TTC 1.564 Geplaatst 46 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 46 minuten geleden 2 minuten geleden zei Figulus: Dat is maar afhankelijk van wie ze schildert. Ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat er niks te schilderen valt. Misschien ben je daar te laat mee, die zijn al geschilderd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 44 minuten geleden Zojuist zei TTC: Misschien ben je daar te laat mee, die zijn al geschilderd. Daar ben ik dan geen onderwerp in. Je vervalt in fantaseren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 40 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 40 minuten geleden 3 minuten geleden zei Figulus: Daar ben ik dan geen onderwerp in. Je vervalt in fantaseren. Wellicht sterk afhankelijk van hoe vliegende ganzen geïnterpreteerd wordt, er zijn zo veel beschrijvingen gekend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 3 minuten geleden 34 minuten geleden zei TTC: Wellicht sterk afhankelijk van hoe vliegende ganzen geïnterpreteerd wordt, er zijn zo veel beschrijvingen gekend. Ik kijk liever uit voor vallende takken dan vliegende ganzen. Mocht je er een onverwachte situatie mee bedoelen, zeg dat dan. Dat maakt meer zin dan vliegende ganzen. Die hoor je wel aankomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten