Spring naar bijdragen

De fractievoorzitter en de kardinaal.


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Dat beloof ik:

Volgens mij is het toch al weer een tijdje Istanboel, maar goed laten we het er maar op houden dat kerkelijke leiders nogal conservatief zijn wat betreft naamswijzigingen.

In ieder geval gaan Eijk en Dijkhoff met elkaar praten, zo heeft Dijkhoff laten weten. Waarschijnlijk in Utrecht, dat vroeger gewoon Utrecht heette.

Verbaasd me dat een moderator niet heeft ingegrepen :+

Want je zou toch denken dat Trajecto wist: In de middeleeuwen werd voor Utrecht Traiectum als plaatsnaam gebruikt. 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hey! De term "seculier gedweep" met de islam wordt weer gebezigd. Ik zal maar niet vragen naar voorbeelden, bewijs, onderbouwing of iets dergelijks, want die wordt toch niet gegeven. Oftewel, een opme

Of wellicht met zeer orthodoxe christelijke groeperingen. Zo schijnt de Pius X-beweging, die een zeer traditioneel katholicisme voorstaat en Vaticanum II afwijst, steeds meer voet aan de grond te krij

Het is meer alsof de directie van MacDonalds klaagt dat de zaken in Nederland niet meer goed lopen, omdat in veel vestigingen ze al decennia enkel slappe, verdunde hamburgers verkopen, tegen het belei

16 uur geleden zei Tomega:

Verbaasd me dat een moderator niet heeft ingegrepen :+

Want je zou toch denken dat Trajecto wist: In de middeleeuwen werd voor Utrecht Traiectum als plaatsnaam gebruikt. 8-)

Je hebt gelijk: hoe kon ik het vergeten. 23 januari 1579, de Unie van Traiectum. De eerste beginselen van godsdienstvrijheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid