Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 De exegese laat een ruime interpretatie van het beest toe. Laat me mezelf even beperken tot AI. En jazeker, het www is doorspekt met krachten van de duistere zijde. Onze smartphone ed werken als een magneet op ons brein. De duivel is listig en heeft vele kanalen, uiteraard ook het web. Gedenk maar eens welke invloed het internet op ieders wereldbeeld had. Gedenk ook dat die multimedia u reeds meer gebruikt dan jij de multimedia. Men verzamelt constant gegevens en werken daarbij met zeer complexe algoritmes waar psychologie achter zit waar wij maar het raden naar hebben. Bekijken we de jeugd van vandaag, zien we wel dat ze door iets anders gevormd worden dan wat wij christelijk zouden noemen. Gedenk de klimaathetze in België en de gepaarde lessen over het klimaat daar aan vooraf, het vuur bij de lont door politici die inspelen op hun naiviteit. De stem bekrijgen op basis van misleiding en niet meer op basis van waarheid. Gedenk daarbij ineens de politieke correctheid. Het beest is diep geworteld. Maar gedenk ook eens al die achterliggende motieven en waar het naartoe gaat. De mens is zodanig afhankelijk van tech, schakel elektriciteit uit en duizenden sterven. Nochtans leeft de mensheid langer zonder elektriciteit dan met. We geven ons doel openhandig af en kiezen de slavernij onder het mom van comfort en luxe. Maar die technologie haalt ons in en we verweven ons lichaam er reeds mee. Er is al sprake van chips in je brein die je slimmer maken. Uiteindelijk worden wij cyborg. Met 5G heeft China een netwerk opgesteld die iedere beweging van iedere burger registreert. Het volgende is mind control waarop de gedachtenpolitie ons reeds vormt en daarna is uw vrije wil weg, en dan wat? Iedereen ingeplant met chips en je kan alleen betalen met een chip in je hand of oogscan. Openbaringen 13:16-17 Ik denk ook niet dat onze politici, koningen of gelijk wat nog maar enige bevoegdheid hebben. Zij duwen maar het agenda om er zelf rijker van te worden en op post te blijven. Maar er is een duistere kracht aan het tieren op onze aarde, het beest. We zien het niet in persoon, wel zien we diens werken uitkomen zoals voorspeld is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 7 uur geleden zei Fundamenteel: Met 5G heeft China een netwerk opgesteld die iedere beweging van iedere burger registreert Ik weet niet waar U uw informatie vandaan haalt hoor, maar China heeft geen 5G netwerk dat iedere beweging van elke burger registreert. Om exact te zijn hebben ze één stukje snelweg van 10 km ingericht als test traject voor 5G. https://www.technologyreview.com/s/612617/china-is-racing-ahead-in-5g-heres-what-it-means/ Citaat En jazeker, het www is doorspekt met krachten van de duistere zijde. Tsja, dan is de conclusie dat uw verkeerde info tot U is gekomen door deze krachten van duistere zijde. Welke site was dat ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Ben je er zeker van @Dat beloof ik kijk, oordeel dan. Gedenk ook hoe die informatie op de database belandt (met 5G dus) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 28 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 Op 29-11-2018 om 00:48 zei Gaitema: Hij kwam er net als de verteller in het RD erop dat als je de getallen 666 in de berekening gooit, dat daar dan het woord Computer uit komt. Ik ben benieuwd hoe hij dat precies berekend heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten