Spring naar bijdragen

mijn boek is christelijke krijgskunst


Aanbevolen berichten

Hoofdstuk 1: Inleiding. Over de auteur Hallo. Het idee om dit e-book te schrijven kreeg ik van mijn geweten. Ik heb de informatie over krijgskunsten bestudeerd, aangezien ik een zelfstudent van het Christendom ben, en ik heb niets bruikbaars gevonden. Ik heb lang nagedacht over hoe weinig echte kennis van het paranormale in de wereld. Ik heb besloten om voor mezelf een bovennatuurlijke stijl van zelfverdediging te ontwikkelen, HBI, of Christelijke krijgskunst. Daar waren vele redenen voor - er waren te veel tovenaars, die zwarte magie beoefenden, en heksen. Er zijn veel demonen uit de diepten van de hel gekomen, die de mensen het leven moeilijk maken, en veel mensen geloven niet in hen, anderen weten niet hoe zij met hen moeten omgaan. Zo kwam ik op het idee om praktische krijgskunsten, die worden gebruikt tegen slechte mensen, of voor zelfverdediging, te combineren met christelijke praktijken van de lichtkrachten om met demonen af te rekenen. Mijn naam is Egor, mijn spirituele naam is Kamatael. Ik heb besloten dit boek gratis te verspreiden, omdat ik niet gemotiveerd ben om bij uitgeverijen aan te kloppen en te wachten tot ik een antwoord of welwillendheid krijg. Ik besloot een boek te schrijven, geen groot boek, alleen de basis, de hele hbi structuur latend. In het verleden was ik betrokken bij hekserij, maar toen trok God mij uit de duisternis, en ik probeer licht te brengen aan de mensen. Sindsdien ben ik mij door persoonlijke ervaring bewust geworden van het bestaan van demonen, of duistere krachten. Ik heb met vele demonen in de geestelijke wereld gevochten en ik wil anderen praktische ervaring geven. Ik begrijp ook dat weinig mensen me zullen begrijpen. De geest is niet bij iedereen ontwikkeld. De meeste mensen leven zo: ik heb gegeten, ik heb geslapen, en dat is goed. Ze vlogen de ruimte in, ze zagen God niet. Als dit boek ten minste één persoon helpt, betekent het dat ik tevergeefs tijd heb besteed aan het schrijven ervan. Je kunt me per e-mail bereiken op gruzz2021@mail.ru als je vragen hebt. Het is ook belangrijk te begrijpen dat ik mijn hobby zal ontwikkelen, althans voor mij, en het is mogelijk dat hij in de loop van de tijd zal evolueren. Dit is een normaal en natuurlijk proces. Zoals vechters graag zeggen, er is meer. Hoofdstuk 2: De belangrijkste doelstellingen van HBI Zoals eerder gezegd, zijn de hoofddoelen van HBI het strijden tegen mensen, of demonen. Het is ook de moeite waard een onderscheid te maken tussen een gewone man, of een bezeten man. Terwijl een gewone man knock-out geslagen kan worden met een klap, kan een bezeten man dat niet. Zelfs als je hem, laten we zeggen, 2-3 klappen geeft, zal hij niet reageren. Waarom gebeurt dit? De demonen in die persoon nemen de schade op zich. Herinner je je het verhaal uit de Bijbel, toen de bezeten man zijn ketenen verbrak en niemand hem kon temmen? Christus dreef de demonen uit de bezeten man in een kudde varkens en zij wierpen zich in de zee. Het was toen dat de demonen tot Christus zeiden: "Onze naam is legioen, want wij zijn met velen." Het is het overwegen waard dat demonen tovenaars of heksen kunnen zetten. Met hen moet je kunnen vechten en terugvechten. HBI is gericht op de ontwikkeling van blaas- en fysieke kenmerken, maar wel het allerminste. Daarna komt de ontwikkeling van de ziel en de geest, met als gevolg, de strijd tegen de duistere machten. Ik heb de techniek in de loop der jaren zorgvuldig voor mezelf ontwikkeld, en hij zal ook voor een ander werken. Het is niet ontworpen voor sport! Het is alleen voor de straat, voor stressvolle conflictsituaties. Hoofdstuk 3: HBI Filosofie "Als iemand je op je rechterwang slaat, keer dan ook de andere wang toe. Wie vraagt om één kant met hem op te gaan, ga twee kanten op." In een ideale wereld zou het voor christenen gemakkelijk zijn om het gebod van de Heer op te volgen, maar de wereld is wreed en slecht. De lust van het vlees, de lust van de ogen, en wereldse trots. Het is trots die soms wordt voorgesteld als zelfrespect en een noodzakelijke eigenschap van de moderne mens. Uit trots kan een mens een ander aanvallen, soms ten onrechte. Zeker, HBI is een systeem van zelfverdediging, maar niet van aanvallen, hoewel er uitzonderingen zullen zijn. Als je een conflict kunt vermijden, kun je beter weglopen. Er zijn genoeg mensen met een handicap en gevangenissen. Kan het niet doen, niet weglopen, dan vechten. Neem het voor lief. Mensen moeten zo vredig mogelijk zijn. Maar zelfs in de Bijbel staat geschreven dat het menselijk hart vanaf de geboorte vol is van kwaad. Er kunnen allerlei redenen zijn- geen welvarend gezin, geen liefde gekregen als kind, gedumpt door een vriendin, enz. Ik zie duidelijk deze innerlijke wreedheid bij mensen, die als norm wordt voorgesteld. Herinner je je de minachting voor de zwakken? De armen? De zieken? Het is minachting, geen medelijden. De Bijbel geeft ons inzicht in een andere wereld. Maar zonder wedergeboorte zul je het niet zien. Je begrijpt mijn woorden niet eens. Hoofdstuk 4. Demonen. Christenen weten uit de Schrift dat demonen vroegere engelen van het licht zijn, die in opstand kwamen tegen God en gehoorzaam werden aan Satan, de oude slang en de draak, de vader der leugen. Ik heb hem persoonlijk gezien. Satan's taak is om zoveel mogelijk mensen te vernietigen in de hel. " Ga binnen door de enge poort, want de poort is wijd en de weg is breed die naar het verderf leidt, en velen gaan erdoor" zei Jezus. Redding moet verdiend worden. Als een mens naar het licht loopt, zal hij vroeg of laat demonen tegenkomen. Bijvoorbeeld, zijn leven zal instorten, en hij zal niet begrijpen wat er gebeurd is. Demonen zijn het oude kwaad en ze zijn opmerkzamer dan mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Kamatael:

http://samlib.ru/editors/e/egorr/hbi.shtml

Ik heb een lichtere link laten vallen. het gaat in feite over de oorlog met demonen en de methoden van oorlog met geesten.

Ik heb een grote, antieke King James bijbel. Loodzwaar. Als een demon mij waagt op te zoeken krijgt ie ze daarmee ongenadig op z'n flikker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Я выбросил вступительный отрывок, чтобы вы поняли, интересно вам это или нет. Сейчас я откажусь от вводного отрывка из второй книги. Вторая книга побольше. Это о культах, демонических учителях, лжепророках и ложных верованиях.

 

Book no 2 http://samlib.ru/s/smirnow_e_s/hristianstwoilinewage.shtml

bewerkt door Kamatael
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Kamatael:

Ik heb besloten om voor mezelf een bovennatuurlijke stijl van zelfverdediging te ontwikkelen,

Dit kan niet. Als jij iets voor jezelf ontwikkelt is dat niet bovennatuurlijk.

5 uur geleden zei Kamatael:

christelijke praktijken van de lichtkrachten om met demonen af te rekenen

Nooit van gehoord. Hoe werkt dat?

8 uur geleden zei sjako:

Vooralsnog is het Chinees....uuuh Russisch.....

Met een veel te lage dekking. Je slaat er zo overheen en dan gaat gestrekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kamatael:

Er staat geschreven: "Dit geslacht wordt verdreven door vasten en gebed." Demonen zullen hoe dan ook een echte gelovige aanvallen.

De oorlogen in het oude testament zijn interessant. De overwinningen en nederlagen staan beschreven. 

De reden waarom God's volk een nederlaag lijdt zijn de moeite waard om te bestuderen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kamatael:

Ja. Ik word aangevallen door veel demonen, vooral de verloren zoon

Сначала выучите голландский. Тогда вы можете участвовать. Ваш ответ не имеет смысла, потому что он был переведен с помощью Google. 

(Leer eerst Nederlands. Dan kun je meepraten. Je antwoord slaat nergens op, omdat het is vertaald met Google) .

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Сначала выучите голландский. Тогда вы можете участвовать. Ваш ответ не имеет смысла, потому что он был переведен с помощью Google. 

(Leer eerst Nederlands. Dan kun je meepraten. Je antwoord slaat nergens op, omdat het is vertaald met Google) .

Heb je niet eens Grieks geleerd op school? :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Kamatael:

Ik heb lang nagedacht over hoe weinig echte kennis van het paranormale in de wereld. Ik heb besloten om voor mezelf een bovennatuurlijke stijl van zelfverdediging te ontwikkelen, HBI, of Christelijke krijgskunst.

Een bovennatuurlijke stijl klinkt niet echt Christelijk in mijn oren. Paranormale zaken zijn dingen waar een Christen ver van moet blijven.

Mod sjako. Gezien de Russische taal en door de paranormale zaken die er in voor komen lijkt het me beter dit topic te sluiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid