Hopper 841 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 8 uur geleden zei IKBENANDERS: Ik kan er met mijn pet niet bij dat afstand en/of eeuwigheid iets verticaals zouden zijn. Ook psychologische tijd ervaar ik niet als iets horizontaals. Is de fysieke tijd dan wél horizontaal? Het lijkt allemaal onzin. Maar onzin wordt vaak geslikt. Gelovers in reïncarnatie beseffen nooit dat ze met het geloof in reïncarnatie ook gelovers in de Tijd zijn. En de Eeuwigheid links...heuh...verticaal laten liggen. De Eeuwigheid heeft geen tijdsverloop. Tijd en Eeuwigheid staan tegenover elkaar. Wie de Eeuwigheid wil door te geloven in "iets na de dood" loopt de Eeuwigheid juist mis. Alleen het geloof in de Zoon schenkt het eeuwig leven. Geloof in R.S. schenkt niets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.569 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 13 minuten geleden zei Hopper: Gelovers in reïncarnatie beseffen nooit dat ze met het geloof in reïncarnatie ook gelovers in de Tijd zijn. En de Eeuwigheid links...heuh...verticaal laten liggen. De Eeuwigheid heeft geen tijdsverloop. Tijd en Eeuwigheid staan tegenover elkaar. Wie de Eeuwigheid wil door te geloven in "iets na de dood" loopt de Eeuwigheid juist mis. Alleen het geloof in de Zoon schenkt het eeuwig leven. Geloof in R.S. schenkt niets. Ja, daarom hecht je geloof aan advaita, klopt als een bus. 25 minuten geleden zei Hopper: Tijd en Eeuwigheid staan tegenover elkaar. Echt geinig, zo komen we tot interessante raadseltjes, in des levens eeuwige onafheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.