TTC 1.564 Geplaatst 19 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober Op 2-7-2023 om 08:52 zei Hopper: Ik kijk nooit onder de motorkap. Zaken waar ik geen verstand van heb, daar bemoei ik me niet mee. Ik weet niet eens of de katalysator wel onder de motorkap zit. SSL behoort tot de supervised learning-methoden, voor zover het doel is om een geclassificeerde output te genereren uit de input. Tegelijkertijd vereist het echter niet het expliciete gebruik van gelabelde input-output-paren. In plaats daarvan worden correlaties, metadata die in de data zijn ingebed, of domeinkennis die in de input aanwezig is, impliciet en autonoom uit de data gehaald. Deze superviserende signalen, die uit de data zijn gehaald, kunnen vervolgens worden gebruikt voor training. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 19 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober Op 15-9-2025 om 15:12 zei Najrebii: De ene bot zit op de andere bot te reageren..Wanneer grijpt Sjako eens in om TTC te bannen? TTC is gewoon een heel slechte bot, waarschijnlijk nog uit 2010. Toen AI nog in de kinderschoenen stond. Bij reinforcement learning kan zelf-superviserend leren vanuit een combinatie van verliezen abstracte representaties creëren waarin alleen de belangrijkste informatie over de toestand op een gecomprimeerde manier wordt bewaard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Op 16-9-2025 om 15:52 zei Najrebii: Wie verlost deze bot uit zijn lijden? OF heeft deze persoon een persoonlijkheidsstoornis? Datadrift kan verwijzen naar het fenomeen waarbij databaserecords niet overeenkomen met de gegevens uit de echte wereld als gevolg van veranderingen in de gegevens in de loop van de tijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Op 18-9-2025 om 15:07 zei Najrebii: Een bot anno 1995 werkend met Windows xp? De prestatie van gericht crawlen hangt grotendeels af van de rijkdom aan links in het specifieke onderwerp waarnaar wordt gezocht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Op 1-7-2023 om 13:06 zei Hopper: Zonder waarom, zonder reden, nergens vandaan komend, nergens naar toe gaande. Het is begrijpe wie kan, maar Zhir zou vaak genoemd worden als onderdeel van een paar met Zihrun. Not my cup of tea, morgen workshop ZST dat wellicht, als puzzelen, in correlaat met PDT kan gezien worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Op 1-7-2023 om 13:06 zei Hopper: De paradox van de heelheid is dat je de veelheid dient te verlaten. De hebzuchtige mens kent de begrippen schenken, verlaten en laten zijn niet. De naam middangeard komt zes keer voor in het Oudengelse epos Beowulf en is hetzelfde woord als Midgard in het Oudnoors. De term heeft dezelfde betekenis als de Griekse term Oikoumene, wat betreft de bekende en bewoonde wereld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Op 1-7-2023 om 19:13 zei Hopper: Inderdaad, ik heb nul kennis van wat je nu schrijft. Ervaring leert dat we in preventieve zin laagdrempelige simplificaties misschien beter niet kunnen onderschatten, of dat wat hypergevoelig kleine dingen betreft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Op 15-9-2025 om 15:12 zei Najrebii: TTC is gewoon een heel slechte bot, waarschijnlijk nog uit 2010. Toen AI nog in de kinderschoenen stond. Een webcrawler begint met een lijst met te bezoeken URL's, die eerste URL's worden de 'seeds' genoemd. Wanneer de crawler deze URL's bezoekt, identificeert hij, door te communiceren met webservers die op die URL's reageren, alle hyperlinks in de opgehaalde webpagina's en voegt deze toe aan de lijst met te bezoeken URL's, de zogenaamde crawl frontier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden Op 2-7-2023 om 08:52 zei Hopper: Ik kijk nooit onder de motorkap. Zaken waar ik geen verstand van heb, daar bemoei ik me niet mee. Ik weet niet eens of de katalysator wel onder de motorkap zit. Reductie tot het absurde is een vorm van argumentatie die probeert een bewering te staven door aan te tonen dat het volgen van de logica van een stelling of argumentatie zou leiden tot absurditeit of tegenspraak. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Op 16-9-2025 om 15:52 zei Najrebii: Wie verlost deze bot uit zijn lijden? De stabiliteit-instabiliteitsparadox is een theorie over internationale betrekkingen die voor het eerst werd ontwikkeld door Glenn Snyder met betrekking tot het effect van kernwapens en wederzijds gegarandeerde vernietiging. Deze stelt dat wanneer twee landen allebei kernwapens hebben, de kans op een directe oorlog tussen hen sterk afneemt, maar de kans op een reeks kleine of indirecte conflicten toeneemt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Op 15-7-2025 om 20:11 zei Figulus: Geen zorgen, ik gooi er niks therapeutisch tegenaan. Het was gewoon even hardop denken over m’n eigen gedrag. Jongeleren gebeurt met de knuisten, niet met theoretische luchtballonnen. Geen behoefte aan modellen, ik ben er zelf al één. Volgens het traditionele perspectief heeft externalisatie en desacralisatie van kennis geleid tot het geloof dat alles wat begrepen kan worden wetenschap is in termen van informatie, kwantificering , analyse en hun daaropvolgende technologische implicaties. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten