Figulus 151 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Kunnen we terug vooraan beginnen, bij de kauri. Maar hoe we van de kauri tot fuzzy logica zijn gekomen, is me nog steeds een raadsel. Technocratie vereist uniformiteit, en uniformiteit staat haaks op contextgevoeligheid. Wat ooit flexibel en adaptief was (zoals menselijke besluitvorming of lokale valuta) wordt gereduceerd tot een systeeminput, waardoor nuance en variatie verdwijnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 14 minuten geleden zei Figulus: Technocratie vereist uniformiteit, en uniformiteit staat haaks op contextgevoeligheid. Wat ooit flexibel en adaptief was (zoals menselijke besluitvorming of lokale valuta) wordt gereduceerd tot een systeeminput, waardoor nuance en variatie verdwijnen. Het is allemaal om de tijd te doden, de wereld is om zeep. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei TTC: Het is allemaal om de tijd te doden, de wereld is om zeep. Vanuit een macro-perspectief is het moeilijk om ertegenin te gaan en heb je gewoon gelijk. Gelukkig bestaat er een betere wereld waar ik naar toe mag leven. Ik hoop je daar te ontmoeten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Figulus: Vanuit een macro-perspectief is het moeilijk om ertegenin te gaan en heb je gewoon gelijk. Gelukkig bestaat er een betere wereld waar ik naar toe mag leven. Ik hoop je daar te ontmoeten. Herinner nog dat die befaamde drie duisteren in het IP-circumplex verweven zitten, staat allemaal netjes beschreven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 3 minuten geleden zei TTC: Herinner nog dat die befaamde drie duisteren in het IP-circumplex verweven zitten, staat allemaal netjes beschreven. Hoe is het met de kanker? Is er al sprake van palliatieve behandeling? 2 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Figulus: Hoe is het met de kanker? Is er al sprake van palliatieve behandeling? Als het daarover gaat, zijn de vliegende ganzen er als de kippen bij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Als het daarover gaat, zijn de vliegende ganzen er als de kippen bij. Die vliegende ganzen zijn niets meer dan voeding als puntje bij paaltje komt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Figulus: Die vliegende ganzen zijn niets meer dan voeding als puntje bij paaltje komt. Veel hangt af van de context en gehanteerde definities, sowieso is het correlaat met andere verschijnselen nooit ver weg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Veel hangt af van de context en gehanteerde definities, sowieso is het correlaat met andere verschijnselen nooit ver weg. Hoop doet leven zegt men wel eens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Hoop doet leven zegt men wel eens. Misschien dat we zo meteen die schaalverschuivingen weer krijgen, en trappen die cirkels blijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Misschien dat we zo meteen die schaalverschuivingen weer krijgen, en trappen die cirkels blijken. Wie weet mag het zeggen. Heet jij wie weet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Figulus: Wie weet mag het zeggen. Heet jij wie weet? Hebben er 300 nodig, anders is het weinig geloofwaardig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 minuut geleden zei TTC: Hebben er 300 nodig, anders is het weinig geloofwaardig. 300 TTC's... dat is niet genoeg om mij te overtuigen. 2 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: 300 TTC's... dat is niet genoeg om mij te overtuigen. Niets is zeker, de rest kan je aan twijfelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Niets is zeker, de rest kan je aan twijfelen. Geen twijfel mogelijk, ik weet het zeker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 22 minuten geleden zei Figulus: Geen twijfel mogelijk, ik weet het zeker. Zo simpel is het, die logica's is nog niet voor morgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Zo simpel is het, die logica's is nog niet voor morgen. Inderdaad, dat is om direct te ervaren, mogelijk om pas morgen tot de ontdekking te komen dat het echt waar is. De mens kan koppig zijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Figulus: Inderdaad, dat is om direct te ervaren, mogelijk om pas morgen tot de ontdekking te komen dat het echt waar is. De mens kan koppig zijn! In de workshop poëzie en herstel zijn we gestart met freewriting, dit betreft schrijven zonder vormvereisten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei TTC: In de workshop poëzie en herstel zijn we gestart met freewriting, dit betreft schrijven zonder vormvereisten. Geen belang bij gezamenlijke initiatieven. Ik red me zonder daarbij afhankelijk te zijn van anderen, en dat bevalt me uitstekend! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Figulus: Geen belang bij gezamenlijke initiatieven. Ik red me zonder daarbij afhankelijk te zijn van anderen, en dat bevalt me uitstekend! Ja, de blokkades lossen dan snel op, alsof ze niet eens bestaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Ja, de blokkades lossen dan snel op, alsof ze niet eens bestaan. Zo is dat, want de meeste blokkades zijn zelf geïnduceerd en dus kan men er zelf voor opdraaien wat mij betreft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Figulus: Zo is dat, want de meeste blokkades zijn zelf geïnduceerd en dus kan men er zelf voor opdraaien wat mij betreft. Ja, theorieën in overvloed, dermate verfijnd dat wellicht enkel honden het horen kunnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Ja, theorieën in overvloed, dermate verfijnd dat wellicht enkel honden het horen kunnen. Blijkbaar trekt mijn hond aandacht. Iets dat mij niet meer verbaast. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 20 minuten geleden zei Figulus: Blijkbaar trekt mijn hond aandacht. Iets dat mij niet meer verbaast. Ja, mits een beetje aandacht valt er iets op in wat Middelkoop stelt, het is zo subtiel dat het amper opvalt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Ja, mits een beetje aandacht valt er iets op in wat Middelkoop stelt, het is zo subtiel dat het amper opvalt. Middelkoop kan de boom in met zijn wensdenken. Ik zet de bijl erin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten