Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

In diverse topics heeft Sjako laten zien dat hij langs diverse wegen zijn eigen ideologie oplegt aan forumdeelnemers. Het wordt steeds erger met zijn enthousiasme en gedraagt zich als een soort dictator die in het wilde weg “opschoonacties” wenst uit te voeren en wat dies meer zij.   Het lijkt de jaren veertig wel, dat ging ook over ideologie. Bij dezen bied ik mezelf aan als moderator, mocht daar interesse voor zijn. 
 

Dit heerschap vind het nodig te stoken in de moderatie. Die opschoonacties zijn alleen onnodige  reacties, gebekvecht enz die een topic verontreinigen. Meneer Walters weet dus niet wat moderatie inhoud. Bovendien doet hij enorm zijn best om niet herkend te worden. Hij heeft afgeschermd email adres en een VPN verbinding. Ik vraag me af of dit is toegestaan omdat de moderatie dan niet de identiteit kan bevestigen. Wat mij betreft is dit verboden en ik zal dit ook met @Trajectooverleggen. Mod sjako

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Chris Walters:

In diverse topics heeft Sjako laten zien dat hij langs diverse wegen zijn eigen ideologie oplegt aan forumdeelnemers. Het wordt steeds erger met zijn enthousiasme en gedraagt zich als een soort dictator die in het wilde weg “opschoonacties” wenst uit te voeren en wat dies meer zij.   Het lijkt de jaren veertig wel, dat ging ook over ideologie. Bij dezen bied ik mezelf aan als moderator, mocht daar interesse voor zijn. 

Je was me voor. Fijn dat jij je aanbiedt! Wat mij betreft geen probleem!

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei WdG:

Volgens mij is een moderator ook een soort scheidsrechter, die de regels moet respecteren. Als bijvoorbeeld de Drie-eenheid (geen) uitgangspunt is in een Christelijk forum, dan moet een moderator zich conformeren naar dat uitgangspunt, ook als hij of zij het er niet mee eens is. Je kunt gaan voetballen, het oneens zijn met de buitenspel-regel, maar desondanks moet de deelnemer zich conformeren aan de regels. Of dat in dit forum voldoende gebeurt, is de vraag?!

Ik heb geen idee hoe je in tal van punten staat, maar, in feite mag dat ook geen rol spelen.

Ik weet niet wat jij onder conformeren verstaat. Maar als je een gegeven principe respecteert als basis voor een gesprek, in dit geval de drie eenheid, dan betekent dat niet per se dat je je eraan conformeert. Enkel dat je dat principe niet ter discussie stelt in dat gedeelte.  Dan kunnen er wel vragen over worden gesteld ter verheldering maar het kan niet ter discussie worden gesteld om het ter discussie te stellen. Met als doel dat de mensen die het als principe opvatten daarop verder kunnen bouwen in hun gesprek. Lijkt me niks mis mee. Geen probleem.

bewerkt door Chris Walters
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Chris Walters:

Ik weet niet wat jij onder conformeren verstaat. Maar als je een gegeven principe respecteert als basis voor een gesprek, in dit geval de drie eenheid, dan betekent dat niet per se dat je je eraan conformeert. Enkel dat je dat principe niet ter discussie stelt in dat gedeelte.  Dan kunnen er wel vragen over worden gesteld ter verheldering maar het kan niet ter discussie worden gesteld om het ter discussie te stellen. Met als doel dat de mensen die het als principe opvatten daarop verder kunnen bouwen in hun gesprek. Lijkt me niks mis mee. Geen probleem.

Dat versta ik er inderdaad onder. In een Christelijk forum behoort naar mijn mening de Drie-eenheid geen discussiepunt te zijn, net zoals de Bijbel geen discussiepunt is. Als dit een regel is, kan het dus ook niet meer ter discussie gesteld worden. Als men wel wil dat het ter discussie gesteld kan worden, moet de regels aangepast worden, en volgens mij kan alleen de eigenaar/beheerder dat doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei WdG:

Dat versta ik er inderdaad onder. In een Christelijk forum behoort naar mijn mening de Drie-eenheid geen discussiepunt te zijn, net zoals de Bijbel geen discussiepunt is. Als dit een regel is, kan het dus ook niet meer ter discussie gesteld worden. Als men wel wil dat het ter discussie gesteld kan worden, moet de regels aangepast worden, en volgens mij kan alleen de eigenaar/beheerder dat doen?

Ik kan me er in elke keuze van de beheerder in vinden wat dat betreft, ook als het wordt losgelaten en ook als eraan wordt vastgehouden voor dat gedeelte. Maar goed. Ik heb het aangeboden. En nu ga ik even lekker wandelen. Het is heerlijk weer.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Chris Walters:

Ik kan me er in elke keuze van de beheerder in vinden wat dat betreft, ook als het wordt losgelaten en ook als eraan wordt vastgehouden voor dat gedeelte. Maar goed. Ik heb het aangeboden. En nu ga ik even lekker wandelen. Het is heerlijk weer.

 

Dan zul je bij @Rommel aan moeten kloppen, 😂 succes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako pinned en locked this discussie
38 minuten geleden zei Chris Walters:

Ik kan me er in elke keuze van de beheerder in vinden wat dat betreft, ook als het wordt losgelaten en ook als eraan wordt vastgehouden voor dat gedeelte. Maar goed. Ik heb het aangeboden. En nu ga ik even lekker wandelen. Het is heerlijk weer.

Zou mooie boel zijn. Een Godlasteraar als moderator. Citaat: Je hebt net als zovele andere christenen niet begrepen dat Christus de geheel Andere is dan de wraakzuchtige rancuneuze oudtestamentische Jaweh.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid