Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb seks gehad met iemand die ik al heel lang sprak via het internet.

Toen we besloten om elkaar te ontmoeten, hebben we wat gedronken en geshopt, en een rondje door het park gelopen.

Toen vroeg ze of ik seks met haar wou hebben in dichte bosjes links van ons, ik heb toen zonder erbij na te denken ja gezegd.

Ik weet alleen nu niet hoe ik dit kan oplossen het was een fout waarover ik niet nadacht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Celar:

Toen we besloten om elkaar te ontmoeten, hebben we wat gedronken en geshopt, en een rondje door het park gelopen.

Toen vroeg ze of ik seks met haar wou hebben in dichte bosjes links van ons, ik heb toen zonder erbij na te denken ja gezegd.

Ik weet alleen nu niet hoe ik dit kan oplossen het was een fout waarover ik niet nadacht.

Ja lust kan het verstand uitschakelen. Ik hoop dat er geen kind van komt, want dan zal je met een bijna vreemde moeten trouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Celar:

Even los van de verstandige opmerking van @Noel2, wat is precies je probleem? Er is toch niks mis met seks als beide partners zonder dwang en vrijwillig dat met elkaar hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Mullog:

Even los van de verstandige opmerking van @Noel2, wat is precies je probleem? Er is toch niks mis met seks als beide partners zonder dwang en vrijwillig dat met elkaar hebben.

het zit zo dat we dus niet verliefd zijn ofzo geen relatie, geen huwelijk, gewoon online vrienden, en in de bijbel staat dat seks voor in het huwelijk is toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Celar:

het zit zo dat we dus niet verliefd zijn ofzo geen relatie, geen huwelijk, gewoon online vrienden, en in de bijbel staat dat seks voor in het huwelijk is toch?

De Bijbelse voorschriften hierover zijn juist en kan je in het perspectief plaatsen van bescherming van de nog ongeboren kinderen.

Met voorbehoedsmiddelen is de kwestie wel anders geworden.

Je zou bij jouw lokale kerk kunnen vragen hoe nu verder. Losse seksuele relaties zorgen dat een huwelijk ook minder kans op slagen heeft, want monogaam zijn wordt dan moeilijker. Als je ouder wordt en geen vaste levenspartner hebt zal je misschien ongelukkig worden.  Meerdere relaties geeft spanningen en onrust, dan is geluk ook niet meer eenvoudig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Celar:

In de bijbel staat hoe mensen denken dat God het gewild heeft. In de natuur gaat het er aan toe zoals God het bedoeld heeft. Ik zie het probleem niet. Het is leuk, gezellig, fijn en als je er niemand mee kwetst en niet in een relatie zit waarin het tot problemen kan leiden (door vreemd te gaan), wat is dan het probleem? 

Link naar bericht
Deel via andere websites