Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 1 minuut geleden zei TTC: Angst? Neen, tijdverlies. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 Zojuist zei Fundamenteel: Neen, tijdverlies. Hetzelfde geldt voor Jubeljaren en Heilige Jaren, moet je ook niet op God en Jezus roepen nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 1 minuut geleden zei TTC: Hetzelfde geldt voor Jubeljaren en Heilige Jaren, moet je ook niet op God en Jezus roepen nu? Ik roep daar niet op. Ik deelde mijn reis, geloof en ervaringen. Ik werd geflamed. En dan verwachten die achterlijken dat ik nog op hun afbeelding zou klikken en mee zou lopen in hun verhaal? Laugh out loud. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 Zojuist zei Fundamenteel: Ik roep daar niet op. Ik deelde mijn reis, geloof en ervaringen. Ik werd geflamed. En dan verwachten die achterlijken dat ik nog op hun afbeelding zou klikken en mee zou lopen in hun verhaal? Laugh out loud. Het is al lang duidelijk, geen probleem. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 1 minuut geleden zei TTC: Het is al lang duidelijk, geen probleem. Geen dank je. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Geen dank je. Je had kunnen zien dat er een fout in stond, handig hé. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 1 minuut geleden zei TTC: Je had kunnen zien dat er een fout in stond, handig hé. Denkt gij nog echt dat ik een a4 vol cijfers na een dag efforts tijd ga geven? Neen ttc. Zelfs al bewees het God. Ik heb het aanbod nu wel gezien, tis goe geweest. Tis goe geweest. Ik ben misschien een zeer slecht mens, maar wel slim genoeg het in God Zijn handen te leggen. We gaan jack shit op wereldschaal betekenen. Fixeer u tot lokale mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 22 minuten geleden zei Fundamenteel: Denkt gij nog echt dat ik een a4 vol cijfers na een dag efforts tijd ga geven? Neen ttc. Zelfs al bewees het God. Ik heb het aanbod nu wel gezien, tis goe geweest. Tis goe geweest. Ik ben misschien een zeer slecht mens, maar wel slim genoeg het in God Zijn handen te leggen. We gaan jack shit op wereldschaal betekenen. Fixeer u tot lokale mensen. Uiteraard doe je dat niet, het is gratis. 29 minuten geleden zei Fundamenteel: Zelfs al bewees het God. Entropie is van korte duur. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 We hebben nu het denkexperiment volledig ingevuld, de interpretatie en het correlaat met diverse psychische ongemakken een volgende luik. Als inspiratiebron hebben we diverse stellingen van Einstein genomen waardoor we nu een en ander kunnen toetsen op waarachtigheid in een sfeer van veiligheid, vertrouwen en respect met inachtneming van de doelstellingen van de nieuwe GGZ. De oefening is doelbewust geen raketwetenschap maar nu net getuigend van een haast kinderlijke eenvoud, de proef op de som is waar het om gaat. Voor wie het de interesse geniet, onderschatting is echter niet gepast zeggen pioniers in de GGZ. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 17 minuten geleden zei TTC: Uiteraard doe je dat niet, het is gratis. Entropie is van korte duur. Poog de entropie in een eenjarige plant te zien. Wat die plant ook verandert op zijn pad, het zal de bomen boven hem en het hele collectief worst wezen. Er is een hoogtepunt, dan gaat het naar beneden, ongeacht wie of wat ge zijt. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 1 uur geleden zei Fundamenteel: Neen, tijdverlies. Tijd kun je niet verliezen, alleen besteden. Geld wel, geld kun je verliezen. Tijd niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Plume: Tijd kun je niet verliezen, alleen besteden. Geld wel, geld kun je verliezen. Tijd niet. Laat geweten zijn: to hell met een herstelonderzoek waar 1 de nummers presenteert, zich afsluit voor de rest, hulp vraagt, hulp weigert, in cirkels blijft draaien. En al zeker op een forum waar een handjevol rejects van de realiteit de toon bepalen tussen mensen die bepaalde thema’s wel serieus nemen. Dit is niet serieus, dit is een mindfart van ene die de aandacht van zijn eigen falen wilt afleiden. Hij heeft de contactgegevens van de beste, hij gebruikte ze mij onder druk te zetten met zijn zatte botten. Kijk om jullie heen in 360°. Dat is het, trek de wereld niet mee in jullie falen. 28 januari 2020 bewerkt door Fundamenteel Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Fundamenteel: Poog de entropie in een eenjarige plant te zien. Wat die plant ook verandert op zijn pad, het zal de bomen boven hem en het hele collectief worst wezen.Er is een hoogtepunt, dan gaat het naar beneden, ongeacht wie of wat ge zijt. Dat is Telos, en het overstijgen van wie je denkt te zijn noemt iets anders, we hebben het nu over optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen. 10 minuten geleden zei Plume: Tijd kun je niet verliezen, alleen besteden. Geld wel, geld kun je verliezen. Tijd niet. Geld kunnen we ook tijdloos aanvullen, maar we hebben geen tijd om dat te ernstig te bekijken. 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Laat geweten zijn: to hell met een herstelonderzoek waar 1 de nummers presenteert, zich afsluit voor de rest, hulp vraagt, hulp weigert, in cirkels blijft draaien. En al zeker op een forum waar een handjevol rejects van de realiteit de toon bepalen tussen mensen die bepaalde thema’s wel serieus nemen. Dit is niet serieus, dit is een mindfart van ene die de aandacht van zijn eigen falen wilt afleiden. Hij heeft de contactgegevens van de beste, hij gebruikte ze mij onder druk te zetten met zijn zatte botten. Kijk om jullie heen in 360°. Dat is het, trek de wereld niet mee in jullie falen. Samsara betekent in cirkeltjes draaien, waarin Telos werkzaam is. 28 januari 2020 bewerkt door TTC Plume reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 2 minuten geleden zei TTC: Dat is Telos, en het overstijgen van wie je denkt te zijn noemt iets anders, we hebben het nu over optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen. Geld kunnen we ook tijdloos aanvullen, maar we hebben geen tijd om dat te ernstig te bekijken. Ik ga uw topic lossen. Ge zult beter af zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Ik ga uw topic lossen. Ge zult beter af zijn. Dat je angst hebt van een paar getallen is uiterst bizar, bespreek dat maar de volgende keer. Plume reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 3 minuten geleden zei TTC: Dat je angst hebt van een paar getallen is uiterst bizar, bespreek dat maar de volgende keer. Jaja angst is zowat het nieuwe argument. Ik zal vooral den bange zijn. Als je dat wilt geloven. Ik heb geen zak te bewijzen. Ik verlaat de kleuterschool. Wat gij hier nog als hb doet is mij de vraag. Echt waar. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 Zojuist zei Fundamenteel: Jaja angst is zowat het nieuwe argument. Ik zal vooral den bange zijn. Als je dat wilt geloven. Ik heb geen zak te bewijzen. Ik verlaat de kleuterschool. Wat gij hier nog als hb doet is mij de vraag. Echt waar. Dat begrijp je niet, straks komt Jezus terug die je toelating zal geven om je verstand te gebruiken, zo gaat het in kinderscholen inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 1 minuut geleden zei TTC: Dat begrijp je niet, straks komt Jezus terug die je toelating zal geven om je verstand te gebruiken, zo gaat het in kinderscholen inderdaad. Straks wordt mijn telescoop geleverd die de manen van Jupiter tot in detail kan vastleggen. Lenzen zonder kleurfouten. een equatoriale statief motorisch aangedreven -meegaand met de aardas- zodat ik met lange belichtingstijden foto’s kan nemen. En weet, I am high as a motherfucker, watching the skies, later on fucking my ass off terwijl 1 ieder op een handjevol na hier mij worst zal wezen. Gij hoort er niet bij. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 13 minuten geleden zei Fundamenteel: Straks wordt mijn telescoop geleverd die de manen van Jupiter tot in detail kan vastleggen. Lenzen zonder kleurfouten. een equatoriale statief motorisch aangedreven -meegaand met de aardas- zodat ik met lange belichtingstijden foto’s kan nemen. En weet, I am high as a motherfucker, watching the skies, later on fucking my ass off terwijl 1 ieder op een handjevol na hier mij worst zal wezen. Gij hoort er niet bij. Voor wie dit niet weet, waar grote namen zoals Milton Friedman en Bernard Bernanke het hebben over dat metaforische helikoptergeld, vinden we terug in de oefening bij journaal (A). Schuldenaren krijgen dan een som geld die ze op hun beurt doorgeven aan de schuldeisers, technisch gezien is het niet meer dan dat maar het verstoort wel de traditionele markt en daarom ook het vigerende economische denken. Om deze reden zien we ook een bijzondere rol voor de GGZ weggelegd, voor al wie in deze mening deelt tenminste. Kortom, een derde orde verandering kan op zich kinderlijk eenvoudig zijn, soms te eenvoudig om waar te kunnen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 28 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2020 22 minuten geleden zei TTC: Voor wie dit niet weet, waar grote namen zoals Milton Friedman en Bernard Bernanke het hebben over dat metaforische helikoptergeld, vinden we terug in de oefening bij journaal (A). Schuldenaren krijgen dan een som geld die ze op hun beurt doorgeven aan de schuldeisers, technisch gezien is het niet meer dan dat maar het verstoort wel de traditionele markt en daarom ook het vigerende economische denken. Om deze reden zien we ook een bijzondere rol voor de GGZ weggelegd, voor al wie in deze mening deelt tenminste. Kortom, een derde orde verandering kan op zich kinderlijk eenvoudig zijn, soms te eenvoudig om waar te kunnen zijn. Je begrijpt dat voor mij het vet van de soep af is. We spreken elkaar nooit meer in de nabije toekomst. Niet hier, niet irl. En dan wens ik u alsnog veel succes. Ik heb hier een femme fatal as verloofde, tijden veranderen. Hiere he, bij u wellicht nooit. Er komt geen geld, enkel de dood....het gaat je goed Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 9 uur geleden zei Fundamenteel: Je begrijpt dat voor mij het vet van de soep af is. We spreken elkaar nooit meer in de nabije toekomst. Niet hier, niet irl. En dan wens ik u alsnog veel succes. Ik heb hier een femme fatal as verloofde, tijden veranderen. Hiere he, bij u wellicht nooit.Er komt geen geld, enkel de dood....het gaat je goed Het ga je goed, hou je stevig vast. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 9 uur geleden zei Fundamenteel: Je begrijpt dat voor mij het vet van de soep af is. We spreken elkaar nooit meer in de nabije toekomst. Als OPS-lijder verschuil ik me graag achter Einstein, niet dat ik slim ben maar omdat ik in z’n mening volmondig deel op basis van een herstelonderzoek. Ervaringswerkers in de GGZ zouden je dan ook kunnen inspireren om hetzelfde te doen met als voordeel dat ze reeds enige ervaringskennis hebben opgebouwd wat betreft de valkuilen, ter preventie van wat je op een dergelijk pad nog kan tegenkomen. Gouden regel is echter om niets zomaar te geloven, maak alles zo eenvoudig mogelijk maar ook niet eenvoudiger dan dat, zoals Einstein dan ook zei. Wees echter voorzichtig, festina lente. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 11 uur geleden zei Fundamenteel: Ik verlaat de kleuterschool. Het zal wellicht perceptie zijn maar misschien hebben nog mensen dat idee, als ik politieke debatten volg dan lijkt het alsof men continu in cirkeltjes aan het draaien is. Het is echter niet zo dat ik geen interessante ideeën hoor maar steevast wordt het debat gefnuikt door de factor geld, zelfs niet geld op zich maar het systeem zoals we het nu kennen. Het verwonderde me laatst dan ook dat het begrip samsara ook in cirkeltjes draaien betekent, zou dat toevallig zijn? Verder hou ik van veel GGZ-richtlijnen, als ze ook effectief toegepast worden tenminste. Een hint? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 11 uur geleden zei Fundamenteel: Ik heb geen zak te bewijzen. Als alle wegen naar Rome leiden dan lijkt internet een beetje op religie, niet dat iedereen het dan plots eens is met elkaar maar alles is wel verbonden in virtuele wolken waarin zowat alle menselijke kennis opgeslagen ligt. Het verleggen van een denkspoor vereist principieel dan ook slechts een muisklik, er bestaat alleen geen garantie of je dan dichter bij Rome komt of nu net andersom, we zijn onderweg. En wie op zoek gaat naar zichzelf komt misschien bedrogen uit, kan wel even duren als je steeds buiten jezelf zoekt. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 11 uur geleden zei Fundamenteel: Straks wordt mijn telescoop geleverd die de manen van Jupiter tot in detail kan vastleggen. Hebben herstelonderzoek en transhumanisme iets gemeen? Het blijkt een speculatieve filosofie te zijn met volgende omschrijving: Transhumanisten onderschrijven over het algemeen de standpunten van het traditionele humanisme maar beogen wel het tot de uiterste grens te verkennen en zelfs te overstijgen. Het doel waar transhumanisten naar streven is om posthumanisten te worden. Is dat misschien ook de reden waarom de nieuwe GGZ pleit voor derde orde veranderingen? Boeiend, het begeestert me, hoopvol maar ook wel een beetje spannend. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten