Figulus 151 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Het is afwachten, ondertussen zijn er elders alweer enkele sterren verdwenen. Wat kan mij die verrekte sterren schelen? Welke impact hebben ze op mij leven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 3 minuten geleden zei Figulus: Wat kan mij die verrekte sterren schelen? Welke impact hebben ze op mij leven? Niets, iets anders ook niet, dat is het verschil. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei TTC: Niets, iets anders ook niet, dat is het verschil. Het verdwijnen van mijn hond maakt meer impact. Is het echt verdwijnen? Mijn tweede hond heeft er immers baat bij! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 4 minuten geleden zei Figulus: Het verdwijnen van mijn hond maakt meer impact. Is het echt verdwijnen? Mijn tweede hond heeft er immers baat bij! Het verandert niet, dat is al eeuwen zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei TTC: Het verandert niet, dat is al eeuwen zo. De oceaan is veranderd door een golf die vertrokken is. Ik stuur nu anders, en de tweede hond voelt die nieuwe koers. Hij krijgt stukken minder op zijn donder voor iets wat hij niet heeft gedaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 2 minuten geleden zei Figulus: De oceaan is veranderd door een golf die vertrokken is. Ik stuur nu anders, en de tweede hond voelt die nieuwe koers. Hij krijgt stukken minder op zijn donder voor iets wat hij niet heeft gedaan. Zelfs bij scrabble zijn de letterwaarden verschillend, kan tot enige verwaring leiden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Zojuist zei TTC: Zelfs bij scrabble zijn de letterwaarden verschillend, kan tot enige verwaring leiden. Is met dubbel "r", iets wat ik jou wel kan kwalijk nemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Zojuist zei Figulus: Is met dubbel "r", iets wat ik jou wel kan kwalijk nemen. Ja, beetje als acroniemen door elkaar halen, en contexten verdoezelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 3 minuten geleden zei TTC: Ja, beetje als acroniemen door elkaar halen, en contexten verdoezelen. Mijn eerste hond kreeg op zijn donder voor iets wat hij niet wist en kan weten. Jij daarentegen kan de kanker krijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 57 minuten geleden zei Figulus: Mijn eerste hond kreeg op zijn donder voor iets wat hij niet wist en kan weten. Jij daarentegen kan de kanker krijgen. Vandaag stonden stapelgeddichten centraal, het resultaat haast wonderbaarlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei TTC: Vandaag stonden stapelgeddichten centraal, het resultaat haast wonderbaarlijk. Oceanen en stormen zijn altijd rechtvaardig. Er komt geen enkele intentie bij om de hoek kijken. De perfecte storm is perfect voor een ieder die hem ervaren kan, voor niemand een moreel oordeel. Onrecht is projectie, beloning voor de perfecte ervaring. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 21 minuten geleden zei Figulus: Oceanen en stormen zijn altijd rechtvaardig. Er komt geen enkele intentie bij om de hoek kijken. De perfecte storm is perfect voor een ieder die hem ervaren kan, voor niemand een moreel oordeel. Onrecht is projectie, beloning voor de perfecte ervaring. Ja, het was als wandelen in een oceaan zonder nat te worden, om stil van te worden. 3 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 6 minuten geleden zei TTC: Ja, het was als wandelen in een oceaan zonder nat te worden, om stil van te worden. En wat is er mis met nat worden tijdens het wandelen? Zolang je maar niet verzuipt lijkt me. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 17 minuten geleden zei Figulus: En wat is er mis met nat worden tijdens het wandelen? Zolang je maar niet verzuipt lijkt me. Het is echt een mooie collage geworden, heel bijzonder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 6 minuten geleden zei TTC: Het is echt een mooie collage geworden, heel bijzonder. Wat jij mooi noemt, ontstaat pas op het moment van waarnemen. Niet in de dingen zelf, maar in de relatie tussen wat is en wie kijkt. Daarom mag ik het evengoed afschuwelijk vinden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Figulus: Wat jij mooi noemt, ontstaat pas op het moment van waarnemen. Niet in de dingen zelf, maar in de relatie tussen wat is en wie kijkt. Daarom mag ik het evengoed afschuwelijk vinden. Ja, toevallig, het wonder van de waarneming zat er ook bij, heel bijzonder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Ja, toevallig, het wonder van de waarneming zat er ook bij, heel bijzonder. Tja, het is in ieder geval filosofisch consequent geredeneerd. Of het waarheid is valt te bezien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Figulus: Tja, het is in ieder geval filosofisch consequent geredeneerd. Of het waarheid is valt te bezien. Ja, kunnen we terug vooraan beginnen, alsof het nergens stopt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Ja, kunnen we terug vooraan beginnen, alsof het nergens stopt. Heb toch een aantal wegen bewandeld, doet me vermoeden dat er sprake is van lusvorming. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Figulus: Heb toch een aantal wegen bewandeld, doet me vermoeden dat er sprake is van lusvorming. Ja, als alles maar vervormd blijft worden, ontelbaar de wegen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Ja, als alles maar vervormd blijft worden, ontelbaar de wegen. Nochtans erg saai als ze steeds weer op hetzelfde uitkomen. Ik sla af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 36 minuten geleden zei Figulus: Nochtans erg saai als ze steeds weer op hetzelfde uitkomen. Ik sla af. En zelfs dat niet, maar ook niet interessant genoeg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 33 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 33 minuten geleden (bewerkt) Op 1-7-2023 om 18:49 zei Hopper: Je bent blijven hangen in de gesprekjes , vermoed ik zo maar. Het idee van een axis mundi lijkt te suggereren dat er ergens in de wereld een centrale as bestaat, maar hoe deze kan gevonden worden, laat staan geïnterpreteerd, of beter begrepen, is me een raadsel. Tegelijk, en dat in hoeverre dit concept legitiem onderschreven kan worden, is binnen deze context tijd irrelevant. Je kan immers niet zeggen dat die centrale as vandaag wel bestaat, en morgen plots niet meer. Althans, het idee komt uit het verleden, en strikt natuurkundig heeft elke bol een as. 24 minuten geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten