Kaasjeskruid 994 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 minuut geleden zei Zola: Als je de taal die jij uitslaat tegen een witte vrouw uitslaat heb je een probleem. En als je dat in jouw kerk zegt ook. Ow nee hoor, mijn voormalige vriendin is wit en heeft ook een prominente kont, en reken maar dat ze het niet vervelend vond als ik daar over begon. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 minuut geleden zei TTC: Ze hebben weer wat geroken, het wordt weer smullen. Dat wordt het zeker. Snijden in de eigen vingers. Zojuist zei Kaasjeskruid: Ow nee hoor, mijn voormalige vriendin is wit en heeft ook een prominente kont, en reken maar dat ze het niet vervelend vond als ik daar over begon. Gast, zit jij niet op het verkeerde forum? Gefrustreerd ventje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 minuut geleden zei Zola: Gast, zit jij niet op het verkeerde forum? Gefrustreerd ventje. Hehehe, volgens mij ben jij degene die gefrustreerd is. Geef eens antwoord op de vraag hoe jij zo in dat spotje terecht komt. Draaikont. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 2 minuten geleden zei TTC: Misschien dat ze straks niet meer kunnen volgen, gabbertjes. Moeten ze weer ‘s nachts gaan vissen. Bij nacht en ontij loopt het gespuis buiten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Zojuist zei Zola: Ik ben niemand een verklaring schuldig. Wie denk jij nou eigenlijk wel dat je bent joh? Ik ben gewoon een Bastiaan. Meer niet. Het wordt steeds duidelijker dat jij een kameleon bent. Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je @Plume bent en niet twee maanden zonder Credible kunt vanwege je ban. Die ban omzeil je door een andere identiteit aan te nemen en een willekeurige foto van een mooie negerin als jouw eigen gezicht te plaatsen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) People changed lots of other personal things all the time. They dyed their hair and dieted themselves to near death. They took steroids to build muscles and got breast implants and nose jobs so they'd resemble their favorite movie stars. They changed names and majors and jobs and husbands and wives. They changed religions and political parties. They moved across the country or the world — even changed nationalities. Why was gender the one sacred thing we weren’t supposed to change? Who made that rule? Ellen Wittlinger, Parrotfish But you can only lie about who you are for so long without going crazy. Ellen Wittlinger, Parrotfish To those who are gay, lesbian, bisexual,or transgender-let me say- you are not alone. You're struggle, for the end to violence and discrimination, is a shared struggle. Today, I stand with you. And I call upon all countries and people, to stand with you too. Ban Ki-Moon If #MeToo has made men feel vulnerable, panicked, unsure, and fearful as a result of women finally, collectively, saying "Enough!" so be it. If they wonder how their every word and action will be judged and used against them, Welcome to our world. If they feel that everything they do will reflect on other men and be misrepresented and misunderstood, take a seat. You are now honorary women. Soraya Chemaly, Rage Becomes Her: The Power of Women's Anger 29 juni 2020 bewerkt door Zola Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Bastiaan73: Ik ben gewoon een Bastiaan. Meer niet. Het wordt steeds duidelijker dat jij een kameleon bent. Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je @Plume bent en niet twee maanden zonder Credible kunt vanwege je ban. Die ban omzeil je door een andere identiteit aan te nemen en een willekeurige foto van een mooie negerin als jouw eigen gezicht te plaatsen. Straks krijgen we nog medelijden, het is natuurlijk wel heel erg, maar sterkte man. 29 juni 2020 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 5 minuten geleden zei Zola: Moeten ze weer ‘s nachts gaan vissen. Bij nacht en ontij loopt het gespuis buiten. Jezus ging 's nachts bidden in de Hof van Gethsemane. Als jij respect verwacht voor jezelf, dan moet je dat ook hebben voor de Koning der koningen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Zojuist zei TTC: Straks krijgen we nog medelijden, het is natuurlijk wel heel erg, maar sterkte man. En wie zegt dat @TTC geen alter ego nodig heeft? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: En wie zegt dat @TTC geen alter ego nodig heeft? De arts ziet de mens in zijn ganse zwakheid, de advocaat in zijn ganse slechtheid, de theoloog in zijn ganse domheid. 17 minuten geleden zei Zola: Moeten ze weer ‘s nachts gaan vissen. Bij nacht en ontij loopt het gespuis buiten. Een christelijk forum dat lijkt op een slangenkuil, en niemand die dat zou kunnen zien? Apart, en ze spartelden verder, zo lief. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 7 minuten geleden zei TTC: De arts ziet de mens in zijn ganse zwakheid, de advocaat in zijn ganse slechtheid, de theoloog in zijn ganse domheid. Je hoeft niet zo te sputteren. Jullie zijn ontdekt en wonen vast samen op dezelfde afdeling. Hoe harder je nu iemand voor dom uitmaakt op jou zogenaamde hoge IQ wijze, hoe meer je door de mand valt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Zojuist zei Kaasjeskruid: Je hoeft niet zo te sputteren. Jullie zijn ontdekt en wonen vast samen op dezelfde afdeling. Hoe harder je nu iemand voor dom uitmaakt op jou zogenaamde hoge IQ wijze, hoe meer je door de mand valt. Nu dat weer, alsof je voor tijdloze inzichten een hoog IQ moet hebben, het is kinderlijk eenvoudig, doe liever je oogjes open. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 12 minuten geleden zei TTC: Een christelijk forum dat lijkt op een slangenkuil, en niemand die dat zou kunnen zien? Apart, en ze spartelden verder, zo lief. Dat lijkt zo omdat jij een slang bent die zich heeft weten te nestelen. Ik vind jou verre van lief doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) 57 minuten geleden zei Bastiaan73: Ik ben gewoon een Bastiaan. Meer niet. Het wordt steeds duidelijker dat jij een kameleon bent. Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je @Plume bent en niet twee maanden zonder Credible kunt vanwege je ban. Die ban omzeil je door een andere identiteit aan te nemen en een willekeurige foto van een mooie negerin als jouw eigen gezicht te plaatsen. Ik geef je deze avond de tijd die foto uit jouw profiel te verwijderen. Ik bezit de rechten van die foto. Aan jou de keus. 29 juni 2020 bewerkt door Zola Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 minuut geleden zei Zola: Ik geef je deze avond de tijd die foto uit jouw profiel te verwijderen. Ik bezit alle rechten op die foto. Aan jou de keus. En als ik dat nou niet geloof? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Zojuist zei Bastiaan73: En als ik dat nou niet geloof? Dan doe ik aangifte. Je kan kiezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 2 minuten geleden zei Zola: Dan doe ik aangifte. Je kan kiezen. Aangifte bij wie of wat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Ach laat ook maar staan. Het staat je wel goed die omgekeerde foto. Maar het is wel je eigen verantwoordelijkheid. 57 minuten geleden zei TTC: De arts ziet de mens in zijn ganse zwakheid, de advocaat in zijn ganse slechtheid, de theoloog in zijn ganse domheid. Een christelijk forum dat lijkt op een slangenkuil, en niemand die dat zou kunnen zien? Apart, en ze spartelden verder, zo lief. Nou inderdaad. Zij dat cliënten van jou TTC? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 minuut geleden zei Zola: Ach laat ook maar staan. Het staat je wel goed die omgekeerde foto. Maar het is wel je eigen verantwoordelijkheid. Ja ik dacht laat ik je een spiegel voorhouden, in de vorm van een gezicht van iemand dat niet het jouwe is. Een masker dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 minuut geleden zei Bastiaan73: Ja ik dacht laat ik je een spiegel voorhouden, in de vorm van een gezicht van iemand dat niet het jouwe is. Een masker dus. Je weet niet wat je zegt. Maar dat geeft niet. Alle tijd. Wijsheid komt met de jaren. Ook voor jou. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 2 minuten geleden zei Zola: Je weet niet wat je zegt. Maar dat geeft niet. Alle tijd. Wijsheid komt met de jaren. Ook voor jou. Ik weet heel goed wat ik typ. Maar om maar weer eens naar het topic terug te keren: Twijfel is het begin van wijsheid. Aristoteles en/of René Descartes. Ik twijfel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) Waarom werd het christendom in die eerste veertienhonderd jaar zo tot over zijn oren verliefd op deze doodgewone vrouw? We gaven haar namen als Theotokos, Moeder van God, Koningin van de Hemel, Notre Dame, La Virgen van dit of dat, Unsere Liebe Frau, Nuestra Señora, Moeder van Smarten, Onze-Lieve-Vrouw van Altijddurende Bijstand en Onze Lieve Vrouw van zo ongeveer elk dorp of heiligdom in Europa. We hebben hier duidelijk te maken met niet zozeer één enkele vrouw, maar met een fundamenteel symbool, of om de taal van Carl Jung te lenen, een archetype, een beeld dat een heel scala van betekenissen omvat die niet via logica gecommuniceerd kunnen worden. Iets dat zo breeduit en gedurende zo’n lange periode weerklank vindt moet op de een of andere manier gefundeerd zijn op ons menselijk collectief onbewuste. Het zou dwaas zijn dat terzijde te schuiven. Richard Rohr. Het Christus Mysterie. Hoe Gods tegenwoordigheid alles wat je ziet, hoopt en gelooft kan veranderen. 29 juni 2020 bewerkt door Zola Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 28 minuten geleden zei Bastiaan73: Ja ik dacht laat ik je een spiegel voorhouden, in de vorm van een gezicht van iemand dat niet het jouwe is. Een masker dus. Wat is dit? Ik heb één single malt op en zie nu al dubbel? Spooky.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 uur geleden zei Hermanos2: Jezus ging 's nachts bidden in de Hof van Gethsemane. Als jij respect verwacht voor jezelf, dan moet je dat ook hebben voor de Koning der koningen. Ik verwacht niks. Ik zet je gewoon op je nummer jochie. Wat is dit? Ik heb één single malt op en zie nu al dubbel? Spooky.... Hermanos2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 uur geleden zei Zola: But you can only lie about who you are for so long without going crazy. Ellen Wittlinger, Parrotfish Indeed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten