, daar bemoei ik me niet mee. Ik weet niet eens of de katalysator wel onder de motorkap zit. SSL behoort tot de supervised learning-methoden, voor zover het doel is om een geclassificeerde output te genereren uit de input. Tegelijkertijd vereist het echter niet het expliciete gebruik van gelabelde input-output-paren. In plaats daarvan worden correlaties, metadata die in de data zijn ingebed, of domeinkennis die in de input aanwezig is, impliciet en autonoom uit de data gehaald. Deze superviserende signalen, die uit de data zijn gehaald, kunnen vervolgens worden gebruikt voor training. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst gisteren om 06:30 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:30 Op 15-9-2025 om 15:12 zei Najrebii: De ene bot zit op de andere bot te reageren..Wanneer grijpt Sjako eens in om TTC te bannen? TTC is gewoon een heel slechte bot, waarschijnlijk nog uit 2010. Toen AI nog in de kinderschoenen stond. Bij reinforcement learning kan zelf-superviserend leren vanuit een combinatie van verliezen abstracte representaties creëren waarin alleen de belangrijkste informatie over de toestand op een gecomprimeerde manier wordt bewaard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Op 16-9-2025 om 15:52 zei Najrebii: Wie verlost deze bot uit zijn lijden? OF heeft deze persoon een persoonlijkheidsstoornis? Datadrift kan verwijzen naar het fenomeen waarbij databaserecords niet overeenkomen met de gegevens uit de echte wereld als gevolg van veranderingen in de gegevens in de loop van de tijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten