TTC 1.560 Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Nicky O: Jezus is God zelf, dat is wel even iets anders als welke kristal dan ook. Jezus zei dat we allen een tweeledige natuur hebben, het is nog wat anders om dat ook te willen/kunnen (h)erkennen omwille van het leven zelf. 45 minuten geleden zei Dat beloof ik: Wat een bullshit Ook dat verschijnt in het bewustzijn. 15 juni 2019 bewerkt door TTC Dolce Vita reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 16 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 10 uur geleden zei Dolce Vita: 11 uur geleden zei Dat beloof ik: ???? Wat een bullshit Voor reductionistisch materialisten kan het best beangstigend zijn dat er mensen zijn die van nature heel anders denken en in het leven staan dan zij. Ik zou het niet weten, ik weet niet wat reductionistische materialisten zijn. Lijkt me een nietszeggende term uit de TTC-koker. Ik wijs er alleen maar op dat als iemand zegt "Jezus was een kristalmens", dit pure bullshit is. De uitleg 'iemand met bijzondere inzichten van nature' zet werkelijk helemaal niets; je kunt het uitleggen zoals je wilt en dan is iedereen een kristalmens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 Jezus was een rabijn met wellicht ongewone rituelen en sacramenten. Maar dat zeg ik zeer onzeker Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten