TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Figulus: Dat is maar afhankelijk van wie ze schildert. Ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat er niks te schilderen valt. Misschien ben je daar te laat mee, die zijn al geschilderd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Misschien ben je daar te laat mee, die zijn al geschilderd. Daar ben ik dan geen onderwerp in. Je vervalt in fantaseren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Figulus: Daar ben ik dan geen onderwerp in. Je vervalt in fantaseren. Wellicht sterk afhankelijk van hoe vliegende ganzen geïnterpreteerd wordt, er zijn zo veel beschrijvingen gekend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 34 minuten geleden zei TTC: Wellicht sterk afhankelijk van hoe vliegende ganzen geïnterpreteerd wordt, er zijn zo veel beschrijvingen gekend. Ik kijk liever uit voor vallende takken dan vliegende ganzen. Mocht je er een onverwachte situatie mee bedoelen, zeg dat dan. Dat maakt meer zin dan vliegende ganzen. Die hoor je wel aankomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 52 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 52 minuten geleden 9 minuten geleden zei Figulus: Ik kijk liever uit voor vallende takken dan vliegende ganzen. Mocht je er een onverwachte situatie mee bedoelen, zeg dat dan. Dat maakt meer zin dan vliegende ganzen. Die hoor je wel aankomen. Gaat niet over een onverwachte situatie, is elke dag op het nieuws. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 49 minuten geleden 2 minuten geleden zei TTC: Gaat niet over een onverwachte situatie, is elke dag op het nieuws. Als het nieuws zo dagelijks is, dan is het gevaar waarschijnlijk meer voor mensen die ernaar kijken dan voor een hond die door modderige weggetjes ploetert. De gans gaat aan het spit mocht ik honger hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 29 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 29 minuten geleden 18 minuten geleden zei Figulus: Als het nieuws zo dagelijks is, dan is het gevaar waarschijnlijk meer voor mensen die ernaar kijken dan voor een hond die door modderige weggetjes ploetert. De gans gaat aan het spit mocht ik honger hebben. Er wordt zoveel gezegd, er zijn ook mensen die er niet naar kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten