TTC 1.577 Geplaatst 32 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 32 minuten geleden 1 uur geleden zei IKBENANDERS: De quote van Hopper waarop je reageert (de paradox van de heelheid is dat je de veelheid dient te verlaten), dateert uit 2023. Mijn aanvulling op zijn quote is: juist door de veelheid te omarmen kom je dichter bij de heelheid. Je kunt hierbij denken aan termen als inclusie, én-én-denken etc. Ja, het gaat zelfs terug tot meer dan 2000 jaar geleden, maar toen wisten we nog niet dat vandaag niet over vandaag mag gesproken worden. Er zijn veel perspectieven op het geheel, net zoals veel lichtpuntjes die zich ook in menselijke gedaanten aan ons kunnen voordoen. Normale mensen noemen dat gewoon menselijk, net zoals elk pad uniek is, vreedzaam van signature. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 842 Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 28 minuten geleden 1 uur geleden zei IKBENANDERS: De quote van Hopper waarop je reageert (de paradox van de heelheid is dat je de veelheid dient te verlaten), dateert uit 2023. Mijn aanvulling op zijn quote is: juist door de veelheid te omarmen kom je dichter bij de heelheid. Je kunt hierbij denken aan termen als inclusie, én-én-denken etc. Je vult mijn quote aan door het tegenovergestelde te beweren. Dat is geen aanvulling, maar een ontkenning. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.577 Geplaatst 23 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 minuten geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Hopper: Je vult mijn quote aan door het tegenovergestelde te beweren. Dat is geen aanvulling, maar een ontkenning. Ambiguïteit en myxomatose gaan zelden samen, het is dan op goed geluk dat je een wit konijn ziet verschijnen. Daarenboven gaat zoiets bliksemsnel, zodat het zowaar al arendsogen vereist om er een glimp van te kunnen opvangen. Het is een beetje als de vraag wat nu precies het thema van een onderzoek is, wat alleen maar belachelijk kan zijn wanneer het onder de noemer wetenschap valt. 21 minuten geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten