Spring naar bijdragen

Polen verbiedt Abortus voor het het grootste deel


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 412
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jij bent zeer de moeite waard om genegeerd te worden zolang je hier aanwezig bent om de zaak te verstoren en op de kop te zetten. Ik hoop van harte dat andere christenen je geen voeding geven om je ve

Volgens mij is de boodschap van dat verhaal dat je moet nadenken voordat je wat belooft aan God, want belofte maakt schuld. En natuurlijk is zijn dochter niet geofferd als letterlijk brandoffer. Jefta

Daar geloof ik helemaal niks van. Ik heb gewerkt met meervoudig gehandicapte kinderen, zwaar gehandicapt in zowel lichamelijk als verstandelijk opzicht. Een geest kan niet zodanig belemmert worden doo

Posted Images

45 minuten geleden zei Divine_will:

Ook een echtpaar wordt wel eens slachtoffer van verkrachting hoor. Zoals gezegd reduceert het wandelen in het geloof van Jezus Christus die kans aanzienlijk omdat het kwaad geen rechten kan doen gelden op Hem. 

Onzin, ofwel ze zijn beschermd tegen het kwaad en dan gebeurt hen niets. Ofwel er overkomt hen wel wat en dan zijn ze dus niet beschermd tegen het kwaad. 

47 minuten geleden zei Divine_will:

Dus indien de dame in kwestie niet getrouwd is en wel verkracht en zwanger zou zijn, dan groeit dat kindje toch in een liefdevol christelijk gezin op want God is liefde en de familie steunt elkaar. Zo gaat dat in een waarlijk gelovige familie die wandelt met en in de Heer.

Dus in zo'n familie kan de vrouw gewoon verkracht worden. 

44 minuten geleden zei Divine_will:

@Dat beloof ik in diezelfde Liefde wordt een kindje met een handicap verwelkomd. Anders dan bij ongelovigen bij abortus. Die kiezen voor het eigen gemak onder de dekmantel van liefde voor het ongeboren kind. Zelfzucht verwarrend voor liefde.

Die gunnen, uit liefde, hun kind een goede kwaliteit van leven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Onzin, ofwel ze zijn beschermd tegen het kwaad en dan gebeurt hen niets. Ofwel er overkomt hen wel wat en dan zijn ze dus niet beschermd tegen het kwaad. 

Voor jou geldt hetzelfde als voor 010. Je kunt het kerkgebouw of een forum wel infiltreren maar je zult nimmer de Zoon uit de Gemeente kunnen aborteren. Niet in de hemel en ook niet op de aarde.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Divine_will:

Voor jou geldt hetzelfde als voor 010. Je kunt het kerkgebouw of een forum wel infiltreren maar je zult nimmer de Zoon uit de Gemeente kunnen aborteren. Niet in de hemel en ook niet op de aarde

 

Kun je ook inhoudelijk reageren, in plaats van een link naar een preek van een uur? 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Hoe moet het voor mensen met het syndroom van down zijn om tot kennis te komen dat andere mensen hen al van in de baarmoeder zouden vermoorden? 

Onze perfecties liggen in onze imperfecties.

Daar zouden ze hetzelfde over denken als over iemand die hun opzettelijk maakte met het syndroom van down.
Maar jij bent zo dat je wel naar mij durft te wijzen, maar niet die kant op. 
Ik heb daar geen moeite mee, gelijke monikken, gelijke kappen.
 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Kun je ook inhoudelijk reageren, in plaats van een link naar een preek van een uur? 

Daar zouden ze hetzelfde over denken als over iemand die hun opzettelijk maakte met het syndroom van down.
Maar jij bent zo dat je wel naar mij durft te wijzen, maar niet die kant op. 
Ik heb daar geen moeite mee, gelijke monikken, gelijke kappen.
 

Kent gij zo iemand persoonlijk dan? Mensen met een syndroom zijn vaak veel gelukkiger met een minder goede levensstandaard dan de “normale” mensen. We keren beter terug naar de natuurlijke orde dan toe te laten dat ze onze aardse biologie verder vervuilen en kinderen aborteren om eugenetica toe te passen. “Never again”

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kent gij zo iemand persoonlijk dan? Mensen met een syndroom zijn vaak veel gelukkiger met een minder goede levensstandaard dan de “normale” mensen. We keren beter terug naar de natuurlijke orde dan toe te laten dat ze onze aardse biologie verder vervuilen en kinderen aborteren om eugenetica toe te passen. “Never again”

Meerdere. En hun leven is lang niet altijd rozegeur en maneschijn. Maar kun je ook inhoudelijk reageren op wat ik schreef, in plaats van over iets anders te beginnen?

En begin nu niet over 'never again' he...

Citaat

Want geen man, in wien een gebrek zal zijn, zal naderen, hij zij een blind man, of kreupel, of te kort, of te lang in leden; Of een man, in wien een breuk des voets, of een breuk der hand zal zijn; 20 Of die bultachtig, of dwergachtig zal zijn, of een vel op zijn oog zal hebben, of droge schurftheid, of etterige schurftheid, of die gebroken zal zijn aan zijn gemacht................... Doch tot den voorhang zal hij niet komen, en tot het altaar niet toetreden, omdat een gebrek in hem is; opdat hij Mijn heiligdommen niet ontheilige; want Ik ben de HEERE, die hen heilige!

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Divine_will:

Voor jou geldt hetzelfde als voor 010. Je kunt het kerkgebouw of een forum wel infiltreren maar je zult nimmer de Zoon uit de Gemeente kunnen aborteren. Niet in de hemel en ook niet op de aarde.

 

 

Nou dat weten we dan ook weer......

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-3-2022 om 15:59 zei Dat beloof ik:

Degene van wie jij denkt dat hij de mensen met syndroom van down heeft geschapen. Als die daar nou eens mee stopt, hoef ik ze niet steeds te aborteren.

Serieus dbi? Really?

God schiep alles goed en in uiterste perfectie, de mens is beginnen vervuilen en leefde steeds ongezonder. De spermacellen en eiercellen van vrouwen staan al onder invloed van externe factoren voor de kinderen geboren worden. (Wetenschap boven de meeste hun petje)

De abortussen zijn een infanticide en de rituele moorden van deze tijd. Men gebruikt reeds geaborteerde organen van kinderen om aan eugenetica en andere medische therapieën te doen. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid