Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 3 minuten geleden zei TTC: Speelt allemaal geen rol, er is niets dat laat vermoeden dat het morgen anders zou zijn. Het is maar waar je de kanker mee bestrijdt. 1 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 10 minuten geleden zei Figulus: Het is maar waar je de kanker mee bestrijdt. Zoals je het zegt, het is betekenisloos. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Zoals je het zegt, het is betekenisloos. Daarmee leg je mij woorden in de mond die ik niet heb gezegd. Betekenis kan gevonden worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Figulus: Daarmee leg je mij woorden in de mond die ik niet heb gezegd. Betekenis kan gevonden worden. Ik zeg dat het betekenisloos is, jij niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 14 minuten geleden zei TTC: Ik zeg dat het betekenisloos is, jij niet. Heb je een prognose? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 9 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 9 minuten geleden 48 minuten geleden zei Figulus: Heb je een prognose? Het zal worden wat er beslist wordt, vandaag niet anders dan gisteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten