das fritsel 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 Quote: Op zondag 11 december 2005 19:32:58 schreef AkkA het volgende: [...] Heb jij iets met endtime en fear dark ik heb iets met Fear Dark Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 er zijn zoveel bands, en zoveel verschillende soorten muziek, op ieder moment van de dag is wel weer wat anders gepast. The Hives vind ikzelf prettig om naar te luisteren. En christelijk zou dat zijn Jeremy Camp of Sanctus Real. Link naar bericht Deel via andere websites
RoCkFaCe 0 Geplaatst 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst 12 december 2005 Kutless!!!! En seculier.... Linkin Park! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst 12 december 2005 Alsof er verschil in is ... favo.. uhm nu at the moment: At the Close of Every Day Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst 12 december 2005 Quote: Op maandag 12 december 2005 12:27:26 schreef Raido het volgende: Alsof er verschil in is ... favo.. uhm nu at the moment: At the Close of Every Day Mijn favoriete band op dit moment; Epica. Maak eens een uitgebreid profiel aan! Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst 12 december 2005 Quote: Op maandag 12 december 2005 12:24:16 schreef RoCkFaCe het volgende: Kutless!!!! En seculier.... Linkin Park! Lol... Er zijn ook een aantal leden van LP christelijk.... Link naar bericht Deel via andere websites
alex213 0 Geplaatst 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst 12 december 2005 maar hun muziek is seculier... Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 Finntroll, Rammstein, Amon Amarth, Muse. Dimmu Borgir is ook erg vet, maar daar heb ik (nog!!!) niet zo veel van. Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 rancid is een tjill punkbandje, met een beetje reggae invloeden heel lekker Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 Quote: Op dinsdag 13 december 2005 18:54:50 schreef gerartje het volgende: rancid is een tjill punkbandje, met een beetje reggae invloeden heel lekker RANCID Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 shagrath is dik u_u Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 Quote: Op maandag 12 december 2005 22:06:12 schreef alex213 het volgende: maar hun muziek is seculier... christelijke muziek bestaat niet. P.O.D is christelijk? seculier? hehe Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 Quote: Op dinsdag 13 december 2005 21:33:55 schreef Raido het volgende: [...] christelijke muziek bestaat niet. P.O.D is christelijk? seculier? hehe jah jah je hebt alleen christelijke teksten Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 Goed zo! Slechtvalk is christenlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 Momenteel nog steeds erg into Coretex (trance act van christen-dj's), Apoptygma Berzerk (vooral de industrial-techno nummers vind ik gaaf), Assemblage 23 (gewoon hip), VNV Nation (idem), On Thorns I Lay (extreem symphonische metal), At the Close of Every Day (heerlijke neerlandschtalige emo-folk), 16 Horsepower (dat is gewoon mooi), The Arcade Fire (dat rock je sokken van je voeten), Trans-Siberian Orchestra (kerst-headbang) en In Flames (Reroute to Remain is prachtig).. zo dat was het wel voor van de week.. o ja en Stef Bos hij is lief. Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 stef bos is echt heeeeeel andere muziek dan het bovenstaande wel aardig Link naar bericht Deel via andere websites
Huisgriezel 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 Quote: Op dinsdag 13 december 2005 21:01:39 schreef Amaterasu het volgende: shagrath is dik u_u moest je dat geheim nou verklappen... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst 13 december 2005 Quote: Op dinsdag 13 december 2005 23:05:58 schreef gerartje het volgende: stef bos is echt heeeeeel andere muziek dan het bovenstaande wel aardig Uh ja dus? At the Close of Every Day si toch echt wel een beetje te vergelijken hoor met Stef Bos (allebij neerlandschtalig). Maar ik kan nog wel even door gaan hoor.. Aimee Mann (fijne singer/songwriter), Eels(idem), Sufjan Stevens (indie-folk, snif snotter), The Zutons(rock rock rock!), Opeth(geen grunter zoals Mikael),Sirenia(heerscht!), en dan nog Kees Kraayenoord(ik hou van hem!) Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst 14 december 2005 Quote: Op vrijdag 29 oktober 2004 13:45:17 schreef metalrick het volgende: poe...ik heb zo veel bands die ik helemaal geweldig vind....maar Dream Theater vind ik nét iets beter dan de rest jah dream theater dat is voor mij dus net een goeie vraag want ik vind dat ook erg mooie muziek.. maar ik zat me nou net af te vragen is dat ook christelijke muziek?.. want ik kan het nergens op internet ofzo vinden dus zou iemand mij het verlossende antwoord kunnen geven? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst 14 december 2005 Ze maken geen christelijke muziek, maar een aantal leden zijn wel christenen. Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst 14 december 2005 Quote: Op woensdag 14 december 2005 15:02:15 schreef jeffrey_1989 het volgende: [...] jah dream theater dat is voor mij dus net een goeie vraag want ik vind dat ook erg mooie muziek.. maar ik zat me nou net af te vragen is dat ook christelijke muziek?.. want ik kan het nergens op internet ofzo vinden dus zou iemand mij het verlossende antwoord kunnen geven? Ach, een hele hoop teksten binnen de Progressive Rock zijn abstract of soms filosofisch. Vaak zijn de enige die weten waar de teksten over gaan de schrijvers zelf. Maar als je bedoeld dat Dream Theater een 'Satan rules in Hell'-band is, nee, totaal niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst 14 december 2005 Ze bestaan uit 3 christen en 2 joodsen. Hun teksten hebben duidelijk merkbare christelijke invloeden. En ik vind ze dus zeer christen vriendelijk. Het is altijd weer een genot om naar ze te luisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Aeshna Cyanea 0 Geplaatst 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst 14 december 2005 ken zoveel goede bands eigenlijk. momenteel luister ik veel naar disturbed. maar over een week luister ik mischien weer naar wat anders Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst 15 december 2005 *gaat verder met favoriete bands lijst* Suburban Kids with Biblical Names(hihaho band, indie-pop om maar een genre te verzinnen, even googlen en je vind wel 2 mp3tjes van hun), Sopor Aeternus & the Ensemble of Shadows(gewoon ouderwetsgezellige darkwave[/b], Orchestral Manoevres in the Dark(was een aankoop van 2 euro op basis van de hippe bandnaam, is nog lekkere muziek ook; denk Petshop Boys, Pulp en wat synthpopachtige muziek en je zit aardig goed),Sirenia(weer ja, het heerscht gewoon zwaar, Neal Morse(ex-Spocks Beard, christen maakt progrock/metal, mag er zeker zijn), 3rd and the Mortal(tja wat is het, erg expirmenteel, avand-garde doom metal), Opeth(die strot! die strot van Mikael!) ik hou maar weer op, een favoriete band voor mij is gewoon teveel gevraagd Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Quote: Op woensdag 14 december 2005 23:50:41 schreef Aeshna Cyanea het volgende: ken zoveel goede bands eigenlijk. momenteel luister ik veel naar disturbed. maar over een week luister ik mischien weer naar wat anders Disturbed Momenteel Jimmy Eat World Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten