Gaitema 439 Geplaatst 9 november 2020 Rapport Share Geplaatst 9 november 2020 1 minuut geleden zei WdG: ? Ja, ik begrijp gewoon niet waar hier over gesproken wordt, dus heb ik mijn bericht weg gehaald. Soms is al de info me gewoon te veel aan mijn hoofd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Op 2-11-2020 om 08:27 zei Kaasjeskruid: Zondigen is zondigen, of dat nu opzettelijk gebeurt of niet, en op zondigen staat nu eenmaal de doodstraf. Voor diegenen die niet opzettelijk zondigen (per ongeluk iemand doodmaken bijvoorbeeld) is er Jezus! Voor hen die opzettelijk zondigen (met voorbedachte rade iemand doodmaken bijvoorbeeld, moord dus) is er geen vrijstad... Oeps wat me nu gebeurt zeg. Per ongeluk iemand doodgemaakt..... Werkelijk hoor.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 12 uur geleden zei Gaitema: Ja, ik begrijp gewoon niet waar hier over gesproken wordt, dus heb ik mijn bericht weg gehaald. Soms is al de info me gewoon te veel aan mijn hoofd. Die indruk had ik al. Wat denk je eraan te doen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 1 minuut geleden zei WdG: Die indruk had ik al. Wat denk je eraan te doen? Niets Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 12 minuten geleden zei Gaitema: Niets Da's niet veel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 7 minuten geleden zei WdG: Da's niet veel. Nee, als God me iets wil zeggen komt het vanzelf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Zojuist zei Gaitema: Nee, als God me iets wil zeggen komt het vanzelf. Je kunt ook vragen: Vraag en er zal je gegeven worden, zegt de Bijbel. Je hoeft dus niet te wachten tot iets vanzelf komt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 3 minuten geleden zei WdG: Je kunt ook vragen: Vraag en er zal je gegeven worden, zegt de Bijbel. Je hoeft dus niet te wachten tot iets vanzelf komt. Daar ga ik graag zelf over. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 13 uur geleden zei Gaitema: . Als een moordenaar die God niet kent tot geloof komt, en dus besef krijgt van de ernst van de zaak en daar berouw over heeft, is er ook voor hem de Vrijstad. De heidenen ten tijde van Israël in het OT waren vast ook welkom, mits bekeerd tot God en dus opgenomen in de gelederen van de joden dmv besnijding. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 9 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Als een moordenaar die God niet kent tot geloof komt, en dus besef krijgt van de ernst van de zaak en daar berouw over heeft, is er ook voor hem de Vrijstad. De heidenen ten tijde van Israël in het OT waren vast ook welkom, mits bekeerd tot God en dus opgenomen in de gelederen van de joden dmv besnijding. Dank je wel 😊 45 minuten geleden zei WdG: Da's niet veel. Zie, ik maakte een punt. God deed de rest 🙃 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 1 uur geleden zei Gaitema: Daar ga ik graag zelf over. Natuurlijk ga je er zelf over. Ik citeer de Bijbel, en daaruit blijkt dat je mag vragen wanneer je wilt, of niet, en dus niet hoeft te wachten, of niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 (bewerkt) 14 minuten geleden zei WdG: Natuurlijk ga je er zelf over. Ik citeer de Bijbel, en daaruit blijkt dat je mag vragen wanneer je wilt, of niet, en dus niet hoeft te wachten, of niet. Ja, en het is niet meer nodig. Maar bedankt 10 november 2020 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten