“Joy” 2 Geplaatst 15 april 2020 Rapport Share Geplaatst 15 april 2020 Hoi allemaal! Ik ben “Joy”, bijna 30, gescheiden, moeder van twee hele lieve kindjes. Het leek me wel leuk om mee te lezen op een forum over het christelijk geloof. Zelf ben ik op mijn 15e/16e tot het geloof gekomen. En het heeft me zoveel moois gebracht. Hoop hier nog meer te weten te komen en ben altijd benieuwd naar de visies van andere mensen. liefs! Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 15 april 2020 Rapport Share Geplaatst 15 april 2020 Welkom Joy! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 15 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2020 1 uur geleden zei Peter79: Welkom Joy! Dankjewel! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 15 april 2020 Rapport Share Geplaatst 15 april 2020 Welkom Joy. Ik hoop dat je leuke en interessante momenten hier hebt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 15 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2020 31 minuten geleden zei sjako: Welkom Joy. Ik hoop dat je leuke en interessante momenten hier hebt. Thank you! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 15 april 2020 Rapport Share Geplaatst 15 april 2020 3 uur geleden zei “Joy”: Hoi allemaal! Ik ben “Joy”, bijna 30, gescheiden, moeder van twee hele lieve kindjes. Het leek me wel leuk om mee te lezen op een forum over het christelijk geloof. Zelf ben ik op mijn 15e/16e tot het geloof gekomen. En het heeft me zoveel moois gebracht. Hoop hier nog meer te weten te komen en ben altijd benieuwd naar de visies van andere mensen. liefs! Welkom Joy, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 10 uur geleden zei “Joy”: Hoi allemaal! Ik ben “Joy”, bijna 30, gescheiden, moeder van twee hele lieve kindjes. Het leek me wel leuk om mee te lezen op een forum over het christelijk geloof. Zelf ben ik op mijn 15e/16e tot het geloof gekomen. En het heeft me zoveel moois gebracht. Hoop hier nog meer te weten te komen en ben altijd benieuwd naar de visies van andere mensen. liefs! Hoy "Joy", Welkom, succes en sterkte alvast ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 16 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 7 uur geleden zei Thinkfree: Welkom Joy, Dankje! 1 uur geleden zei Bastiaan73: Hoy "Joy", Welkom, succes en sterkte alvast ? Haha bedankt, pittige gesprekken hier? ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 5 uur geleden zei “Joy”: 12 uur geleden zei Thinkfree: Welkom Joy, Dankje! Als je een ondewerp hebt gooi maar een balletje op, er zullen ongetwijfeld verschillende meningen komen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 16 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 46 minuten geleden zei Thinkfree: Als je een ondewerp hebt gooi maar een balletje op, er zullen ongetwijfeld verschillende meningen komen. Dat zal binnenkort vast komen, ben nog van alles en nog wat aan het lezen op het forum ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 4 uur geleden zei “Joy”: Dat zal binnenkort vast komen, ben nog van alles en nog wat aan het lezen op het forum ? Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Benieuwd naar uw insteek Joy. Wat is christelijk voor Joy? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 16 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 6 uur geleden zei sjako: Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel. Bedankt! 4 uur geleden zei Fundamenteel: Benieuwd naar uw insteek Joy. Wat is christelijk voor Joy? Geen u hoor ?. Daar kan ik een heel lang antwoord op geven. Maar uiteindelijk is het geloof simpel uit te leggen.. liefde. Liefde voor de ander en voor jezelf, en dat zo oprecht mogelijk. Hoe zou u dat uitleggen, wat is christelijk voor u? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 36 minuten geleden zei “Joy”: Bedankt! Geen u hoor ?. Daar kan ik een heel lang antwoord op geven. Maar uiteindelijk is het geloof simpel uit te leggen.. liefde. Liefde voor de ander en voor jezelf, en dat zo oprecht mogelijk. Hoe zou u dat uitleggen, wat is christelijk voor u? Zelfloochening en genade. Wat me snel duidelijk maakte dat ik geen goed christen ben. Ik geloof wel, maar volg dat allemaal niet zo nauwlettend meer op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 16 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Zelfloochening en genade. Wat me snel duidelijk maakte dat ik geen goed christen ben. Ik geloof wel, maar volg dat allemaal niet zo nauwlettend meer op. Waarom bent u geen goede christen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Zojuist zei “Joy”: Waarom bent u geen goede christen? lol don't get me started… Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 16 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Zojuist zei Fundamenteel: lol don't get me started… Ik denk dat we dat allemaal weleens denken toch? ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Zojuist zei “Joy”: Ik denk dat we dat allemaal weleens denken toch? ? Bij mij is dat echt, alas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 16 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Hoe komt dat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 2 minuten geleden zei “Joy”: Hoe komt dat ?♂️ weet ik niet. Hoe beter ik probeer te zijn, hoe slechter het wordt lol. De zonde is ook te verleidelijk denk ik... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 16 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Zojuist zei Fundamenteel: ?♂️ weet ik niet. Hoe beter ik probeer te zijn, hoe slechter het wordt lol. De zonde is ook te verleidelijk denk ik... Snap ik, het is ook niet makkelijk. Maar ik geloof dat God echt hulp bied en ons zo sterk kan maken dat we weerstand kunnen bieden. Soms gaat daar tijd overheen... en dan toch proberen niet gelijk op te geven. Gaat het vandaag fout? Heel jammer, probeer je het morgen opnieuw. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik neem zondigen niet te licht. Maar eerlijk is eerlijk. We zijn mensen, en die zondigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 8 minuten geleden zei “Joy”: Snap ik, het is ook niet makkelijk. Maar ik geloof dat God echt hulp bied en ons zo sterk kan maken dat we weerstand kunnen bieden. Soms gaat daar tijd overheen... en dan toch proberen niet gelijk op te geven. Gaat het vandaag fout? Heel jammer, probeer je het morgen opnieuw. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik neem zondigen niet te licht. Maar eerlijk is eerlijk. We zijn mensen, en die zondigen. Op zich gaat alles wel goed en hebben we het wel bij elkaar; alleen is dat helemaal niet zo als je dat christelijk gaat afmeten. Dan is er veel werk aan de boeg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 16 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Op zich gaat alles wel goed en hebben we het wel bij elkaar; alleen is dat helemaal niet zo als je dat christelijk gaat afmeten. Dan is er veel werk aan de boeg. Oké, en daar gaat u dan aan werken de komende tijd..? Dat is iets goeds toch? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 1 minuut geleden zei “Joy”: Oké, en daar gaat u dan aan werken de komende tijd..? Dat is iets goeds toch? Bwaaa.... ik ga het rustig aan doen. Vertel eens wat meer over u... wat bracht je hier? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
“Joy” 2 Geplaatst 17 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 8 uur geleden zei Fundamenteel: Bwaaa.... ik ga het rustig aan doen. Vertel eens wat meer over u... wat bracht je hier? Benieuwd hoe andere Christenen denken. En ik kan natuurlijk altijd wat leren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten