Hopper 839 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden zei TTC: Moeilijk als je niet weet wat er voorbij gaat zonder het op te merken, haast wonderbaarlijk. Jij ging dus voorbij zonder op te merken. Ik merkte alleen maar het opmerken op, sorry. Hoe kan ik het goed maken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst gisteren om 03:00 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 03:00 6 uur geleden zei Hopper: Jij ging dus voorbij zonder op te merken. Ik merkte alleen maar het opmerken op, sorry. Hoe kan ik het goed maken? Ja, kennen dat, het is interessant. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst gisteren om 07:33 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:33 15 uur geleden zei Hopper: Alles wat je aandacht geeft dat groeit. Toon Tellegen is overigens niet te verwarren met Toon Tellegen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Op 14-1-2026 om 19:44 zei Figulus: Technocratie vereist uniformiteit, en uniformiteit staat haaks op contextgevoeligheid. Wat ooit flexibel en adaptief was (zoals menselijke besluitvorming of lokale valuta) wordt gereduceerd tot een systeeminput, waardoor nuance en variatie verdwijnen. Het Griekse chthōn is een van de vele woorden die de Grieken gebruiken voor ‘aarde’. Het verwijst vooral naar het binnenste van de bodem, de ondergrond of het aardse diepteniveau, in tegenstelling tot Gaia, die de levende, vruchtbare aarde personifieert, en chōra, dat het land als gebied of territorium aanduidt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Op 2-2-2026 om 21:36 zei Hopper: Jij ging dus voorbij zonder op te merken. Hoe bizar of toevallig het ook klinkt, kreeg vandaag dat boek van Tellegem spontaan aangeboden. Schrok er even van, het is een turf van meer dan 600 bladzijden. Kan even verder, fijne lectuur. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten