TTC 1.564 Geplaatst gisteren om 15:26 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:26 Op 18-2-2026 om 16:28 zei Hopper: Een kind kan de was doen. Dwazernij is denken dat je bronnen zoals Allan Hobson, Mark Solms, Rosalind Cartwright en G. William Domhoff op een avondje zou kunnen doornemen, bedachtzamer lijkt daarentegen bezin eer je begint. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Op 1-7-2023 om 18:49 zei Hopper: Je bent blijven hangen in de gesprekjes , vermoed ik zo maar. Soms denkend dat er met die laddermetafoor op zich niet zoveel mis is, maar, klungelig zoals altijd, met regelmaat van de klok schiet ik met één been tussen die sporten. Ja, toegegeven, in een cartoon kan ik daar ook om lachen, in het echte leven toch net iets minder. 11 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Op 20-2-2026 om 19:14 zei Figulus: Nee, de pimpelmees heeft ook recht op melk. Van die zogeheten Generatie Z begrijp ik nog veel minder, die gaan er met een rotvaart vandoor alsof een aantal van die, zoals zo eigen aan het niet-coöperatieve spel met beperktheid aan informatie, epistemologische obstakels niet eens zouden bestaan. Of ik ben daar gewoon veel te oud voor geworden, haast onnavolgbaar en verbindende communicatie allerminst een optie die nog het overwegen waard is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Op 1-7-2023 om 15:29 zei Hopper: Zonder ver te dwalen kun je ook niet thuis komen. Hoe je honger kan omzetten in een verzoek zodat het niet lijkt op een eis dan wel een levensnoodzakelijkheid, is me nog steeds een raadsel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten