Spring naar bijdragen

Techmiljardair Musk stopt computerchip in hersenen varken


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Bastiaan73:

O daar! Daar kunnen ze dan in de toekomst mooi die chip plaatsen en je persoonlijkheid via een app wijzigen, rebooten of deleten ?

Als ik Alzheimer heb en ze kunnen me met een implantaat weer normaal laten functioneren, graag !

Het zal best wel mogelijk gaan zijn om daarmee invloed uit te oefenen op een persoonlijkheid.
Net zoals het mogelijk is om een gebroken been zodanig te gipsen dat het scheef staat ....
Gaan we daarom het gipsen van benen verbieden?
Nee, de arts wordt geacht dat goed te doen en als hij loopt te klooien kun je er mee naar het medisch tuchtcollege.
Mooi systeem dat werkt bij alle medische handelingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het experiment vormt een eerste stap richting genezing van hersenziekten bij mensen met behulp van hetzelfde type implantaat. Neuralink, mede opgericht door Musk in 2016, heeft tot doel draadloze hers

Verschillende getuigenissen  

Dat Techmiljardair Musk een computerchip in hersenen varkens stopt, daar zal het hoogstwaarschijnlijk niet bij blijven. Elon Musk is oprichter van Neuralink, met als doel de hersenen van de mense

9 minuten geleden zei Chris Walters:

Interessant. Het tweede deel vond ik informatiever. Hoe schuld wordt gecreëerd en in stand gehouden. Waar TTC wel eens naar verwijst.

 

@Chris Walters en @Thinkfree mochten jullie hier verder over willen praten typen dan aub in een ander/nieuw topic, aangezien wat deze meneer vertelt niets met het onderwerp te maken heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Chris Walters:

Interessant. Het tweede deel vond ik informatiever. Hoe schuld wordt gecreëerd en in stand gehouden. Waar TTC wel eens naar verwijst.

Kijk, daar hebben we die nep figuur Ronald Bernard ook weer. Die is hier in het verleden al vaker uitgebreid besproken. Niets met het onderwerp. Ga ergens anders spelen, zoals @Bastiaan73ook al uit legde.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Nee, de arts wordt geacht dat goed te doen en als hij loopt te klooien kun je er mee naar het medisch tuchtcollege.

Alleen zo lullig dat je door eventueel geklooi dan wellicht niet meer weet wat een medisch tuchtcollege überhaupt inhoudt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Kijk, daar hebben we die nep figuur Ronald Bernard ook weer. Die is hier in het verleden al vaker uitgebreid besproken. Niets met het onderwerp. Ga ergens anders spelen, zoals @Bastiaan73ook al uit legde.

Kijk, daar is de bekende karaktermoord weer. Er wordt keurig uit de doeken gedaan hoe de Financiële wereld in elkaar zit en  geregeerd wordt door een klein clubje met geld. Hoe het volk in de houdgreep wordt gehouden door rente en inflatie.  Hoe acht miljard mensen door achtduizend mensen worden misleid.  Het zal wel te hoog gegrepen zijn voor je begripsvermogen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Chris Walters:
14 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Kijk, daar hebben we die nep figuur Ronald Bernard ook weer. Die is hier in het verleden al vaker uitgebreid besproken. Niets met het onderwerp. Ga ergens anders spelen, zoals @Bastiaan73ook al uit legde.

Kijk, daar is de bekende karaktermoord weer. Er wordt keurig uit de doeken gedaan hoe de Financiële wereld in elkaar zit en  geregeerd wordt door een klein clubje met geld. Hoe het volk in de houdgreep wordt gehouden door rente en inflatie.  Hoe acht miljard mensen door achtduizend mensen worden misleid.  Het zal wel te hoog gegrepen zijn voor je begripsvermogen.

Maak aub een nieuw topic aan, hier is hoe de financiële wereld in elkaar zit off topic.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Bastiaan73:

Maak aub een nieuw topic aan, hier is hoe de financiële wereld in elkaar zit off topic.

Of het zo off-topic is kun je je afvragen. Maar als je oppervlakkig over Alzheimer wilt doorgaan is het inderdaad off topic.

 

35 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Als ik Alzheimer heb en ze kunnen me met een implantaat weer normaal laten functioneren, graag !

Alzheimer ontstaat door plaques in de hersencellen.  Dat kun je met geen implantaat terugdraaien.

bewerkt door Chris Walters
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Bastiaan73:

Heb je de titel van dit topic überhaupt gelezen? 

Ja. Heb je deel twee van de video beluisterd? Nee. Anders zou je dit niet vragen. 

Op 29-8-2020 om 11:16 zei Bastiaan73:

 

 

Dus wellicht dient niet Bill Gates maar Elon Musk met argusogen te worden gevolgd?

Waarom stel je de keuze tussen Gates en Musk voor alsof het een tegen het ander kan worden weggestreept?  De grote gemene deler is de macht van en achter het geld.

Op 29-8-2020 om 11:16 zei Bastiaan73:

Het experiment vormt een eerste stap richting genezing van hersenziekten bij mensen met behulp van hetzelfde type implantaat. Neuralink, mede opgericht door Musk in 2016, heeft tot doel draadloze hersencomputerinterfaces bij mensen te implanteren en zo de mensheid te laten samensmelten met kunstmatige intelligentie.

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5180240/musk-stopt-computerchip-hersenen-varken

Dus wellicht dient niet Bill Gates maar Elon Musk met argusogen te worden gevolgd?

Ben je bang dat zo’n chip verplicht wordt of juist dat zo’n chip niet bereikbaar zal worden voor het gewone volk?

bewerkt door Chris Walters
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Chris Walters:

Ja. Heb je deel twee van de video beluisterd? Nee. Anders zou je dit niet vragen. 

YouTube video's zijn geen argumenten. Je kan van een gesprekspartner op een forum als dit niet verwachten dat die een dergelijke video moet gaan bekijken en beluisteren. Je kan dan beter op YouTube zelf onder deze video je commentaar plaatsen en er met andere YouTubers van gedachten over wisselen dan hier van mij verwachten dat ik die video ga zitten bekijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Bastiaan73:

YouTube video's zijn geen argumenten. Je kan van een gesprekspartner op een forum als dit niet verwachten dat die een dergelijke video moet gaan bekijken en beluisteren. Je kan dan beter op YouTube zelf onder deze video je commentaar plaatsen en er met andere YouTubers van gedachten over wisselen dan hier van mij verwachten dat ik die video ga zitten bekijken.

Een half uurtje luisteren naar een uitstekende samenvatting van een terzake deskundige  in de Nederlandse taal is teveel gevraagd voor je.
 

Maar geef eens antwoord op de vragen dan?

bewerkt door Chris Walters
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Chris Walters:

Een half uurtje luisteren naar een uitstekende samenvatting van een terzake deskundige  in de Nederlandse taal is teveel gevraagd voor je.
 

Maar geef eens antwoord op de vragen dan?

Als je een punt wilt maken,  zeg dan wat je te zeggen hebt.  Ik begrijp Bastiaan wel. Het is hier bij meer leden gebruikelijk om bij gebrek aan argumentatie dan maar een link naar een video te plaatsen en anderen maar te laten uitzoeken wat er wordt bedoeld. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Chris Walters:

Een half uurtje luisteren naar een uitstekende samenvatting van een terzake deskundige  in de Nederlandse taal is teveel gevraagd voor je.
 

Maar geef eens antwoord op de vragen dan?

https://debijbel.nl/bijbel/NBV/GEN.1/Genesis-1 gewoon van begin tot eind lezen en je begrijpt exact wat ik bedoel en waarom het belachelijk is wat je zegt en wat mijn punt is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Bastiaan73:
8 uur geleden zei Chris Walters:

Geef eens antwoord op de vragen dan?

Welke vragen?

9 uur geleden zei Chris Walters:

Ja. Heb je deel twee van de video beluisterd? Nee. Anders zou je dit niet vragen. 

Waarom stel je de keuze tussen Gates en Musk voor alsof het een tegen het ander kan worden weggestreept?  De grote gemene deler is de macht van en achter het geld.

Ben je bang dat zo’n chip verplicht wordt of juist dat zo’n chip niet bereikbaar zal worden voor het gewone volk?

O die vragen! Ik zag niet meteen dat je je reactie had aangepast/uitgebreid.

Waarom stel je de keuze tussen Gates en Musk voor alsof het een tegen het ander kan worden weggestreept?  De grote gemene deler is de macht van en achter het geld.

Bill Gates wordt door complotdenkers gezien als iemand die d.m.v. een (Microsoft-)inenting de hele wereld (en wellicht zelfs het hele universum?) wil beheersen. Ik betwijfel dat. Ik betwijfel ook of zijn doel ooit was om multi-miljonair te worden. Hij had gewoon geniale ideeën die ertoe hebben geleid dat hij nu zo rijk is. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik typ dit op een Windows computer. 

Elon Musk heeft ook geniale ideeën. Die chip om bepaalde hersenafwijkingen te kunnen corrigeren lijkt me een goed idee voor mensen die daar bij gebaat zijn. Maar het vet gemaakte gedeelte in de zin

Neuralink, mede opgericht door Musk in 2016, heeft tot doel draadloze hersencomputerinterfaces bij mensen te implanteren en zo de mensheid te laten samensmelten met kunstmatige intelligentie.

vind ik inderdaad toch wel een beetje beangstigend.

Ben je bang dat zo’n chip verplicht wordt of juist dat zo’n chip niet bereikbaar zal worden voor het gewone volk?

Ik ben bang voor uiteindelijke overname van die kunstmatige intelligentie. Dat de mens uiteindelijk het onderspit delft. Ik hoop dat dat onterecht is van mij. Ach... misschien heb ik te vaak The Terminator gekeken.

MW-GD647_skynet_20180213113524_ZQ.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-8-2020 om 12:17 zei Wouter Philippaerts:

@Bastiaan73 Uit ongeloof komen de waanzinnigste ideeën.

Niemand kan twee tegengestelde meester dienen.
We kunnen niet 'God de Almachtige' én de Mammon (geldsysteem van de wereld) tegelijkertijd dienen. Matteüs 6:24 NBG51.

Luke-16_13-No-One-Can-Serve-Two-Masters.jpg


Geldzucht is de wortel van alle kwaad; men kan erdoor afdwalen van het Bijbelse geloof (1 Timoteüs 6:10 NBG51).

The+Love+of+money+is+the+root+of+all+evi

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Niemand kan twee tegengestelde meester dienen.
We kunnen niet 'God de Almachtige' én de Mammon (geldsysteem van de wereld) tegelijkertijd dienen. Matteüs 6:24 NBG51.

Geldzucht is de wortel van alle kwaad; men kan erdoor afdwalen van het Bijbelse geloof (1 Timoteüs 6:10 NBG51).

Welk punt wil je met deze (bij iedereen al lang bekende) Bijbelverzen maken?

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Bastiaan73:
Op 29-8-2020 om 12:17 zei Wouter Philippaerts:

@Bastiaan73 Uit ongeloof komen de waanzinnigste ideeën.

29 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Niemand kan twee tegengestelde meester dienen.
We kunnen niet 'God de Almachtige' én de Mammon (geldsysteem van de wereld) tegelijkertijd dienen. Matteüs 6:24 NBG51.

Geldzucht is de wortel van alle kwaad; men kan erdoor afdwalen van het Bijbelse geloof (1 Timoteüs 6:10 NBG51).

Welk punt wil je met deze (bij iedereen al lang bekende) Bijbelverzen maken?

Wat is dan het nut van de opmerking van Wouter over "Uit ongeloof komen de waanzinnigste ideeën."?
Dat is toch ook al lang bekend?

Wat humor, dat moet toch kunnen?

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:
Op 29-8-2020 om 12:17 zei Wouter Philippaerts:

@Bastiaan73 Uit ongeloof komen de waanzinnigste ideeën.

Is dat ook humoristisch? ?

Dit sluit beter aan bij de context van 'waanzinnig' en de 'Eind Tijd' waar je topic van Techmiljardair Musk en computerchips over gaan.
Babylon & Armageddon horen bij de 'Eind Tijd'.

Video: “Babylon & Armageddon” (12 of 13) by Pastor Mike Thompson

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid