Najrebii 3 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 1 uur geleden zei Tomega: Zingeving komt niet uit leeghoofdigheid maar uit volmondigheid. En waar de mond vol van is, gaat het hart in onder. Om die reden wordt wijsheid vaak gevonden in weinig woorden, en wordt dwaasheid vaker gevonden in veel woorden. Serieus? Bestaat dit forum enkel uit bots of zo? ik zeg dat die TTC een bot is, en dan krijg ik zo'n antwoord? Totaal offtopic.. Juist TTC gebruikt veel woorden, die hij op Wiki bij elkaar heeft gevonden. En dit topic bestaat uit 250 pagina's aan eindeloos gepraat over niets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 5 minuten geleden zei Najrebii: Serieus? Bestaat dit forum enkel uit bots of zo? ik zeg dat die TTC een bot is, en dan krijg ik zo'n antwoord? Totaal offtopic.. Juist TTC gebruikt veel woorden, die hij op Wiki bij elkaar heeft gevonden. En dit topic bestaat uit 250 pagina's aan eindeloos gepraat over niets. Denk dat we van geluk mogen spreken dat de aangeboden stimulus niet verandert, de variaties haast ontelbaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Zojuist zei TTC: Denk dat we van geluk mogen spreken dat de aangeboden stimulus niet verandert, de variaties haast ontelbaar. Dit bedoel ik... Man, ban deze man/bot eens van dit forum.. Als je iets serieus wil zeggen dan komt hij met "drie repen gras maakt nog geen chocolademelk, wonderbaarlijk".. En we zijn van het topic af. Zoals steeds gebeurt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 1 minuut geleden zei Najrebii: Dit bedoel ik... Man, ban deze man/bot eens van dit forum.. Als je iets serieus wil zeggen dan komt hij met "drie repen gras maakt nog geen chocolademelk, wonderbaarlijk".. En we zijn van het topic af. Zoals steeds gebeurt Binnen de memetica worden die verschillende golven netjes onderscheiden, inclusief patroonsherkenning. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 24 minuten geleden zei TTC: Binnen de memetica worden die verschillende golven netjes onderscheiden, inclusief patroonsherkenning. 🤣 ga door ga door misschien dat Sjako dan eindelijk doorheeft wat iedereen met twee ogen in het hoofd al jaren ziet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 5 minuten geleden zei Najrebii: 🤣 ga door ga door misschien dat Sjako dan eindelijk doorheeft wat iedereen met twee ogen in het hoofd al jaren ziet Deductie is als een boek schrijven dat gaandeweg steeds minder woorden bevat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten