Tomega 311 Geplaatst 22 september 2018 Rapport Share Geplaatst 22 september 2018 7 uur geleden zei Dat beloof ik: Volgens mij is het toch al weer een tijdje Istanboel, maar goed laten we het er maar op houden dat kerkelijke leiders nogal conservatief zijn wat betreft naamswijzigingen. In ieder geval gaan Eijk en Dijkhoff met elkaar praten, zo heeft Dijkhoff laten weten. Waarschijnlijk in Utrecht, dat vroeger gewoon Utrecht heette. Verbaasd me dat een moderator niet heeft ingegrepen Want je zou toch denken dat Trajecto wist: In de middeleeuwen werd voor Utrecht Traiectum als plaatsnaam gebruikt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 23 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2018 16 uur geleden zei Tomega: Verbaasd me dat een moderator niet heeft ingegrepen Want je zou toch denken dat Trajecto wist: In de middeleeuwen werd voor Utrecht Traiectum als plaatsnaam gebruikt. Je hebt gelijk: hoe kon ik het vergeten. 23 januari 1579, de Unie van Traiectum. De eerste beginselen van godsdienstvrijheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten