Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei 010:

Oh ja? Zijn daar wetenschappelijke publicaties van die dat aantonen?

Ga je ook nog in op de vraag dat homo's de doodstraf of hel verdienen?

Als ik zeg me bekeerd te hebben tot christendom, ga je mijn ervaring dan pas geloven wanneer ze door een ander wetenschappelijk bestudeerd is?

Getuigenissen in overvloed, hier de eerste van mijn google: https://christiantoday.com/article/ex.trans.christian.defends.evangelical.training.event.after.oxford.colleges.apology/137490.htm

Paar meer: https://christiantoday.com/article/church-must-step-up-to-stop-spread-of-transgender-ideology-says-ex-trans-man/134225.htm

https://www.christian.org.uk/news/ex-trans-you-end-up-destroying-yourself/

Het oordeel en de wraak komt God toe, niet de mens. Wat ze verdienen is niet aan mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wat is er erger, je kind blootstellen aan drag Queens of iemand zwaar mishandelen? Lastig hoor...... Wat zou Jezus hier van vinden?

Onwetendheid kan je niet bijstaan met nuances omdat ze geen dialoog maar debat zoeken om hun narcistische zelf te presenteren. From such turn away.

Het standpunt van de bijbel is duidelijk. De bijbel keurt homoseksualiteit af. Sommigen proberen het bijbels goed te praten door een heel vreemde draai te geven aan de teksten.  Maarja, wat moete

4 uur geleden zei Fundamenteel:

Als ik zeg me bekeerd te hebben tot christendom, ga je mijn ervaring dan pas geloven wanneer ze door een ander wetenschappelijk bestudeerd is?

Jij maakt een claim dat het werkt. Als ik claim dat een medicijn werkt, dan zal ik ook met bewijzen moeten komen. Of zou jij een pil zomaar slikken?

4 uur geleden zei Fundamenteel:

De criminaliteit in Nederland is gestegen, Jan is overvallen en bij Piet is er ingebroken...... Anekdotes bewijzen niks.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Dat beloof ik:

 Dat is geen transgender, maar een standaard doorzichtig verzonnen  Amerikaans bekeringsverhaal, 14 in een dozijn met drugs, drank, prostitutie, verkrachtingen en gescheiden ouders. 


Ja man, transgenders kunnen nooit met dergelijke zaken in aanraking zijn gekomen natuurlijk. Die zijn heilig.😆

Naar schatting 65 tot 95 procent van de transgenders heeft spijt van de conversie-operaties. Velen durven daar lange tijd niet voor uit te komen uit schaamte. Maar dat kan de goedmens die voor dergelijke operaties is niets schelen.  Ze willen er niks van horen. Veel te interessant, die transgenders.

 

Een pracht van een meid. Superintelligent, eerlijk, wijzer dan de figuren die haar geopereerd hebben bij elkaar. Haar stem is niet meer te repareren, maar ze is een krachtige individu en doet haar verslag duidelijk.  Dit is dus biologisch een vrouw,  heeft helaas fysieke conversietherapie ondergaan (dus operaties) en is nu gedeconverteerd. Ze legt uit dat je innerlijk altijd je eigen oorspronkelijke geslacht blijft. Je denkt met de stem van je oorspronkelijke geslacht, in je dromen ‘s nachts blijf je je oorspronkelijke geslacht, etcetera.

 

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei 010:

Jij maakt een claim dat het werkt. Als ik claim dat een medicijn werkt, dan zal ik ook met bewijzen moeten komen. Of zou jij een pil zomaar slikken?

De criminaliteit in Nederland is gestegen, Jan is overvallen en bij Piet is er ingebroken...... Anekdotes bewijzen niks.

Dat zijn geen anekdotes maar getuigenissen... las u er wel 1?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja het is een ernstige zonde.  De gevolgen ondervindt de transgender er zelf van, depressie, beseffen fake te zijn. En er is Hoop:

 

7 minuten geleden zei 010:

Het blijven op zichzelf staande verhalen, die heb nul bewijskracht. 

Er is nul komma nul wetenschappelijk bewijs dat er zoiets bestaat als een transgender. Er is nul komma nul bewijs dat iemands hersenen een ander geslacht zouden hebben dan dat van het fysieke lichaam.  Transgenders worden door de waanideeën van de wereld gecreëerd en de waarheid achterhaalt de leugen. Van de genderleugens zijn de operatief geconverteerden helaas de dupe en daarna moeten ze als het aan de goegemeente ligt maar zwijgen want anders moet de wereld toegeven dat ze het bij het verkeerde eind hebben en dat de bijbel toch gelijk heeft en God jou geschapen heeft inclusief gender. 

 

Één groot pluspunt is dat operatief geconverteerden die de moed hebben voor de vergissing uit te komen nu zeker weten dat het aangeboren geslacht perfect was en is. En steeds meer van die mensen spreken zich uit. Kan er straks mooi een metoo-beweging starten van misleide transgenders.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Divine_will:

Ja het is een ernstige zonde.  De gevolgen ondervindt de transgender er zelf van, depressie, beseffen fake te zijn. En er is Hoop:

 

Er is nul komma nul wetenschappelijk bewijs dat er zoiets bestaat als een transgender. Er is nul komma nul bewijs dat iemands hersenen een ander geslacht zouden hebben dan dat van het fysieke lichaam.  Transgenders worden door de waanideeën van de wereld gecreëerd en de waarheid achterhaalt de leugen. Van de genderleugens zijn de operatief geconverteerden helaas de dupe en daarna moeten ze als het aan de goegemeente ligt maar zwijgen want anders moet de wereld toegeven dat ze het bij het verkeerde eind hebben en dat de bijbel toch gelijk heeft en God jou geschapen heeft inclusief gender. 

 

Één groot pluspunt is dat operatief geconverteerden die de moed hebben voor de vergissing uit te komen nu zeker weten dat het aangeboren geslacht perfect was en is. En steeds meer van die mensen spreken zich uit. Kan er straks mooi een metoo-beweging starten van misleide transgenders.

Ik weet niet hoe jij hier bij komt, maar er is al wel bewijs voor het feit dat mensen transgender zijn en dat er verschillen in de hersenen zijn tussen niet transgenders. De hersenen van transgenders komen overeen met de genderidentiteit die ze hebben. Mannen die zich vrouw voelen hebben dus vrouwelijke hersenen en andersom. 

https://www.trouw.nl/opinie/transgenderisme-is-biologisch-bepaald-geen-ideologie~b8339d40/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

https://www.eoswetenschap.eu/psyche-brein/transgenderbrein-werkt-omgekeerd

 

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei 010:

Ik weet niet hoe jij hier bij komt, maar er is al wel bewijs voor het feit dat mensen transgender zijn en dat er verschillen in de hersenen zijn tussen niet transgenders. De hersenen van transgenders komen overeen met de genderidentiteit die ze hebben. Mannen die zich vrouw voelen hebben dus vrouwelijke hersenen en andersom. 

https://www.trouw.nl/opinie/transgenderisme-is-biologisch-bepaald-geen-ideologie~b8339d40/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Een werkelijk ouderwets* degelijke wetenschapper haalt zo de onjuistheden in dat artikel onderuit.  Wat daar beschreven staat bewijst helemaal nul komma nul over het gender.  Dat artikel en de relaties die erin beschreven worden is van hetzelfde niveau als de bewering dat een appel die meer geel dan rood in de schil  heeft geen appel is maar een peer en eigenlijk een geboren peer is.  En dat is nog maar 1 van de stompzinnigheden erin.  Wat een onbeschrijflijk dom artikel.   Maar zoals ik al zei, de waarheid is de leugen aan het achterhalen.

*helaas is degelijke wetenschap ouderwets. Modern is de leugengeest in de media voor zoete koek slikken.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Divine_will:

Je bent blijkbaar zelf geen wetenschapper anders haalde je zo de onjuistheden in dat artikel onderuit.  Wat daar beschreven staat bewijst helemaal nul komma nul over het gender.  Dat artikel en de relaties die erin beschreven worden is van hetzelfde niveau als de bewering dat een appel die meer geel dan rood in de schil  heeft geen appel is maar een peer en eigenlijk een geboren peer is.  En dat is nog maar 1 van de stompzinnigheden erin.  Wat een onbeschrijflijk dom artikel.   Maar zoals ik al zei, de waarheid is de leugen aan het achterhalen.

Je reageert enorm kwaad, en dat laat vaak zien dat je het niet fijn vindt om met feiten geconfronteerd te worden die tegen je wereldbeeld in gaan. Er stond onder andere dit in het artikel van de trouw.

Sinds 1990 hebben postmortem-onderzoek en scans bij transgenders structurele en functionele geslachtsverschillen laten zien met een meer vrouwelijk en/of minder mannelijk brein bij mannen die zich vrouw voelen en een meer mannelijk en/of minder vrouwelijk brein bij vrouwen die zich man voelen.

 

Er zijn dus wel degelijk verschillen in het brein van mensen die wel en niet transgender zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei 010:

Je reageert enorm kwaad, en dat laat vaak zien dat je het niet fijn vindt om met feiten geconfronteerd te worden die tegen je wereldbeeld in gaan. Er stond onder andere dit in het artikel van de trouw.

Sinds 1990 hebben postmortem-onderzoek en scans bij transgenders structurele en functionele geslachtsverschillen laten zien met een meer vrouwelijk en/of minder mannelijk brein bij mannen die zich vrouw voelen en een meer mannelijk en/of minder vrouwelijk brein bij vrouwen die zich man voelen.

 

Er zijn dus wel degelijk verschillen in het brein van mensen die wel en niet transgender zijn.

Ik reageer helemaal niet kwaad maar adequaat.  Ik heb gewoon totaal geen respect voor ondeugdelijke uitspraken die als wetenschappelijk worden gepresenteerd en een degelijke wetenschapper moet dat ook niet hebben.  Je haalt precies een van de meest domme conclusies aan uit dat artikel. Het onderzoek is gedaan bij transgenders. Punt een zijn dat geen biologisch natuurlijke mensen meer maar operatief en chemisch gemanipuleerde mensen.  De operatieve en chemische conversietherapieen kunnen zelf de hersenen beïnvloed hebben. Punt twee is dat omdat diezelfde scans niet direct na de geboorte ook al zijn gemaakt er sowieso helemaal niets te zeggen is van de oorzaak van de vermeende gevonden afwijkingen. Hersenen veranderen ook onder invloed van externe factoren. Punt drie is dat je grootschalig hersenonderzoek zou moeten doen onder de niet-transgender-bevolking om te zien of dezelfde vermeende afwijkingen ook onder hen aanwezig zijn die gewoon met hun aangeboren geslacht  leven.

De wal is het schip al aan het keren want steeds meer transgenders komen ervoor uit dat het een grote fout was.

Waar ik me wel kwaad om kan maken is dat velen zoals jij nu ook geen greintje gevoel aan de dag leggen voor die massa transgenders die getuigen doodongelukkig te zijn en die nu aangeven dat het waanideeën zijn. Ik heb een hekel aan leugens die voor waarheid worden gepresenteerd, vooral als die mensen duperen en ernstig verminken  en ze daarna aan hun lot overlaten en weigeren nieuwe inzichten op te doen.  Op wezenlijke zaken niet ingaan maar wel eenzijdig hetzelfde  verhaal blijven ophangen. Of het nu gaat om vaccinaties,Oekraïne of transgenders.  Gewoon de massa napraten en door. Tsja, de wereld anno 22. En helaas doen veel wetenschappers eraan mee. Hebben kennelijk al geen deugdelijke wetenschappelijke training  meer gehad.

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites

65 tot 95 procent van de kinderen onder de 18 jaar die zich operatief laten converteren tot de andere sekse laat zich later weer deconverteren. De grote ramp die zich aan kinderen onder de 18 jaar voltrekt wanneer ze hun lichaam hebben laten converteren is dat hun puberteit met hormoonblockers is stilgezet waardoor ze feitelijk niet meer terug kunnen converteren naar hun oorspronkelijke geslacht omdat dat nooit de kans heeft gekregen te volgroeien.   Terwijl als de kinderen met transideeën met rust worden gelaten en de omgeving hen niet bevestigt in hun ideeën, 87 tot 92 procent van deze kinderen over hun genderideeën heengroeit.


 

Zoals artsen en andere wetenschappers die het verhaal over covid en vaccinatie kritisch onderzochten zijn bedreigd, monddood gemaakt of zelfs vermoord, zo worden ook de wetenschappers en artsen die het transgenderverhaal kritisch onderzoeken bedreigd, gesard en monddood gemaakt:

 

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Divine_will:

65 tot 95 procent van de kinderen onder de 18 jaar die zich operatief laten converteren tot de andere sekse laat zich later weer deconverteren. De grote ramp die zich aan kinderen onder de 18 jaar voltrekt wanneer ze hun lichaam hebben laten converteren is dat hun puberteit met hormoonblockers is stilgezet waardoor ze feitelijk niet meer terug kunnen converteren naar hun oorspronkelijke geslacht omdat dat nooit de kans heeft gekregen te volgroeien.   Terwijl als de kinderen met transideeën met rust worden gelaten en de omgeving hen niet bevestigt in hun ideeën, 87 tot 92 procent van deze kinderen over hun genderideeën heengroeit.


 

Zoals artsen en andere wetenschappers die het verhaal over covid en vaccinatie kritisch onderzochten zijn bedreigd, monddood gemaakt of zelfs vermoord, zo worden ook de wetenschappers en artsen die het transgenderverhaal kritisch onderzoeken bedreigd, gesard en monddood gemaakt:

 

 

Dit percentage is veel kleiner, rond de 4% in het westen en in Nederland tussen de 1 en 2,2%.

https://www.nemokennislink.nl/publicaties/spijt-van-je-sexchange/

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Divine_will:

Er is nul komma nul wetenschappelijk bewijs dat er zoiets bestaat als een transgender. Er is nul komma nul bewijs dat iemands hersenen een ander geslacht zouden hebben dan dat van het fysieke lichaam.  Transgenders worden door de waanideeën van de wereld gecreëerd en de waarheid achterhaalt de leugen

Vul voor transgender nu eens god in....

Dan zul je waarschijnlijk zeggen dat iedereen dat zelf moet weten en de vrijheid heeft om in god te geloven. Inderdaad. Toch gebruik je deze argumentatie  tegen transgenders. Dat klinkt een beetje  als meten met 2 maten. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Vul voor transgender nu eens god in....

 

Bij mijn weten bestaat er nog geen operatie waarmee mensen hun lichaam tot een god willen of kunnen laten converteren. Of bedoel je het transhumanisme?  Dat is inderdaad net zo’n grote dwaling die op dezelfde wijze werd gemarketeerd en waar de mensen die erin trappen ook een grote vergissing mee begaan. Het staat iedereen (nog) vrij erin mee te gaan en het staat ook iedereen vrij een gezond tegengeluid te laten horen.

 


 

5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Toch gebruik je deze argumentatie  tegen transgenders. 

Ik gebruik helemaal niks tegen transgenders, ik, of beter gezegd de dappere ex-transgenders die massaal uit de kast komen en de artsen die tot andere inzichten zijn gekomen , ontmaskeren de leugens waarmee die arme zielen zijn misleid en dat uit liefde voor de mens en het mensenkind.  Er is een verwoestende aanval ingezet tegen de kleinste kinderen, het familieverband en menselijke relaties. En zolang de gemeente op aarde is zal deze het tegengeluid laten horen.

 

Dit meisje had mazzel dat ze pas heel laat in haar puberteit aan de zogenaamde transitie begonnen is. Daardoor kon ze nog terug, hoewel er ook bij deze mensen onomkeerbare veranderingen aanwezig blijven.  Kinderen die voor de puberteit al worden omgevormd kunnen niet meer terug. Het lichaam is dan al te ver verwoest.

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-3-2022 om 13:46 zei Divine_will:
Op 10-3-2022 om 08:32 zei Dat beloof ik:

Vul voor transgender nu eens god in....

 

Bij mijn weten bestaat er nog geen operatie waarmee mensen hun lichaam tot een god willen of kunnen laten converteren. Of bedoel je het transhumanisme?  Dat is inderdaad net zo’n grote dwaling die op dezelfde wijze werd gemarketeerd en waar de mensen die erin trappen ook een grote vergissing mee begaan. Het staat iedereen (nog) vrij erin mee te gaan en het staat ook iedereen vrij een gezond tegengeluid te laten horen.

Je praat er over heen. Ik bedoel dat je dan de zin krijgt:
Er is nul komma nul wetenschappelijk bewijs dat er zoiets bestaat als een god. Goden worden door de waanideeën van de wereld gecreëerd en de waarheid achterhaalt de leugen.

Als je deze zin leest zul waarschijnlijk steigeren. Welnu, toch doe je precies hetzelfde, maar dan met transgenders.

 

Mod sjako. Hou er nu eens rekening mee dat hier gelovige mensen zitten en dat je die continu aan het beledigen bent door God met een HOOFDLETTER te ontkennen. Er is genoeg bewijs dat God bestaat. Blijf je dat doen dan ga ik ingrijpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Je praat er over heen. Ik bedoel dat je dan de zin krijgt:
Er is nul komma nul wetenschappelijk bewijs dat er zoiets bestaat als een god. Goden worden door de waanideeën van de wereld gecreëerd en de waarheid achterhaalt de leugen.

Op het moment dat een mens het mes in zichzelf wil laten zetten om zich om te laten bouwen tot God is dat inderdaad ook een waanidee en achterhaalt de waarheid die leugen vanzelf. Sterfelijkheid kun je net zo min uit het lichaam snijden als je er onsterfelijkheid aan kunt toevoegen .  Op het moment dat het geloof daarin zulk gemeengoed begint te worden dat bij kindjes van amper 12 jaar oud een dergelijk traject zou worden opgestart zou ik daar ook zeker een tegengeluid over laten horen.   

 

2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als je deze zin leest zul waarschijnlijk steigeren. Welnu, toch doe je precies hetzelfde, maar dan met transgenders.

Ik zou niet weten waarom ik zou steigeren van je vergelijking. Leg eens uit?

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Divine_will:

Ik gebruik helemaal niks tegen transgenders, ik, of beter gezegd de dappere ex-transgenders die massaal uit de kast komen en de artsen die tot andere inzichten zijn gekomen , ontmaskeren de leugens waarmee die arme zielen zijn misleid en dat uit liefde voor de mens en het mensenkind.

Ik heb mijn twijfels omtrent het dappere. Wat ik zie zijn vooral mensen die van gekheid niet meer weten wat ze zijn. Stelletje stuiterballen en wiebelkonten zijn het. Van de regen in de drup. En daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor te houden, want de geslachtverandering kan pas een feit worden als ze meerderjarig zijn en goed van kwaad kunnen onderscheiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei sandingisaskill:

Ik heb mijn twijfels omtrent het dappere. Wat ik zie zijn vooral mensen die van gekheid niet meer weten wat ze zijn. Stelletje stuiterballen en wiebelkonten zijn het. Van de regen in de drup. En daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor te houden, want de geslachtverandering kan pas een feit worden als ze meerderjarig zijn en goed van kwaad kunnen onderscheiden.

Nee, kinderen zijn beïnvloedbaar en moeten gewoon volwassen kunnen worden. Gewoon in de letterlijke zin. Zonder politici die van seksualiteit een thema maken om welles nietes spelletjes te spelen en mensen goed en fout zelf in te lepelen. En in dat proces nog goed en fout van plaats wisselen.

one worlders.... We hebben ze door.. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Nee, kinderen zijn beïnvloedbaar en moeten gewoon volwassen kunnen worden. Gewoon in de letterlijke zin. Zonder politici die van seksualiteit een thema maken om welles nietes spelletjes te spelen en mensen goed en fout zelf in te lepelen. En in dat proces nog goed en fout van plaats wisselen.

one worlders.... We hebben ze door.. 

One world, one race en one gender of unisex. Kinderen zijn beïnvloedbaar en zouden dat vooral moeten worden door hun ouders die de opvoedkundige taken steeds meer uit handen geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei sandingisaskill:

One world, one race en one gender of unisex. Kinderen zijn beïnvloedbaar en zouden dat vooral moeten worden door hun ouders die de opvoedkundige taken steeds meer uit handen geven.

ALs ik hen zeg dat homoseksualiteit een zonde is en transgenderen een aanslag op het lichaam is, noemen ze me homofoob of transfoob. Die kinderen volgen de meerderheid en luisteren zelden naar hun ouders, pas als het te laat is ja of ze volwassen zijn geworden. Daarom vind ik dat media en politiek beter deze zooi niet boven het normale projecteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Fundamenteel:

ALs ik hen zeg dat homoseksualiteit een zonde is en transgenderen een aanslag op het lichaam is, noemen ze me homofoob of transfoob. Die kinderen volgen de meerderheid en luisteren zelden naar hun ouders, pas als het te laat is ja of ze volwassen zijn geworden. Daarom vind ik dat media en politiek beter deze zooi niet boven het normale projecteren.

Varkens in een schapenstal. Hoe ga je die nu uit je gemeente verwijderen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei sandingisaskill:

Ik heb mijn twijfels omtrent het dappere.

Heb je gezien dat er ex voor stond? Ik vind het wel dapper van ex-transgenders die ervoor uitkomen dat ze de verkeerde beslissing hebben genomen en zo duidelijk beschrijven wat er allemaal achter heeft gelegen.  Veel van deze mensen zijn heel krachtige individuen geworden die zich niet blijvend laten meeslepen door een groep.
 

12 uur geleden zei sandingisaskill:

Wat ik zie zijn vooral mensen die van gekheid niet meer weten wat ze zijn. Stelletje stuiterballen en wiebelkonten zijn het. Van de regen in de drup.

Dat ben ik met je eens. Ik vind het jammer dat de wereld zo verworden is dat deze jonge mensen geen duidelijke richting meer in hun leven hebben ervaren. Maar ik vind het ook hoopvol dat sommige ex-transgenders die hun inzichten delen, door hun transities heen er als  zulke mooie mensen uitkomen. Gebroken maar krachtiger dan ooit.  Soms moeten er littekens worden gemaakt voor harten om gewonnen te worden voor het goddelijk plan met ieder mens, te willen worden wie je eigenlijk al bent en zoals je bedoeld bent te zijn.

 

12 uur geleden zei sandingisaskill:

En daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor te houden, want de geslachtverandering kan pas een feit worden als ze meerderjarig zijn en goed van kwaad kunnen onderscheiden.

Dat ben ik niet met je eens. Een achttienjarige is in mijn optiek nog lang niet volwassen.  En de geslachtsverandering wordt helemaal nooit een feit. Dat is het leugenachtige aan die hele genderindustrie. Een man wordt nooit een vrouw en een vrouw wordt nooit een man. Door alle operaties en chemische ingrepen in het lichaam kan de andere sekse hoogstens geïmiteerd worden. En tot die ontdekking komen de operatief geconverteerden dan. Onder andere.  Maar wat ik het meest kwalijke vind aan deze hele zaak is dat al die mensen andere interne problemen hebben, die niet worden onderkend. 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid