TTC 1.564 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 15 uur geleden zei Paulus888: Gewoon een bot, of een psychisch ziek iemand. Het acroniem PR is buitengewoon veelzijdig en afhankelijk van de context zijn er tientallen tot honderden varianten van betekenis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 83 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 17 uur geleden zei TTC: Veel begrijp je er ook niet van, het gaat over een even nietszeggende bloemkool in verhouding tot de inhoud van een topic dat ooit in alle ernst werd geopend, gemakshalve met regelmaat binnen een absurdistische referentiekader geplaatst om de schok toch niet al te groot te maken. dus het is mijn schuld dat ik iets niet begrijp? Man, je reageert op een Russische troll.. Dat laat voor mij zien dat je gewoon maar wat doet. Tevens heb je al maanden zo niet jaren laten zien op hele vreemde manieren te reageren op mensen. Ook laat je dat zien door op reacties te reageren van maanden zo niet jaren terug.. Dus voor mij ben je gewoon een of andere bot, die doet alsof het menselijk is. En Figulus is gewoon een mongool die het op mij gemunt heeft.. Waarschijnlijk met psychische problematiek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 30 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 30 minuten geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Paulus888: dus het is mijn schuld dat ik iets niet begrijp? Man, je reageert op een Russische troll.. Dat laat voor mij zien dat je gewoon maar wat doet. Tevens heb je al maanden zo niet jaren laten zien op hele vreemde manieren te reageren op mensen. Ook laat je dat zien door op reacties te reageren van maanden zo niet jaren terug.. Dus voor mij ben je gewoon een of andere bot, die doet alsof het menselijk is. En Figulus is gewoon een mongool die het op mij gemunt heeft.. Waarschijnlijk met psychische problematiek. Misschien is de tijd er nog niet rijp voor, het begint immers bij het begin. 29 minuten geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten