TTC 1.564 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Zojuist zei Figulus: Middelkoop kan de boom in met zijn wensdenken. Ik zet de bijl erin. Ja, het is je blijkbaar niet opgevallen, niet zo erg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Ja, het is je blijkbaar niet opgevallen, niet zo erg. Zolang de boom maar valt in de gewenste richting. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Zolang de boom maar valt in de gewenste richting. Kunnen nog wat aforismen sparen, dat is nuttig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Zojuist zei TTC: Kunnen nog wat aforismen sparen, dat is nuttig. Zo bekend ben ik ook weer niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei Figulus: Zo bekend ben ik ook weer niet. Misschien stond het al beschreven, het pardoeseffect als eeuwig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei TTC: Misschien stond het al beschreven, het pardoeseffect als eeuwig. Ja, eeuwig leven in perfectie. In nabijheid van Zijn aanwezigheid. Ik teken ervoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 37 minuten geleden zei Figulus: Ja, eeuwig leven in perfectie. In nabijheid van Zijn aanwezigheid. Ik teken ervoor. Ja, het is een afgeleide, voor de verandering. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 19 minuten geleden zei TTC: Ja, het is een afgeleide, voor de verandering. Ben je echt een kankelijer? Of ben je ook dat aan het veinzen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 6 uur geleden zei Figulus: Ben je echt een kankelijer? Of ben je ook dat aan het veinzen? Je kan het niet laten, doe rustig voort. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Op 28-6-2023 om 20:08 zei Hopper: Wat is een stimulus? In termen van symbolisme vinden we ook bij de hoorn des overvloeds dat schaalverschil. Zo'n hoorn heeft immers iets huiselijks en tastbaar, zoals een fruitmand op de tafel. In termen van mythologie krijgt dezelfde hoorn een heel andere connotatie. De verhalen en interpretaties verschillen, het punt is dat schaalverschuiving meerdere percepties toelaat, het risico chaotische verwarring en misverstand. 5 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei TTC: Je kan het niet laten, doe rustig voort. Ja, ik spuug er niet in. Sorry voor het wat abrupte einde, ik viel pardoes in slaap. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 15 minuten geleden zei Figulus: Ja, ik spuug er niet in. Sorry voor het wat abrupte einde, ik viel pardoes in slaap. Ja, wat Middelkoop stelt is een wereld van verschil, haast ongeloofwaardig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 32 minuten geleden zei TTC: Ja, wat Middelkoop stelt is een wereld van verschil, haast ongeloofwaardig. Hij verwacht centralisatie, maar vertrouwt het niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 29 minuten geleden zei Figulus: Hij verwacht centralisatie, maar vertrouwt het niet. Was het dat maar, is verder ook niet van belang. Op 1-7-2023 om 17:19 zei Hopper: Alleen het 'denken' kan hulpvragen bedenken. Konden we dat denken maar eens een halt toeroepen, dan zouden de hulpvragen ook verstommen. Een compilatie is een verzameling of samenstelling van bestaande informatie, fragmenten of werken die bijeengebracht worden tot één nieuw geheel, zonder nieuwe inhoud te creëren maar bestaande delen te herordenen of te bundelen. 58 minuten geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten