TTC 1.564 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 18 minuten geleden zei Paulus888: nee, drie olifanten en een smurf Het opheffen van een bottleneck is soms eenvoudig en soms moeilijk, daar is geen algemene uitspraak over te doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 319 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) 26 minuten geleden zei TTC: Je bedoelt hier fractioneel bankieren mee? Fractioneel bankieren is een vorm van fraude, Hoewel het mag. Ik bedoel dat een lening juist verboden is, en dat om koopkracht verstoring (diefstal) te voorkomen. Dus als je bedoelt, dat ik bedoel, dat mijn maatregel dat juist bestrijdt, dan kan ik me vinden in wat je zegt, zo niet, dan niet. 17 uur geleden bewerkt door Tomega Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 1 minuut geleden zei Tomega: Fractioneel bankieren is een vorm van fraude, Hoewel het mag. Ik bedoel dat een lening juist verboden is om koopkracht verstoring (diefstal) te voorkomen. Dus als je bedoelt, dat ik bedoel, dat mijn maatregel dat juist bestrijdt, dan kan ik me vinden in wat je zegt, zo niet, dan niet. Beetje als de magische verdamping van geld, kunnen het niet gek genoeg bedenken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 319 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden Zojuist zei TTC: Beetje als de magische verdamping van geld, kunnen het niet gek genoeg bedenken. Ja, dat klopt, als het gaat over de normatieve hoeveelheid geld, maar als je niet normatief wordt gehinderd, is het juist een zuivere vorm van geldscheppen. En als je er nu iets zinnigs over zegt, dan wordt zichtbaar waar je op doelt, en waarom en hoe, je helemaal gelijk hebt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 3 minuten geleden zei Tomega: Ja, dat klopt, als het gaat over de normatieve hoeveelheid geld, maar als je niet normatief wordt gehinderd, is het juist een zuivere vorm van geldscheppen. En als je er nu iets zinnigs over zegt, dan wordt zichtbaar waar je op doelt, en waarom en hoe, je helemaal gelijk hebt. Als prijzen alsmaar stijgen, kan je minder kopen met hetzelfde geld in omloop. Met de Fishervergelijking kan je dat eens proberen te simuleren, in verschillende richtingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 319 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 17 minuten geleden zei TTC: Het opheffen van een bottleneck is soms eenvoudig en soms moeilijk, daar is geen algemene uitspraak over te doen. De slurf is een bottleneck, waar drie smurfen gemakkelijk een smurf van kunnen smurfen; dus ik vermoed dat Paulus888 heel concreet bedoelt dat zelfs één smurf drie olifanten kan smurfen, wat inderdaad best heel relevant is voor het smurfverhogend gehalte van deze discussie. Met dank aan de smurfhoudende inbrenger. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden Zojuist zei Tomega: De slurf is een bottleneck, waar drie smurfen gemakkelijk een smurf van kunnen smurfen; dus ik vermoed dat Paulus888 heel concreet bedoelt dat zelfs één smurf drie olifanten kan smurfen, wat inderdaad best heel relevant is voor het smurfverhogend gehalte van deze discussie. Met dank aan de smurfhoudende inbrenger. Er zijn veel bottlenecks mogelijk, komt voor in allerhande processen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 319 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) 7 minuten geleden zei TTC: Als prijzen alsmaar stijgen, kan je minder kopen met hetzelfde geld in omloop. Met de Fishervergelijking kan je dat eens proberen te simuleren, in verschillende richtingen En opnieuw, doe niet net alsof de wetenschap inhoud brengt. Dat doet zij niet. Zij brengt strooisels en het is aan jou om dat af te schieten op goede gronden, of om je te onderwerpen aan de dogmatische knevel der wetenschap, om je serieus te confronteren met elk smurfvormig aanhangsel dat de wetenschap produceert. One shot spoiled; try again. 4 minuten geleden zei TTC: Er zijn veel bottlenecks mogelijk, komt voor in allerhande processen. Wees concreet, dan ontdek je dat zelfs een degenslikker maar één bottleneck tegelijk kan behappen. 17 uur geleden bewerkt door Tomega Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 52 minuten geleden zei Tomega: En opnieuw, doe niet net alsof de wetenschap inhoud brengt. Dat doet zij niet. Zij brengt strooisels en het is aan jou om dat af te schieten op goede gronden, of om je te onderwerpen aan de dogmatische knevel der wetenschap, om je serieus te confronteren met elk smurfvormig aanhangsel dat de wetenschap produceert. Ja, het aantal variaties is haast ontelbaar, net zoals opties zonder toepassing enkel maar kunnen kiemen. 56 minuten geleden zei Tomega: Wees concreet, dan ontdek je dat zelfs een degenslikker maar één bottleneck tegelijk kan behappen. Ja, daarom, je kan onmogelijk alle bottlenecks tegelijk oplossen, dat is evident. 1 uur geleden zei Tomega: En opnieuw, doe niet net alsof de wetenschap inhoud brengt. Meditatie is het vinden van het midden tussen twee tegendelen, waardoor inzicht in de complementariteit van de tegendelen ontstaat en de onverzoenlijkheid van de dualiteit in de synthese verdwijnt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 319 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) 38 minuten geleden zei TTC: Meditatie is het vinden van het midden tussen twee tegendelen, waardoor inzicht in de complementariteit van de tegendelen ontstaat en de onverzoenlijkheid van de dualiteit in de synthese verdwijnt Meditatie brengt afstemming tussen geest en onbalans. Inzicht dat kan ontstaan in filosofische of fysische tegenstellingen, kan nooit die filosofische of fysische tegenstellingen zelf overbruggen. Wel de kloof tussen dat, en wat je er wel en niet van begrijpt. Het zoeken van fysische oplossingen in de geestelijke wereld, is aan mij niet besteed, sorry. Daarvoor is de menselijke denkkracht niet sterk genoeg, en de natuur duidelijk doortastender en volhardender. 15 uur geleden bewerkt door Tomega Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden 38 minuten geleden zei Tomega: Meditatie brengt afstemming tussen geest en onbalans. Inzicht dat kan ontstaan in filosofische of fysische tegenstellingen, kan nooit die filosofische of fysische tegenstellingen zelf overbruggen. Wel de kloof tussen dat, en wat je er wel en niet van begrijpt. Het zoeken van fysische oplossingen in de geestelijke wereld, is aan mij niet besteed, sorry. Daarvoor is de menselijke denkkracht niet sterk genoeg, en de natuur duidelijk doortastender en volhardender. Ja, de synthese a priori, het is niet anders. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Op 30-6-2023 om 13:43 zei Hopper: Voorlopig zijn de enige wormgaten te vinden in een appel. Een microchip-implantaat is gebaseerd op radio-frequency identification (RFID). Hij wordt verpakt in een omhulsel van silicaatglas en geïmplanteerd in het menselijk lichaam. Dit soort onderhuidse implantaten kunnen worden gebruikt voor het opslaan van informatie in de vorm van contactgegevens en gegevens over persoonlijke identiteit, medische geschiedenis en medicatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 10 uur geleden zei Tomega: Daarvoor is de menselijke denkkracht niet sterk genoeg. In het midden van de 20e eeuw is geprobeerd alle enkelvoudige groepen te bepalen. Dat is zeer veel werk geweest, maar het idee is dat alle enkelvoudige groepen bekend zijn. Er worden ook met behulp van computers geen nieuwe enkelvoudige groepen meer bij gevonden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Op 24-3-2025 om 15:34 zei Monachos: Een krentenbol is geen strijkijzer. Sporadische groepen zijn de sterren die uit het duister van de wiskunde oplichten, zonder dat we weten waarom ze daar zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten