TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Op 10-1-2026 om 14:09 zei Figulus: Geeft niks. Eigenlijk kom jij aanzetten met de ruimte, niet ik. Je bent een interessant persoon, maar hebt de neiging te functioneren als een langspeelplaat die blijft hangen. In dit geval leidt de “als” naar een vals gevolg, omdat de echte kracht die lucht op aarde houdt zwaartekracht is, niet het vacuüm van de ruimte, dat helemaal geen kracht is maar gewoon een toestand. Marja de Vries kan dat allemaal wel zeggen, het is, enkel om eens gelezen te hebben, een haast onmogelijke opdracht om het dan ook nog eens te kunnen blijven onthouden. En tegen de tijd dat ik die hele olifant in beeld heb, ben ik een fossiel. Het mag wat mij betreft best allemaal iets luchtiger, maar dat is een persoonlijke voorkeur. We prutsen voort, met vallen en opstaan, nietig, naar best vermogen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten