Figulus 152 Geplaatst gisteren om 14:00 Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:00 1 uur geleden zei TTC: Ja, kunnen we misschien beter terug vooraan beginnen, dat heeft met het alledaagse leven te maken. Het ene lijk na het andere. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst gisteren om 14:47 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:47 45 minuten geleden zei Figulus: Het ene lijk na het andere. Ja, dat heb je met bronkennis, an sich verandert er niets aan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Op 1-3-2026 om 19:58 zei Fundamenteel: Den duivel heeft ze weer goed liggen. Spijkerschrift of niet, van bijvoorbeeld tsimtsum en tikkum heb ik nog nooit gehoord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Op 20-2-2026 om 19:20 zei Figulus: Als ik een pimpelmees was, dan zocht ik de bron op en vloog ik constant rond de tieten van een koe. Met mijn poten zal ik ze melken. Slob verwoordt het op een indringend congruente manier, nu er nog uit geraken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Op 1-7-2023 om 18:49 zei Hopper: Je bent blijven hangen in de gesprekjes , vermoed ik zo maar. Hoe bizar het ook klinkt, Pascaline maakt het vaak veel eenvoudiger. Of tenminste, ze herinnert aan een aantal fundamenten die binnen allerhande turbulentie soms minder de aandacht lijken te genieten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten