Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Lobke:

Deze mensen leven nog in het stenen tijdperk; ze kunnen ws geen vuur maken -wat men zag via helicopters-. Ik zou me meer druk maken om al die doden die hun leven verliezen in oorlogen of verhongering/overstromingen. 

Ze leven nog primitiever dan in het O-T en daar werd de vijand ook aangevallen.. Het is gewoon moeilijk om ons in die mensen te verplaatsen.

Adam en Eva als eerste mensen waren zeker niet onderontwikkeld, evenals hun nageslacht. Beter hou je de Sentinelezen niet de hand boven het hoofd.

11 minuten geleden zei Lobke:

Is dat je spreektaal of ben je ons weer in het ooitje aan het nemen.

Jij met je ootje. Je kan bij jou ook niet eens struikelen zonder gelijk te worden weggezet als bedrieger! Bah. Iemand die zijn mond houdt over dergelijke verschrikkelijke zaken heeft een bek bij mij en staat gelijk aan de dieren.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OP Sentinel hebben de bewoners een Amerikaanse missionaris verwelkomd met een regen van pijlen, hij is overleden. Elk contact met deze afgelegen stam is verboden, om besmetting van de stamleden met

Vind je het geen vreemde gedachte om een ander verantwoordelijk te houden voor het gegeven dat zij zich niet houden aan onze regels; regels die zij helemaal niet kennen ? Zij geven duidelijk aan gee

Ben ik het niet mee eens. Deze inboorlingen zijn wel te verontschuldigen omdat zij geen kennis hebben van de wetten van een land en ook geen inspraak hebben gehad in die wetten. Deze missionaris was e

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid