TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Dringt het niet door welke macht dat tegenhoudt? Het is geen christelijke. Maar misschien wordt sharia ooit realiteit en moeten banken interestvrij lenen. Interestvrij lenen? Bij een Jubeljaar gaat men voorbij aan die rente zodat het geen belemmering vormt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 2 minuten geleden zei TTC: Interestvrij lenen? Bij een Jubeljaar gaat men voorbij aan die rente zodat het geen belemmering vormt. Maar men (en dan vooral uw generatie :p) rolden de rode loper voor de sharia en demoniseerden de kerk. Dan klagen dat de christelijke tradities verdwijnen en de christenen op de vingers tikken die voor de gevaren uit de islam waarschuwen? Zo is het geworden en kan je niemand uit mijn generatie kwalijk nemen, het was de uwe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Maar men (en dan vooral uw generatie :p) rolden de rode loper voor de sharia en demoniseerden de kerk. Dan klagen dat de christelijke tradities verdwijnen en de christenen op de vingers tikken die voor de gevaren uit de islam waarschuwen? Zo is het geworden en kan je niemand uit mijn generatie kwalijk nemen, het was de uwe. De gekende strategie laat zich weer opmerken, interessant om zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 8 minuten geleden zei TTC: De gekende strategie laat zich weer opmerken, interessant om zien. Het is reeds volbracht broeder, niets strategie. Kwestie van u er aan te herinneren dat uw tijd van handelen voorbij is en de fakkel nu elders circuleert. Ziet er veelbelovend,uit,he? AVV VVK Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Het is reeds volbracht broeder, niets strategie. Kwestie van u er aan te herinneren dat uw tijd van handelen voorbij is en de fakkel nu elders circuleert. Ziet er veelbelovend,uit,he? AVV VVK Volbracht? Je bedoelt volgens jullie doelstelling dan? We proberen hier net aan te geven dat het Sabbatsjaar niet toegepast wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei TTC: Volbracht? Je bedoelt volgens jullie doelstelling dan? We proberen hier net aan te geven dat het Sabbatsjaar niet toegepast wordt. Mijn niet, ik heb dat de rug toegekeerd en tot Christus gekeerd. Als het Legio bepaalde leiders de kop afhakt lijkt me dat compleet gerechtvaardigd. Ik kijk daar grijnzend op toe en wacht verder de verlosser af. geen mens die dat tegenhouden kan Vive la France. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 uur geleden zei Fundamenteel: Mijn niet, ik heb dat de rug toegekeerd en tot Christus gekeerd. Als het Legio bepaalde leiders de kop afhakt lijkt me dat compleet gerechtvaardigd. Ik kijk daar grijnzend op toe en wacht verder de verlosser af. geen mens die dat tegenhouden kan Vive la France. Man bekeert zich tot Christus en begint koppen af te hakken, niet in de Middeleeuwen maar in de 21ste eeuw. Mooie krantenkop. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 uur geleden zei TTC: Man bekeert zich tot Christus en begint koppen af te hakken, niet in de Middeleeuwen maar in de 21ste eeuw. Mooie krantenkop. Het zijn niet de christenen maar heidenen die andere heidenen vermoorden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Het zijn niet de christenen maar heidenen die andere heidenen vermoorden. Je zal ooit eens een keuze moeten maken, als christen staan lachen bij het afhakken van koppen laat een geheim agenda vermoeden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei TTC: Je zal ooit eens een keuze moeten maken, als christen staan lachen bij het afhakken van koppen laat een geheim agenda vermoeden. Touché maar ik ben dan ook niet feilloos, gewoon eerlijk. Je kan zo rouwig voor Benito Mussolini zijn of daar de rechtvaardigheid van inzien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Touché maar ik ben dan ook niet feilloos, gewoon eerlijk. Je kan zo rouwig voor Benito Mussolini zijn of daar de rechtvaardigheid van inzien. Het zijn gekende strategieën, alles ondermijnen en dan snel nog iets mompelen over Christus en God. Vandaag is het solden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei TTC: Het zijn gekende strategieën, alles ondermijnen en dan snel nog iets mompelen over Christus en God. Vandaag is het solden. Dat is niet God. Als dat gebeurt is dat het Legio, zij die niet vergeven en vergeten. Ik vergeef hen, maar niemand ontkomt diens lot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 11 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat is niet God. Als dat gebeurt is dat het Legio, zij die niet vergeven en vergeten. Ik vergeef hen, maar niemand ontkomt diens lot. Ik zie de koppen al rollen, en we konden er niets aan doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 2 minuten geleden zei TTC: Ik zie de koppen al rollen, en we konden er niets aan doen. Neen je kan er niets meer aan doen. Laat het los. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Neen je kan er niets meer aan doen. Laat het los. Het zijn de anderen die er iets aan hebben en het idee verder uitwerken, niet diegenen die alles tegenwerken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei TTC: Het zijn de anderen die er iets aan hebben en het idee verder uitwerken, niet diegenen die alles tegenwerken. Het is ongewild dus hou het bij u ? het enige wat telt is dat globalisme verdwijnt, niet meer er van uitdelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Het is ongewild dus hou het bij u . het enige wat telt is dat globalisme verdwijnt, niet meer er van uitdelen. Het geheime agenda wordt steeds transparanter, heel bijzonder om zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 9 minuten geleden zei TTC: Het geheime agenda wordt steeds transparanter, heel bijzonder om zien. Geheim???? Ik heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken. Ik ben een Vlaams conservatief nationalist. Van alle mensen moest jij dat al wel weten. AVV VVK Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Geheim???? Ik heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken. Ik ben een Vlaams conservatief nationalist. Van alle mensen moest jij dat al wel weten. AVV VVK Je zegt dat je je tot Christus gekeerd hebt, niemand gelooft dat nog. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei TTC: Je zegt dat je je tot Christus gekeerd hebt, niemand gelooft dat nog. Dat is onjuist, TTC. Ik geloof het namelijk wel. Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei TTC: Je zegt dat je je tot Christus gekeerd hebt, niemand gelooft dat nog. Wat is meer christelijk, ons oud Vlaanderen of de nwo? AVV VVK rings a bell? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Willempie: Dat is onjuist, TTC. Ik geloof het namelijk wel. Dat geloof ik, we hebben er al mooie voorbeelden van gezien. 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Wat is meer christelijk, ons oud Vlaanderen of de nwo? AVV VVK rings a bell? Waar ging het nu weer over in dit topic? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei TTC: Dat geloof ik, we hebben er al mooie voorbeelden van gezien. Waar ging het nu weer over in dit topic? A b en c. Lol Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Fundamenteel: A b en c. Lol Moet je niet kak zeggen? Het lukt jullie weer wonderwel, vergeet Christen en God niet te vermelden aan het slot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 2 minuten geleden zei TTC: Moet je niet kak zeggen? Het lukt jullie weer wonderwel, vergeet Christen en God niet te vermelden aan het slot. Het monetaire is kak en weldra overbodig. Geld maakt niet gelukkig. Wat je ermee kan doen wel, maar dat laat alleen maar zien hoe beperkt en ondedrukt we leven. Tijd voor andere kak. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten